Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syyskuulle nyyttiä toivovat

06.12.2009 |

En nähnyt vielä pinoa, joten aloittelen uuden.

Laskettuaika olisi aivan syyskuun alussa, jos tässä kierrossa tulisi tärppi. Kierron pituudesta ei ole hajuakaan tällä hetkellä, kun keskenmenon jälkeen on ollut vain yhdet menkat ja se kierto venähti pitkäksi. Viikon päästä olis sitten oviksen aika, joten katellaan miten sitten jaksaa, kun nyt pukkaa aika inhottavaa flunssaa koko perheelle. Toivottavasti tässä parannutaan nopeasti.

Testaus osuu hyvin joulun ja uudenvuoden väliin, jolloin töissäkin on mielettömän hirvee paniikki todennäköisesti päällä. Toivottavasti pääsen testaamaan.

Rontsukka kp8/?? yk3

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen tähän pinoon kans :). Olisi mukavaa saada paras mahdollinen joululahja, eli plussa!

Vierailija
2/54 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sulla Misu-78, onko lapsia ennestään? Mulla on pari poikaa (2 ja 4 vuotiaat). Ikä meillä taitaa olla sama eli vuosikertaa -78 olen minäkin. Ja Vantaalla asustan.

Tää flunssa on ärsyttävä. Kuumetta ei juuri ole, vähän lämpöä vain. Pientä nuhaa ja vähän yskää. Koko pää tuntuu tosi tukkoiselta ja poskiontelot on kipeät vaikka lääkäri aamulla sanoi etteivät ole ainakaan vielä tulehtuneet.

Rontsukka kp9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuukautiset alkoi eilen, toiset vasta synnytyksen jälkeen, olen kyllä iloinen ettei kierto venähtänyt tämän enempää! Ovista ei viime kierrossa ollut joten ei sen suurempia odotuksia ollut loppukierrossa, toivottavasti tässä kierrossa olisi enemmän toivoa =) Meillä on ennestään myös kaksi lasta, poika 2,5v ja tyttö 10kk. Kovasti olisi kolmas lapsi toiveissa!

Meillä kanssa sairastetaan, juurikin samoja oireita kuin Rontsukalla, nuhaa ja yskää. Jospa se tästä helpottaisi pian...

Olisi kyllä ihanaa jos saisi syyskuussa pienen nyytin, mullakin on synttärit syyskuussa, ihana synttärilahja olisi =) Onneksi nyt on muutakin ajattelemista kun on joulu tulossa, ei vatvo tätä samaa asiaa koko ajan, eipä se miettimällä tule miksikään.

Toivotaan oikein paljon plussia tähän pinoon!

-henrietta kp 2/n.32 yk2

Vierailija
4/54 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä lisää syysvauvasta haaveilevia :) Meillä toivotaan hartaasti esikoista, toivottavasti joulun jälkeen viimein tärppäisi! Yritys alkoi elokuussa, joten odotukset ja toiveet alkaa olla jo varsin korkealla. Tähän asti on menty enemmän ja vähemmän "tulee jos on tullakseen -asenteella", mutta nyt ajattelin ottaa ovistikut avuksi ja projektia vauhdittamaan. Pk-seudulla asustellaan ja ollaan mieheni kanssa molemmat alle 30.

Tsempataan meidät kaikki tuonne odotus-puolelle, eiks joo?

Janet yk 5, kp 7/ 27 - 31

Vierailija
5/54 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs kierukan poistoon aika perjantaina ja sen jälkeen on vauvalla lupa tulla :)

mitään hajua ei oo kuukautiskierrosta, edelliset kun on ollu 2007, mutta parin viikon sisällä pitäis vuodon alkaa ja hetihän voi tulla raskaaks:O

taustaa sen verran, että mulla ikää reilu 30, lapsia ennestään 2; tyttö kohta 7v ja poika kohta 5.

-Polluxia

Vierailija
6/54 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toivotaan syysvauvaa. Ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen oli ja nyt ovisaika lähestyy. Ennestään poika 06/06 ja tyttö 01/09. Kovin suuret odotukset raskautumisen suhteen ei ole, molempia lapsia toivottiin pitkään ja esikoinen sai alkunsa clomeilla. Mutta toivossa on hyvä elää :).

Henrietta: Milloin kuopus on syntynyt? Meillä tyttö syntyi 27.1.

Saara, kp 11/28, yk 1

Vierailija
7/54 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysvauva toiveissa täälläkin!

Kierron pituus on ihan ylläri, sillä lopetin vasta pillerit (nyt kp11). Taustalla meillä on endometrioosia ja lapsettomuushoitoja, mutta niiden jälkeen myös luomuvauva :) Lapsia on 3, syntyneet vuosina -98, -04 & -06.

Itse olen 32 ja mies 31, Lohjalla asustetaan. Oiskin nastaa jos tähän junaan hyppäis lähistöllä asuvia muitakin!

Tsemppiä kaikille yritykseen & toivottavasti saadaan paaaljon plussia!! :)

-Itta-

Vierailija
8/54 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin kuumeilija joukkoon. Kp 17 menossa, ja ennen joulua pääsee sitten testaamaan. Yritys aloitettu syyskuussa -09. Vauva olisi erittäin tervetullut ja toivottavasti plussa tulisi joulun alla! :)

Vierailija
9/54 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ennestään kaksi lasta, poika -05 ja tyttö -07, tasan tarkkaan kahden vuoden ikäerolla (3 pv heitolla) :D

Miehen kaa mennään tulee jos on tullakseen meiningillä, mutta vielä ei ole tärppiä tullut vaikka ehkäisy on jätetty keväällä jo. Ensimmäistä lasta yritimme samalla tavalla ja meni noin puoli vuotta. Toisella kerralla tulin raskaaksi kuparikierukasta huolimatta. Eli oli kyllä melkoinen sattuma että syntyivät noin lähellä toisiaan :)

Vierailija
10/54 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara, meidän tyttö on syntynyt 8.2, eli melkein saman ikäisiä on meidän nuorimmaiset =) Imetätkö muuten vielä? Mä lopetin nyt haikeana imetyksen kun tytölle maistuu niin hyvin viilit ja jugurtit että saa niistä tarpeeksi kalsiumia, jospa tämä uuden vauvan yritys saisi vähän vauhtia imetyksen lopettamisen myötä!

Tänään tuli postista ovulaatiotestit, pääsee testailemaan sitten! Viime kierrossakin testailin mutta ei ainakaan testien mukaan ovulaatiota tapahtunut... Jospa sitten tässä kierrossa.

Tylsää kun ulkona on noin pimeää, lumetkin suli pois niin on taas tosi synkkää, meinaa vetää mielenkin matalaksi.

henrietta kp3/n.32 yk 2

11/54 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sitten eksyin vauvapalstalle! En kyllä ois itsestäni vielä vuosi sitten uskonut, että nyt ois kauhea vauvakuume päällä ja selaan vauvoihin ja raskauteen liittyviä nettisivua! Jätin ehkäisyn pois reilu viikko sitten ja esikoista kovasti nyt toivotaan! En kyllä yhtään tiedä mikä oma kuukautiskiertoni on, kun olen melkein 10 vuotta käyttänyt hormonaalista ehkäisyä! Tiedän että oman kierron palautuminen ja normaali ovuloiminen voi häiriintyä ja sen palautuminen kestää kuukausiakin, mutta silti toivoisin että ois jo kuun lopulla pikkuisen alku mahassa...

Vierailija
12/54 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikonloppua odotellessa. Flunssa alkaa olla voitettu, mutta nyt on nuorimmaisella vesirokko (ja kohta valmaan pilkuttuu esikoinenkin). Toivottavasti tulee sopivasti aikaa lähiaikoina :)

Esikoista yritettiin 4,5 vuotta, lasten välissä ei ehkäisyä käytetty. Katotaan miten nyt käy. Tällä kolmannella kerralla tuli ekasta yrityksestä keskenmeno, mutta kattoo nyt miten jatko.

Misu-78: Meillä on paljon yhteistä. Iän lisäksi muksut on samanikäisiä, eli mulla on kaksi marraskuista, esikoinen -05 ja kuopus -07 (meillä tosin osui tarkemmin, heittoa on vain 6h :) ).

Vierailija
13/54 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täti tuli rytinällä kylään tänään, joten siirto tänne syyskuisiin tuli. Meillä ennestään 11v. ja 6v. lapset ja vielä yksi haluttaisiin. Kai tässä alkaa nuo munasolut olemaan muumioituneet kun mitään ei kuulu tulevaksi. Ajattelin vielä ens kierron mennä ilman ovistestejä, mut sit ostan kyllä niitäkin varastoon. Onneks tuo kierto on pysynyt aina 28-30 eli suhteellisen tasaisena. Kyllä tämä odottavan aika on pitkä, ja joka hiton kuukausi sitä kuvittelee itelleen jos jonkin moisia oireita ja sitten saa taas entistä enemmän pettyä. Onnea kaikille tänne pinoon, toivottavasti saadaan paljon plussia aikaiseksi.

Pikku3 yk6 kp1/28-30

Vierailija
14/54 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Hyppäämpä minäkin mukaan syysvauvakuumeiluun. Itse olen 25v ja mies 26, vauva on oikein tervetullut. Nyt alkoi yk 5, kp 7/24-34, joten laskeskelin, että ovis olisi tuossa joulun tienoilla :) Toistaiseksi ollaan ihan vaan tjollailtu, mitä nyt oviksia olen joskus laskenut.

Ensimmäisessä yrityskierrossa oli menkat yli viikon myöhässä, ja ehdin siinä 3 negaa testata (itkun kanssa...), mutta myöhemmin ei ole ollut tarvetta testailla, kun senverta kohtalaisen säännöllinen tämä äärimmäisen epäsäännöllinen kiertoni on ollut.

15/54 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä siirryn minäkin tuolta elokuisista tänne syyskuisiin. Sen verran mäkin kertaan tietoja, elikkä isännän kanssa kummatkin ollaan vm 86 ja esikoista tässä yritellään ja yritystä ollut jo huhtikuusta 09 alkaen. Jospa nyt tärppäis :) Olin tossa laskevani että ovis olis sopivasti joulun aikoihin, vois siinä antaa vähän plussalahjoja miehelle :D

Miten kauan muilla on kestäny et menkat on tullu säännöllisiks? Mä lopetin pillerit maaliskuussa ja ei oo vieläkään mitenkään säännölliset.. Ja ennen pillereitä oli mun muistaakseni ihan säännölliset.

Katzu

Vierailija
16/54 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitäisi kuukautisten alkaa jouluna. Ahkeroitu on kovasti että toivottavasti olisi tärpännyt, olisi ihana joululahja ja uuden vuoden lahja :) La olisi syyskuun alussa minullakin. Ennestään tyttö 5v ja poika 3v.

vauvakuume on ollut aivan hirveä keväästä saakka mutta varsinaista yritystä on alettu nyt syksyn tullen koska halusin nimenomaan loppukesän tai alkusyksyn vauvan. Aiempi lapseni on loppukesän lapsia ja oli ihanaa olla viimeisillään raskaana kesällä, tuntui että oikeen pursusi energiaa. Samaa odotellessa :D

Vierailija
17/54 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan jo joulua, silloin nimittäin pitäisi menkkojen alkaa. Tosin en edelleenkään usko, että tulen ihan heti raskaaksi. Ovulaatiotestikin näytti niin haaleanvaaleaa viivaa, että onkohan ovulaatiota ollut ollenkaan.. Tai sitten se on ollut vaan myöhemmin ja koko joulu menee jännittäessä.

On mulla kyllä kaapissa jonkun verran raskaustestejä valmiina, tuli tilattua joskus vähän isompi erä. Toivottavasti niille tulisi pian käyttöä.

Peukutuksia kaikille, toivottavasti tulisi plussia!

Saara kp 20/28, yk 1

Vierailija
18/54 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kierukka poistettiin viikko sitten, viikonloppuna hiukan tiputteli verta ja maanantaina alkoi sitten kunnollinen vuoto. en usko että on vielä kuukautisvuotoa, mutta edelleenkin mahikset siihen syyskuun vauvaan luultavasti on...

päiviä laskien,

polluxia

Vierailija
19/54 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen miehet oli vatsataudissa (tai söi jotain joka sai vatsat sekaisin) ja nuorimmaisella oli vesirokko oviksen aikoihin, lisäksi oli rakkaan lemmikin poisnukkuminen, joten peitto heilui liian aikaisin ja liian myöhään. En ole tikuttanut, joten varma en toki ole, mutta jotenkin en osaa olla kovin toiveikas. Ennen vuodenvaihdetta alkanee mensut ja sit voi alkaa jännittää uutta kiertoa.

Hyvää ja plussarikasta joulunaikaa kaikille

Rontsukka

Vierailija
20/54 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liityn porukkaan. Kaksi kouluikäistä kuuluu perheeseen aikaisemmasta liitostani ja nyt uuden siipan kanssa toiveissa yhteinen lapsi. Samoin olisi tuo laskettu aika syyskuun 4. tai 5. päivä, jos tässä kierrossa ollaan tärpätty! :) Jouluaattona menkkojen mahd. alkamispäivä. Toinen kierto nyt kokeilussa. Ovis oli 10. tai 11.12. ja siihen aikaan peittokin onneksi heilui hyvin! :)