Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ehkäisy eronneelle?

Vierailija
06.12.2009 |

Mies halusi eron, itseläni ei mitään mielenkiintoa mihinkään uuteen suhteeseen. Toisaalta mun menkat on niin runsaat, että olen vielä pitänyt itselläni ehkäisyrengasta, koska pitää vuodot ja etenkin vuotopäivät kurissa.

Hormonikierukan laittoa pelkään kivun ja mahdollisten mielialamuutosten vuoksi. Mihin itse olette päätyneet?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kuukauden tiputteli ja oli supistuksia, laitto sattui sen verran että tosissaan sai puhallella ja puristaa sängynlaitoja (oli tosi tiukka kohdunsuu niin piti laajentaa) :D

Mielialaan vaikuttanut lähinnä positiivisesti, olen nyt tasaisempi kun poissa on entiset pms-hormonimyrskyt. Ton ekan tiputtelu/vuotokuukauden jälkeen kun tuli ekat menkat, nii en joutunut ottamaan yhtäkään kipulääkettä (ennen piti ottaa 800mg buranaa jo ennen kuin kipu edes ehti alkaa, ja tankata sitä lisää 3-4 x pvässä pari ekaa päivää) ja vuoto oli niin niukkaa että vain pari päivää tartti pikkuhousunsuojaa. Melko ihanaa verrattuna entiseen!!! Miinuksena, menkkoja edeltävä päänsärky, jota luomuna ei ollut (pillereillä kylläkin), on palannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi