Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies lähti Thaimaahan naisen kanssa, jota tapaili minua ennen.

Vierailija
06.12.2009 |

Meillä on kaukosuhde, näemme aika harvoin. Muutama päivä ennen miehen lähtöä kysyin häneltä puhelimessa, että kenen kanssa on lähdössä reissuun. Vastaus oli,että "Helin". Kysyin sitten myöhemmin, että onko kyseessä sama "Heli" ketä hän tapaili ennen minua. Vastaus oli kyllä.

Mies sitten paljasti vielä naisen sanoneen minusta näin: Miten sä voit olla tommosen tyhmän blondin kanssa joka on noin vanha ja sillä on vielä lapsikin? Ollaan miehen kanssa saman ikäisiä, 28-vuotiaita. Tämä nainen on n.20-22-vuotias.

Sanoin miehelle, että älä enää puhu minusta ihmiselle kuka haukkuu minua.. mies sanoi, että nainen kyllä tietää mitä mies on hänestä mieltä ja kunka paljon hän rakastaa minua..Kehotti minua luottamaan häneen.Ei me olla edes mistään rakkaudesta vielä puhuttu.

No mies laittoi mulle vielä viikon alussa viestin, johon en vastannut ja nyt ne on ollut siellä thaimaassa muutaman päivän. Olen asennoitunut siihen, että ne tulee sieltä pariskuntana pois..

Kaikki kaverit kelle olen maininnut tästä, ovat olleet aika järkyttyneitä ja haukkuneet miestä.. Mitä olette mieltä? Onko ihan ok?

Ihmettelen tuon naisen kypsyyden puutetta ja sitä miten mies on kuunnellut tollaista paskaa minusta. Ei olla ikinä tavattu tämän "Helin" kanssa, mutta voihan sitä ihmisestä mielipiteen muodostaa tätä koskaan tapaamattakaan :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo useampi vuosi kun tapailemani mies oli lähdössä ulkomaille "kaveriporukalla". Oltiin tapailtu aika tiiviisti useampi kuukausi. Myöhemmin kuulin että hän oli ollut reissussa tyttöystävänsä kanssa!! Siihen loppui meidän tapailu!

Vierailija
2/20 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kyyhötät kotona.yksin.

mieti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tarkoitusta panna sitä huolella. Muuten mies ottaisi tietysti kaverinsa mukaan ja ne panisivat siellä jotain 15-vuotiaita. Loma Thaimassa vain kulttuurin takia? Joopa joo.

Vierailija
4/20 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin ystäväni tuore poikaystävä kävi kauan sitten varaamallaan matkalla entisen "ei-edes-tyttöystävänsä" kanssa, eikä reissussa tapahtunut varmasti mitään. Nyt ystäväni ja tämän entinen poikaystävä, nykyinen mies viettävät jo ties kuinka monetta hääpäiväänsä...

Vierailija
5/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä "Helissä" mitään vikaa ole. Kyllä mielestäni haukut pitäisi mennä tälle miehelle.

Mun mies kanssa vietti riemuloman työkaverinsa kanssa jossain Aasian kuumassa maassa. Sanoi, että ei heidän välillään mitään ollut, vaikka jakoivat saman huoneen. Jostain syystä tämä työkaveri ei voinut katsoa minua silmiin, kun seuraavan kerran näimme... Tähän päivään mennessä mies ei ole tunnustanut, että heillä oli muutakin kuin työsuhde. Lomakuvissa pari seisoi aivan läheikkäin, miehen käsi naisen hartioiden ympärillä, polvi polvea vasten.

Mun mies on pelkuri eikä uskalla tunnustaa. Me olimme myös tulloin "tapailumme" alkumetreillä. Toisinaan ottaa vieläkin päästä miehen selkärangattomuus. Olisi vaan myöntänyt pois.

Mutta älä "Heliiä" moiti. Mies tekee nyt tyhmyyksiä. Ehkä pitäisin hyppyset erossa moisesta uroosta.

Vierailija
6/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet, jos ikinä enää olet yhteydessä tuollaiseen mieheen. Oikeasti, mieti nyt itsekin.

Mitä sä kuvittelet, että ne siellä Thaimaassa tekee? Pitelee toisiaan kädestä, vai hengaa vain kavereina?

Mies pitää sua niiiiin tyhmänä.

Vierailija
7/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo aika selvältä tapaukselta vaikuttaa :/

Itselleni käynyt vähän samalla tavalla, olin myös kaukosuhteessa mieheen jonka olin tavannut yhteisen ystävän kautta. Mies jutteli ihan normaalisti mesessä ja puhelimessa, kuulin vaan tältä ystävältä että oli tavannut uuden naisen saman ystävän kautta ja lähtenyt matkalle tämän kanssa pariskuntana. Unohti vain lempata minut ennen sitä :(

Vierailija
8/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin he ovat siis nykyään kavereita, mutta eihän tuo ihan normaalia ole.. Juu ei sillä miehellä ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Nainen oli kysynyt mieheltä, että onko siitä mitään haittaa jos hän lähtee miehen mukaan ja mies oli kuulemma miettinyt asiaa, että tuleeko mulle paha mieli tms..

No mies ei siis maininnut mulle mitään matkaseurasta ennen kuin itse kysyin, joten siitäkin saa sen verran vihiä asioiden oikeasta laidasta.

Vierailija
9/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä hänen pitäisi aikamoinen teräsmies olla, jos malttaisi lomalla ja pienessä huppelissa jättää "Helin" rauhaan.

Voi olla, että miehellä on lähtiessä ollut hyvät aikomukset. Mutta tilaisuus tekee varkaan.

Ehdotan, että et enää miehen kanssa pidä yhteyttä. Parempi nyt kuin sitten vuoden parin päästä. Varmasti kirpaisee ja sattuu. Mutta haluatko, että mies taas vuoden kuluttua lähtee "Helin" tai kenties "Marjan" tai jonkun muun kanssa Thaimaaseen?

Vierailija
10/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olis unohtaa tuollanen mies, jos kunnon miehen vierellesi haluat, toki jos välttämättä haluut olla kynnysmatto niin sitten pidä vain mieheen yhteyttä.

Vierailija
11/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla ilkeä, niin et ilmoita mitään ja annat miehen yrittää tavoittaa sinua.

Usko pois, maailmassa on myös hyviä ja kunnioittavia miehiä.

Mitä tämä mies olisi tuuminut, jos olisit lähtenyt ex-miehesi "Matin" kanssa Thaimaan lomalle pariksi viikoksi?

Unohda koko kaveri. Alku ei lupaavalta näytä. Lisää sydänsuruja tulossa.

Ihan oikeasti: anstaitsen paremman miehen.

Vierailija
12/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ikinä pettänyt ja uskon kyllä häntä. Mutta en pysty kyllä luottamaan häneen tässä tilanteessa jotenkin.. Toisaalta he ovat viettäneet aikaa yhdessä kavereina aikaisemmin joten... no en minä tiiä! Alkaa kohta jo olemaan ihan samakin ja kaikki miehet on sikoja.

Vierailija
13/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta en minäkään todennäköisesti jättäisi Thaimaan reissua väliin jonkin orastavan suhteen/tapailun takia (ja vielä kaukosellainen), jos vaan rahaa olisi lähteä. Ja olen nainen.

Joo, epäilen minäkin, että reissun päällä voi tapahtua kaikenlaista hauskaa, mutta toisaalta, onko seuralaisesi vielä lupautunutkaan olemaan _vain_ sinun kanssasi? Suhteenne kuulosti aika epävakaalta vielä.

Vierailija
14/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kaukosuhde päättyisi heti tuollaisen tempun jälkeen.

Voisi varmasti ottaa sinut, mutta välimatka on tehnyt tepposet ja tarvitsee vara tyttöystävää.

Vierailija
15/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on käynyt mielessä, että miehestä ei kuulu enää mitään vaan he ovat palattuaan yhdessä.Mies puhui, että haluaisi tulla minua tapaamaan jouluna, mutta en pystyisi häntä enää kohtaamaan tuon reissun jälkeen. Kukaan ei usko, että he voisivat olla ihan oikeasti pelkkiä kavereita?

Vierailija
16/20 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi viimeksi kun puhuttiin puhelimessa, että alkaisinko seurustelemaan hänen kanssaan? Vastasin kieltävästi.. Ei jotenkin tunnu hyvältä alkaa seurustelemaan miehen kanssa,joka on lähdössä "exänsä"? kanssa thaimaahan ;D

Vierailija
17/20 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pattayalle niin sata varmasti eivät sieltä parina tule pois.

Toivottavasti mies tietää kumin käytön ehdottomuuden siellä.

En tietysti miestä tunne,mutta houkutukset siellä on kuitenkin valtavat!

Vierailija
18/20 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei suhteenne ole vielä edes alkanut. Kaukosuhde, näette harvoin, et ap kuulosta siltä että rakastaisit miestä, sinä olet kieltäytynyt seurustelusta kun mies on siitä kysynyt.

Ehkä tosiaan kannattaisi antaa tämän miehen mennä ja sinun kannattaisi etsiä lähempää mies "tositarkoituksella".

Kysyi viimeksi kun puhuttiin puhelimessa, että alkaisinko seurustelemaan hänen kanssaan? Vastasin kieltävästi.. Ei jotenkin tunnu hyvältä alkaa seurustelemaan miehen kanssa,joka on lähdössä "exänsä"? kanssa thaimaahan ;D

Vierailija
19/20 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uskot ettei mies petä

Vierailija
20/20 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tän poikaystävän ja eksän vanhemmat kummatkin mukana reissusa. Oota viis vuotta. Oota. Sit voit puhua edes joatin seurustelusta.