Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittailu -neuvokaa mitä pitäis tehdä!!?!

Vierailija
06.12.2009 |

Eli tilanne on se, että nyt pari vuotta eron jälkeen olen rohkaistunu laittamaan profiilin yhteen nettideittipalveluun (maksulliseen, koska siellä ei kuulemma ole niin paljon pelleilijöitä).

Baarit ei enää nappaa yhtään ja ikääkin kohta 40 mittarissa. Ja kuulemma kaikki yhtään potentiaaliset on netissä eikä kittaa kaljaa siellä baarissa.

Yllätyin siitä että siellä on miehiä pilvin pimein :)

Nyt oon tavannut muutaman kerran yhtä tosi kivalta vaikuttavaa ja tänään taas mennään treffeille. Mun ystävä kuitenkin oli sitä mieltä että tottakai jatkan siellä netissä pyörimistä ja sovin treffejä myös muiden kanssa. No, keskiviikkona sit tapaan yhden toisen miehen (niillä on molemmilla sama nimi-eipä mee sekasin :) MUTTA

en mä ole tottunut tällaiseen että deittaillaan monia ja pussaillaan autossa kotiovella ja sit taas seuraavana päivänä uus ukko kokeiluun...

Mitä mieltä olette? Seksiä nyt en ainakaan ala harrastamaan niin ettei pelisääntöjä (ei muita) ole tehty selväksi.

Mä oon varmaan ollu liian kauan pois "markkinoilta" et oon nyt ihan pihalla...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailin samaan aikaan useita miehiä, mutta en kyllä pussaillut niitä, ainakaan yleensä. Ei siksi että pitäisin sitä jotenkin moraalittomana, mutta olen vain sellainen etten tykkää pussailla ihmisiä ellen ole niihin oikeasti jo ihastunut. Suurin osa sitä deittailua oli pikemminkin sen selvittämistä että voisinko olla ihastunut tähän tyyppiin kuin sitä että olisin jo ollut. Kävin treffeillä varmaan parinkymmenen eri miehen kanssa n. puolen vuoden aikana.

Sitten kun lopulta Se Oikea osui kohdalle ihastuimme molemmat niin päätä pahkaa että sovimme jo ensitreffeillä lopettavamme molemmat muiden ihmisten tapailun.

Vierailija
2/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokalla tapaamisella siis sain pari pusua-ei mitään hillitöntä pussailua ollu ;)

Tiedän kyllä että tänään pitää puhua tästä asiasta, jotenkin vaan olen ollut niin hämmästynyt siitä, että ylipäänsä tykkään tästä miehestä että olen höpissyt jotain aivan hölöjä...

Ja sekin on niin kummaa et heti eka treffikaveri oli kiva-en meinannut millään uskaltaa mennä niille treffeille!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni lopulta pimperonperään...se yksi ainoa mielessä ja jos ei anna heti, niin haukutaan ja huudetaan.

Vierailija
4/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastunut, niin miski sekoitat pakkaa uusilla miehillä.. Eikö oisi järkvintä katsoa mihin tuo riittää???

Vierailija
5/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan eri asia tavata ihminen ekaa kertaa netissä kuin livenä. IRL ekaa kertaan tavatun ihmisen kanssa voi edetä nopeammin. Ei tarvitse minkään nettideittien kanssa pussailla autossa ennen kuin tuntuu siltä, että tyypistä todella on johonkin vakavampaankin (puhumattakaan muusta etenemisestä).

Sulla on sen verran jo ikää mittarissa, että järkeä ja niin sanottua yleistä elämänkokemusta on paljon. Luota intuitioosi!!!

Vierailija
6/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallinen eikä yhtään vaikuta pelimieheltä. Joten jutellaan tänään tilanne selväksi. En mäkään oikeesti pysty enkä halua deittailla muita jos kiva kaveri on löytynyt!

ap

Vierailija
7/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kyllä keskittyä siihen yhteen, eikä tapailla monia. Ainakin mut karkoittaa tehokkaasti, jos jatkaa hakua edelleen..

Vierailija
8/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin deittailemasta muita, kun oltiin muutaman kerran tavattu. Mut en siis koskaan pussaile yms. ventovieraitten kanssa, joten mulla ei ollut mitään sitoumuksia kenenkään kanssa, enkä ollut antanut ymmärtää kenellekäänä, että tästä edettäisiin pikaisesti johonkin muuhun. Mies tiesi, että deittaan muitakin vielä meidän ekojen treffien jälkeen.

Mies teki saman, nyt ollaan vajaa kymmenen vuotta oltu yhdessä. Mun mielestä oli aivan ehdottoman tärkeää, että lopetettiin heti se netissä pyöriminen ja otettiin profiilit pois, kun näytti että synkkaa hyvin.

Vierailija
9/9 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo totta että jos edelleen aktiivisesti hakee seuraa niin ei kovin paljon näytä sille, että olis siitä treffikaverista kiinnostunut.

Mulla on profiili e-kontaktissa ja siellä mainostavat että joka päivä 500 uutta jäsentä, tiedä sitten mikä totuus...

Rohkeasti kokeilemaan, mä ainakin oon ollu yllättynyt ja ihan positiivisesti

t. ap