Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä taas hymyilyttää jouluruuhkissa ne, jotka ostavat kaupan valmista graavilohta 39:90 / kg!

Vierailija
05.12.2009 |

Hirveä hinta ja säilyvyys jouluun asti on suuri kysymysmerkki.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas hymyilyttää jouluruuhkissa ne, jotka ostavat kaupan valmista graavilohta 39:90 / kg!

Hirveä hinta ja säilyvyys jouluun asti on suuri kysymysmerkki.

Mikä tuossa nyt niin huvittavaa on?

Meillä syödään usein graavi- tai savulohta. Joskus graavataan tai savustetaan itse, joskus ostetaan valmiina. Ja kyllä ne yleensä tulee söytyä parissa päivässä.

Jouluksi ostetaan valmiiksi graavatutu ja savustetut. Haetaan ne kaupasta 23.12. (ollaan tilattu kalat, kinkku ja kalkkuna joten ei tarvitse pelätä että ehtisivät kaupasta loppua).

Hymyilepä vähän sillekin ;)

Vierailija
2/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että ap tarkoitti vakuumipakattuja. Olen samaa mieltä. Tietenkin halvimmalla pääsee kun pyydystää ja graavaa kalan itse - jos asuu hyvien lohiapajien lähettyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sitä kassikalaa syö. se on kamalan makuista. Onneksi saa hallista luonnonlohta, tosin mielestä siika on parempaa:-)

Vierailija
4/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä, milloin, minkä hintaista ruokaa kukakin ostaa?? Säälittää tällaisten avausten tekijä!

Vierailija
5/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ymmärrä että muut syövät sitä muulloinkin. =D

Vierailija
6/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostan graavilohta tai kylmäsavustettua pitkin vuotta... Teen siitä mm. sellaisia pieniä suolaisia leipiä iltakahville jos joku on tulossa kylään, ruisleivän päälle. Aika lokeroitunutta ajatella, että joku ostaa nyt jouluksi jotain kalaa?? Ja että vain jouluna voisi syödä? Kumma kun sitä on myynnissä ihan pitkin vuotta, toisin kuin esim. lanttulaatikkoa.......

Vierailija
7/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun sitä on myynnissä ihan pitkin vuotta, toisin kuin esim. lanttulaatikkoa.......

Luuleekohan ap, että jos näkee jonkun ostavan maaliskuussa porkkanalaatikkoa, että se tulee jouluna tarjolle?? =0) Ja lanttulooraakin voi tehdä itse ja syödä vaikka toukokuussa jos tykkää! Ha!

Vierailija
8/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta 12,50kg ja ripottelen päälle sokeria, suolaa ja tilliä edellisenä päivänä ja aattona leikkaan, menee 2 min aikaa.

Vierailija
9/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavilohta on kiva syödä vaikkapa illanistujaisissa näin joulun alla.

Vierailija
10/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino päälle jääkaappiin.

Vierailija
11/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jonkun pitää riipiä ylemmyydentuntonsa tällaisesta asiasta : D

Vierailija
12/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, joskus tosiaan näyttää siltä, että kovin on pienet elämät ja murheet, mutta hyvä toki niin... Miten ihmeessä joku voi kiinnittää siihen huomiota, että joku ostaa jonkun minipaketin kalaa kaupasta? Voi luoja. Ja tehdä siitä keskustelunaloituksen, niinkuin se olisi joku suurikin omituisuus. Ihmiset ostaa vaikka mitä valmiina, miksi ei siis pikku paketin graavilohta illanistujaisiin? Nopeuttaa kummasta keittiöhommia muutama kaupan valmiste, jos on muutenkin monta ruokalajia kokattavana. Ja mitä väliä jollain viidellä eurolla pari kertaa vuodessa?

Vierailija
13/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelutiskistä ja kuten joku tuonne kirjoitti niin kilohinta on suunnilleen 22 €.

Vierailija
14/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sinua hymyilyttää 150 000 euroa maksanut autonikin? :)

Vierailija
15/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sinua hymyilyttää 150 000 euroa maksanut autonikin? :)

Vierailija
16/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ajatella, että jouluun asti lohen säilyttäisivät. :)

Vierailija
17/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno juhlapäivällinen.

Vierailija
18/18 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, sinun äo on 148?

Saat ihan vapaasti arvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi