Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh vituttaa ihmisten kommentit meidän lapsesta. ov

Vierailija
05.12.2009 |

Sukulaiset jaksavat kerta toisensa jälkeen vittuilla, että meidän neidin isukki on aivan varmasti postinkantaja tai naapurin setä, kun eihän se VOI olla mieheni aikaansaannos. Mun puolen sukulaiset heittää tuon leikillään, mutta miehen puolen suku taas silkasta vittuilusta.

Mieheni on täys blondi (piikkisuora), ollut jo syntymästään lähtien. Itse olen ruskeatukkainen (melko tumma) (MUTTA mulla on punainen pigmentti hiuksissa, jota harva tietää). Ja mulla on ollut alle 6 vuotiaana kiharat hiukset, mutta kun hiuksiin tuli lisää pituutta ne ovat enää vaan taipuisat. Varsinkin taaperona mulla oli kiharat blondit hiukset (jotka sitten tummenivat kouluiässä tähän nykyiseen sävyyn asti). Jos mulla olisi nyt lyhyet hiukset, niin kyllä ne olisi kiharat.

Mutta siis itse asiaan, meidän esikoisella on kiharat PUNAISET hiukset, ollut jo vauvasta asti. Miehen suvussa ei ole yhtään punapäätä (ainakaan aitoa), meidän suvussa kahdella serkullani on punaiset hiukset + toisen punapää serkun pojalla oli lapsena punertavat hiukset.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin jos leikillään sanovat kerran mutta että jatkavat tuota vielä :(

mitä jos sanoisit suoraan sukulaisille jotka näin sanoo että nyt riittää tuo ja olet kuullut tarpeeksi mutta et tykkää tuosta puheesta enää ja kerrot heille tämän punapäisyys jutun.

Luulisi loppuvan siihen

Vierailija
2/5 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

periydy äidin puolelta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa äiti ja isa on molemmat tummia, mutta kolmesta lapsesta yks on ihan blondi, toinen punapää ja kolmas tummahiuksinen :D

Mutta siis ymmärrän, että sukulaiset ärsyttää. Ehkä kannattaa vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

Vierailija
4/5 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan hiukset on vaaleat, vaikka minulla ja miehellä on tummat hiukset, niin siitäkös olen saanut kuulla.

Onneksi isävaihtoehtoja ei ole kuin oma mies, niin ei itse tarvitse asialla päätä vaivata.

Ja on pojalla etusormi samanlainen kuin isällään. Sormi taipuu hassusti "väärästä" kohdasta ja suoristettaessa sormi lenksahtaa oudosti :D

Vierailija
5/5 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

periydy äidin puolelta?

Joo, olen sanonut monta kertaa, että meidän suvussa on punapäitä pari kappaletta, mutta nämä pällit vaan jaksavat vittuilla vieläkin, vaikka lapsi on jo 4v.

JA yksi muka-hauska sukulaissetä kysyi tänään yksissä sukujuhlilta itse lapselta, että kukas se sinun isi onkaan?? Okei, setä oli kännissä, mutta silti!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi