Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

housuihin "jatke" raskausaikana

Vierailija
05.12.2009 |

onko kukaan ostellut normaaleihin housuihin raskauden aikana sellaista "jatketta"?

Jos niinkuin omat housut eivät mahdu kiinni niin niihin on olemassa sellainen nepparilla kiinnitettävä joku kappale.

Itse tällaisen haluaisin ostaa kun ei yksinkertaisesti ole rahaa äitiyshousuihin niin osaisiko joku neuvoa missä näitä myydään? netissä? ja paljon olisi hintaa kyseisellä osalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ole raskausaikana housut mahtunut enää muutenkaan vaikka ois mahan kohdalla ollut levennys, mut toimii varmaan alkuraskaudessa. äitiyshousuja saa muuten kirppareilta muutamalla eurolla. ostan aina raskaushousuja vaikken edes tiedä milloin tulen raskaaksi....

Vierailija
2/14 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse olen kokeillut housuja jalkaan eli siihen menis just se jatke vaikka olen jo rv 30.

muuten olen tosi hoikka ja pitkä joten tuo maha ei oo mikään kauhean iso niin minulle siksi riittäisi ihan tämä jatke :)

eli jos joku osaisi auttaa asiassa.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

napin soljessa.

Vierailija
4/14 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku kuitenkin kertoa mistä niitä saa ostettua??

Vierailija
5/14 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan tavallinen halpa kuminauhakin käy? Onko se parempi, kun se tulee valmiiksi leikattuna kaupan pussissa?

Vierailija
6/14 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa kyllä olla epämukavat pidemmän päälle

Vierailija
7/14 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen "mammahousu" resorin... eli vanhoista farkuista leikattiin vetoketju ja taskut pois, sit ommelttiin siihen resori, semmonen joka meni vattan yli, ja sinne yläsaumaan ommeltiin kuminauhalle kuja, jota sit löyhdytettiin kun vatta kasvo.

En osaa oikein selittää millai tehtiin, mut toimi tosi hyvin! Lisäksi tehtiin vielä toiset farkut ja kevyt toppahousuille sama juttu.

Luulisin et on todella epämiellyttävä tuollainen kuminauha viritys... ja siinä tuubi päällä.

Vierailija
8/14 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostopaikat. Itse käytin vain tuota tavallisten housujen kanssa ja masutuubi päällä, oli ihan kätevä.

Vierailija
9/14 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen "mammahousu" resorin... eli vanhoista farkuista leikattiin vetoketju ja taskut pois, sit ommelttiin siihen resori, semmonen joka meni vattan yli, ja sinne yläsaumaan ommeltiin kuminauhalle kuja, jota sit löyhdytettiin kun vatta kasvo.

Otin parit sellaiset housut, joita en olisi muutenkaan enää raskauden jälkeen käyttänyt. Oli helppo ommella ja toimi hyvin.

Vierailija
10/14 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minä käytin "reikäkuminauhaa" ja h&m masutuubi päälle. Masutuubit olleet käytössä myös synnytyksen jälkeen, kun niillä on voinut piilottaa vatsamakkarat imettäessä.

Vierailija
12/14 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on kuminauha sekä paria eri väriä kangaskaistaleita.

Pienintä kokoa olen ainoastaan kokeillut, isommat on ihan käyttämättömiä. Jostain syystä en tullut käyttäneeksi koko raskausaikana ja harmittaa, kun maksoi kuitenkin jotain yli 20 euroa.

Et haluais multa ostaa noita? :)

Vierailija
13/14 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäsin aika pitkälle kuminauhalla. Pujotin pätkän kuminauhaa napinlävestä ja tein siitä rinkulan minkä kiepautin muutaman kerran napin ympäri. Paita peitti hyvin avonaisen vetskarin.

Vierailija
14/14 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se, joka vois myydä 3kpl jatkeita.