Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehokkaimmat keinot maharöllykän tuhoamiseen??

Vierailija
05.12.2009 |

Mulle on ihan lyhyen ajan kuluessa muodostunut sellainen järkyttävä roikkuva vatsa, joka on kuin taikinaa :( Edes vatsan sisään vetäminen ei tähän enää tehoa... Nyt kaipaisin kipeästi neuvoja, kuinka siitä pääsisi eroon!

Myönnän, että liikunta on tässä sykysn pimeydessä jäänyt vähemmälle, mutta muten elintavat eivät juuri ole muuttuneet.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. BMI 28

Vierailija
2/4 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalion pitäisi olla ihan todella ankara ja sitten vatsalihasliikkeita, selkäliikkeitä, pilatesta...Mutta mitä muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kokonaan. Ei siis palaakaan suklaata:-(

Vierailija
4/4 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon kuluttua alkaa tulla tuloksia. Myös kevytlevitteet pitää vaihtaa voiksi ja tavisöljyt kylmäpuristettuun oliiviöljyyn. Pitää syödä riittävästi proteiinia ja rasvaa, erittäin paljon kasviksia ja runsaasti vettä. Mulla tippui kuukaudessa paino 8 kg ja vyötäröltä lähti 9 cm. Housujen koko tippui 42:stä 38:aan.

Kiinteyttä ruokavaliolla ei tietenkään saa, mutta nesteet ja läskit lähtee nopeasti. Kun mun paino oli tippunut, aloitin liikunnan: vesijuoksua kerran viikossa, sauvakävelyä 3 kertaa viikossa. Tehokkainta on ollut kuitenkin semmoinen jumppa kuin callanetics. Se on tehnyt parissa kuukaudessa ihmeitä koko vartalolle! Vatsa on kiinteytynyt tosi paljon, myös peppu on pienentynyt ja saanut paremman muodon. Reidet on kiinteytynyt ja käsivarret ja selkä. Jes!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi