No nyt on muotovalio vauva VAUVA-lehden kannessa! :)
t: se joka valitteli viime numeron vauvan kierosilmäisyyttä ja yleisesti sitä että vauva-lehden kanteen ei valikoidu muotovaliot!
;)
Kommentit (23)
Minun silmääni se edellinen oli vielä söpömpi. Taitaa johtua siitä, että oma vauvani oli pikkuruinen tummatukkainen tyttövauva... ehkä vetoaa eniten ne vauvat jotka muistuttaa omia.
Tosin KAIKKI vauvat vetoaa minuun, usein huomaan että erityisesti ne "rumimmat"... oikein ruttuturpainen ja näppyläinen vauva herättää tunteen: "Älä huoli. Minä pidän sinusta huolta".
Ihan söpö. Minun silmääni se edellinen oli vielä söpömpi.
Samoin ajattelen. Vauvat noin yleensäkin ovat mielestäni söpöjä tai ainakin hauskan näköisiä. Tuo tämänkertainen vauva ei kuitenkaan missään nimessä ole mielestäni söpöysasteikon parhaimmassa päässä.
Omat lapseni eivät olleet ulkonäöltään yhtään hänen tai sen edellisen tytön näköisiä. Eli ehkä minusta ne söpöimmät (=tutun näköiset) vauvat ovat vielä eri näköisiä.
vauvalehdenkin kansikuvia muokkaile jotenkin, on nimittäin sen verran "täydellisen" oloinen iho kun lehteä tutkiskelee lähempää..
Söpö vauva, ei siinä mitään :)
ettei sen takia ainakaan tarvisi kuvia retusoida! Ja varmaan monella muullakin juuri tuossa iässä, kun pikkuvauvarypyt ja -nypyt on hävinneet!
On sen verran tiukka toi jakaus tossa päässä. Mä tykkään enemmän vähän eläväisemmän näköisistä vauvoista.
mistä ne löytäkin noin rumia vauvoja?
Tämä nykyinen muistuttaa kuitenkin enempi omiani. Ja on sellainen oikein perus-hyvännäköinen vauva! Aika tavallinen siis, mutta oikein kaunis hänkin. Mutta edellinen oli jotenkin oikein semmoinen sykähdyttävän ihanan näköinen :)
Eikös sillä ole pinkit potkuhousut? Pojilla harvoin on. Toi voisi olla vaikka Emmi.
Oikein on söde. Mutta miten niin muotovalio? Eikös tuo leuka ole kuitenkin vähän toispuoleinen?
pojan oloinen on.
Eikös sillä ole pinkit potkuhousut? Pojilla harvoin on. Toi voisi olla vaikka Emmi. Oikein on söde. Mutta miten niin muotovalio? Eikös tuo leuka ole kuitenkin vähän toispuoleinen?
välillä ovat niin totisia, tosin on totisetkin söpöjä.
Joel Romeron, 4 kk, kuvasi kanteen Lauri Mannermaa.
Neulepuku: Kids Case, Punavuoren Peikko.
Huopa: Hemtex.
Eikös sillä ole pinkit potkuhousut? Pojilla harvoin on. Toi voisi olla vaikka Emmi. Oikein on söde. Mutta miten niin muotovalio? Eikös tuo leuka ole kuitenkin vähän toispuoleinen?
Vaikka sitten oliskin ollu kierot silmät, kuten ap:n mielestä. :) Ne tummat hiukset ja silmät vain oli niin suloiset.
Ei tossakaan vauvassa mitään vikaa ole, mutta ei vain aiheuta sellaista "oi kun söpö" -tunnetta.
Sirorakenteinen poika kuten meilläkin.
edellinen oli söpö ja suloinen tällä on silmät vinksallaan, alaspäin vinot
edellinen oli söpö ja suloinen tällä on silmät vinksallaan, alaspäin vinot
Molemmat on suloisia.
törppöjä tällä palstalla hilluu. Arvostella nyt vauvan ulkonäköä. Oletan, että pahimmat arvotelijat ovat läskejä, rokonarpisia ja lävistettyjä av-mammoja, joiden ÄÖ liikkuu siinä 70:n tasolla.
rotuopin mukainen....tuollainen arjalainen... ;) En ole tosi karskia vauvaa vielä nähnyt, kaikkihan ne on omalla tavallaan sööttejä, kieroine silmineenkin.