Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytät rahaa omien vanhempiesi joululahjoihin?

Vierailija
04.12.2009 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin tavarapaljouteen.

Vierailija
2/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa itselleni ostettua edes vaatteita kun oon aika köyhä niin kortin tein ite ja ajattelin jos ostais suklaata.. eikös se ajatus ole tärkein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeeta kyllä keksiä että mitä sitä ostaa? Mä yritän keksiä aina jotain hyödyllistä, veljet perheineen pitää huolen siitä krääsä puolesta.

Vierailija
4/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni antavat joskus lahjan, minulle ja lapsilleni eivät,

Vierailija
5/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äidin joululahjoihin menee varmaan joku 150-200 euroa.

Vierailija
6/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ tonni matkaan kun mennään heille koko perheen voimalla :)

Vierailija
7/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna meni yhteensä 15€. Ei ole varaa laittaa enempää, oikeastaan ei olisi ollut varaa laittaa tuotakaan summaa, mutta jotenkin haluan vanhempiani muistaa, kun ovat niin hyvät ja rakkaat vanhemmat.

Vierailija
8/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani oneksi vastaavat kysyttäessä, että mitä jouluksi toivotaan.

Vierailija
9/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tekemassa sellaisia muistokansioita. Niihin tulee valokuvia, ja lasten piirroksia ja lasten kirjoittamia juttuja. Niita voi sitten myohemmin taydentaa.

Niihin materiaaleihin meni £80.(innostuin vahan siella askartelukaupassa, mutta niista jaa askartelutarpeita pitkaksi aikaa) Hyvaan ideaan laittaisin enempikin, ei se lahjan arvo ole se juttu, vaan sen sopivuus saajalle. Joskus on sattunut tosi edullisiakin lahjoja, kun on sattunut oikea kohdalle.

Vierailija
10/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten heille ei ole vaikeata keksiä lahjaa. Vahinko etten nyt juuri ole itsekään varoissani... Yhteensä n 150€, lisäksi leivon ruoka-juttuja.

Vierailija
11/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kerran eläessään kunnon askartelukauppaan. Enkä tarkoita sinooperia. Ilmeisesti asut UK:ssa? Kenties Lontoossa...(ja haaveilee Lontoon matkasta, edes yhden kerran kun pääsisi näkemään).

Mutta toisaalta, en käsitä tätä nykypäivän askarteluvillitystä, johon pitää ostaa jotain, että saat väkerrettyä jotain. Enenmpi tää on pelkkää tuunausta valmiista materiaaleista kuin itse tehtyä.

Ja vielä aluperäiseen kysymykseen palatakseni. En hanki lahjoja hankkimisen vuoksi. Ei joka vuosi, enkä välttämättä molemmille isovanhemmille samana vuonna. Tänä vuonna ajattelin äidilleni lahjakorttia kampaamoon. Tiedän kampaajan jota hän käyttää ja aivan kansaneläkkeen perusrahalla elelee muuten. Itse olen opiskelija, joten omatkaan varani eivät tällä hetkellä ole suuren suuria, mutta 20-30 euroa tuohon lahjaan on varaa laittaa.

Joskus olen tilannut jonkun lehden määräajaksi, ostanut joulukukkia, tehnyt kukka-asetelmia. Anoppi on vaikeampi, kun asuu tavaroiden yltäkylläisyydessä. Kukkia hänellekin tai kirja (lukee paljon).

Vierailija
12/12 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti saa 5€ kalliimman lahjan.

Anopin lahjaan menee 50€. Appiukosta huolehtii mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän