Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joulupukkia hakusessa!
04.12.2009 |
Ajattelin, että tänä jouluna pukki voisi tulla ihan sisälle saakka, eikä vain jättää paketteja kuusen alle kuten yleensä. Mutta mistä tuon joulupukin oikein saisi kiinni?
Antakaa vinkkejä, mistä voisi saada raittiin ja mukavan joulupukkin Espooseen (Leppävaaran alueelle). Missä nuo pukit mainostaa itseään tai onko jokin urheiluseura tms joka "välittää" pukkeja???
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meillä oli viime vuonna partiolaisilta