Onko teidän työpaikoilla myöskin puolisot tervetulleita firman pikkujouihin?
Kommentit (16)
Mutta se käytäntö lopetettiin ja on pidetty sit pienempiä osastokohtaisia tai parin-kolmen osaston pikkujouluja, niin ne on olleet sit ilman puolisoa. Leppoisampi tunnelma näin, eihän sitä jäykistelyä kestä kukaan.. =0)
pikkujoulut, uusi toimitusjohtaja ei kuulemma todellakaan halua vaimoja mukaan. meidän firmassa ei ole avec-pikkujouluja.
Meillä on joskus pidetty avec-pikkujouluja, tänä vuonna oli ilman.
avec-pikkujouluja mutta nykyaan vain tyontekijoille.
En itse ainakaan haluaisi osallistua mieheni pikkujouluihin, sillä minulla olisi varmasti tylsää, koska en tuntisi mieheni lisäksi sieltä ketään, eikä miehellänikään varmaan olisi hauskaa, koska hän huolehtisi minun viihtyvyydestäni. Sama toisinpäin, en tosiaankaan haluaiis miettiä koko pikkujouluiltaa, että viihtyykö mieheni omien työkavereideni ja heidän puolisoidensa seurassa.
En itse ainakaan haluaisi osallistua mieheni pikkujouluihin, sillä minulla olisi varmasti tylsää, koska en tuntisi mieheni lisäksi sieltä ketään, eikä miehellänikään varmaan olisi hauskaa, koska hän huolehtisi minun viihtyvyydestäni. Sama toisinpäin, en tosiaankaan haluaiis miettiä koko pikkujouluiltaa, että viihtyykö mieheni omien työkavereideni ja heidän puolisoidensa seurassa.
kesken, joten todella hauskoja kekkereitä on ollut. Ja eihän uusiin ihmisiin tutustuminen liene pahasta?
Meidän pikkujoulut ovat epämuodollinen ryyppytilaisuus suoraan työpäivän jälkeen, ilman mitään ohjelmaa.
Ei taida olla tapana meidän alalla. Pikkujoulujen kuten muidenkin työpaikan juhlien tarkoitus on lujittaa porukan yhteishenkeä, eivätkä puolisot kuulu tähän jengiin.
Onneksi siksi, että talossa on miehiä n. 150, naisia parikymmentä. Vaimot saavat pidettyä miehensä kurissa...
Tai no kai olisi, jos Hartwall-areena vuokrattaisiin pikkujoulupaikaksi.
ja on mielenkiintoista huomata, että tietyt ihmiset jättävät aina puolisonsa kotiin kutsusta huolimatta. Onhan se tietysti todella rajoittavaa, jos oma "kulta" on mukana.
ja on mielenkiintoista huomata, että tietyt ihmiset jättävät aina puolisonsa kotiin kutsusta huolimatta. Onhan se tietysti todella rajoittavaa, jos oma "kulta" on mukana.
Miksi ei niin päin, että puoliso ei halua tulla katsomaan sitä örvellystä?
ajattelee, että olisi tylsää tupata seuraan, jossa ei tunne entuudestaan ketään.
Sitä paitsi, minä ainakin ajattelen asiaa niin, että meillä molemmilla (miehellä ja minulla) on hyvä olla myös "omat sfäärimme" eli parisuhteesta riippumattomat olotilamme.
ja kun mietin niin taitaa olla että vain yhdet juhlat ikinä ovat olleet työurani aikana avec-juhlat mutta mielestäni nämäkään eivät olleet pikkujoulut... Ja useammassa työpaikassa (isoissa firmoissa) olen ollut.
Miksi ei olisi?