Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Langon ja anopin vierailuvaatimukset

Vierailija
04.12.2009 |

Asumme kaukana mieheni suvusta, joten he käyvät meillä harvoin. Nyt kun odotan lasta, perheetön lankoni on ruvennut lähettämään miehelleni viestejä (yleensä päivän varoitusajalla), että voivatko he tulla anopin kanssa käymään? Viimeksi kun torjuin ajatuksen (meillä on remontti kesken mikä pitäisi saada valmiiksi ennen lasketun ajan maaliskuuta), hän oli hiljaa pari viikkoa ja lähetti sitten uuden vierailuvaatimuksen, ja uhkaili lapsellisesti, ettei osta meille joululahjoja (mikä on aivan käsittämätöntä, emme muutenkaan ole ostaneet toisillemme mitään)..! Toimiiko anoppi tässä takapiruna, vai onko lanko vain seonnut? Miten ihmeessä toimia aikuisten ihmisten kanssa, jotka käyttäytyvät kuin 5-vuotiaat? Ahdistaa ajatella, monestiko nuo ihmekutsut pitää vielä blokata?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta!

Ja mä olen yleensä se joka soittaa ja kysyy voidaanko tulla käymään.

Mites mä nyt oon näin huonokäytöksinen?

Vierailija
62/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asioita olen tiennyt?

Ei pidä päästää yhtään ketään kotiinsa, jos ei halua. Miksi ihmeessä pitäisi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinun on vain vaikea uskoa että joku muukin kokee tämän asian samoin kuin minä.

ap.

Ei sitoudu lankoon, eikä sitoudu anoppiin. Eikä sitoudu siihen, että lanko kutsuu vieraat omaan kotiin. Eikä sukulaiset ole jokin möykky, jotka voi tulla könttänä ja yhdellä ilmoituksella. Vai onko ne nyt niin "sitoutuneita", että anoppi ja lanko menee vessaankin yhdessä? Enkä ole muuten ap.

Olet muuten kyllä ap, kun olet niin noileasti "tiennyt" asioita ap:n puolesta. Miksi vastailet ap:n puolesta sitten?

Minä en nyt puhu mistään sellaisesta, että KAIKKI moukkamaisuudet ja hirveys pitäisi sietää.

Vaan että normaalisti käyttäytyvät miehen perheenjäsenet pitää päästä kylään, jos he niin toivovat. Eivät he pakolla tule, hehän kysyvät saavatko tulla ja vieläpä ihan hyvällä varoitusajalla.

Kyse siis on palveluksesta miehelle ja hänen perhesiteidensä kunnioittamisesta!

Vierailija
64/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tulla kuin kaksi krt vuodessa, kun olette kirjallisesti hänet etukäteen kutsuneet. Ei voi olla totta. Näin siis kohtelette lähiperhettä, mitenkähän olisi vieraiden saati tuttavien laita?

Kuinka usein lähetät kutsun omille vanhemmillesi ap?

Vierailija
65/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulevaa lastasi kohtaan myös. Lapsella on oikeus kahteen sukuun. Nyt sabotoit käytökselläsi välinne miehen sukuun.

pitämään yhteyttä siksi, että ollaan sukua, vaan siksi että pidämme toisistamme aidosti. Soittelemme viikoittain, mutta tuon välimatkan takia näen esim. vanhempiani suht. harvoin. Koskaan ketään ei tarvitse painostaa käymään / ottamaan vastaan vieraita, vaan välit ovat luontevat.

vaan normaalista kanssakäymisestä sukulaisten kanssa, vastavuoroisuudesta.

Mua kyllä ihmetyttää, millainen ap:n oma perhe on.

vajoaisin samalle tasolle lankoni kanssa: saatte tulla meillä käymään vaikka se ei meille sovi, mutta se edellyttää että hoidatte lapsiamme myöhemmin heidän kesälomillaan. Eikö tuota lasketa kiristykseksti ja toisten hyödyntämiseksi? Sukulaisten kanssa on siis tultava toimeen, jotta heistä saa kiskottua jotain hyödyllistä irti myöhemmin?

Olet nainut miehen ja hänen sekä tulevan lapsesi vuoksi sinun pitäisi olla väleissä myös hänen perheeseensä. Kiukuttelullasi katkaiset sillat lapsesi mummoon ja setään ja varmaan muuhunkin sukuun.

Siitä vain, mutta muista, että se on sitten sinun oma vikasi. Turha tulla itkemään tänne, kun miehen suku ei ole tekemisissä kanssanne eikä ota lastanne koskaan yökylään... viimeistään kouluiässä potentiaalisia hoitopaikkoja tarvitaan pitkän kesäloman aikana.

Vierailija
66/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asioita olen tiennyt? Ei pidä päästää yhtään ketään kotiinsa, jos ei halua. Miksi ihmeessä pitäisi???

"tiennyt", miten lanko on "kutsunut jonkun ap:n kotiin" jne.

Mitä ihmeen kutsumista se on, että kysyy, saako tulla äidin kanssa kylään katsomaan veljeään!

Ja olet kyllä ap. Sen näkee tekstistä kaikin tavoin.

Vierailija
67/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vanhaan sitä kärsittiin hampaat irvessä niin kauan että anoppi saatiin hautaan. Kyllä ennen oli kaikki niin paljon paremmin!

Uskomattomia miniöitä from hell tältäkin palstalta löytyy.

Vierailija
68/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en se kyllä ole minä..!

ap

Mitä asioita olen tiennyt? Ei pidä päästää yhtään ketään kotiinsa, jos ei halua. Miksi ihmeessä pitäisi???

Mitä ihmeen kutsumista se on, että kysyy, saako tulla äidin kanssa kylään katsomaan veljeään!

Vierailija
69/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sukulaisiin?

Vierailija
70/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo selvä kutsu jos ainoastaan ilmoittaa meille että ovat tulossa anopin kanssa kylään, eikä meidän mielipidettämme ole sitä ennen kysytty.

Vierailija
71/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sukulaisiin?

miehensä kanssa sukuloida niin kuin haluaa, en ymmärrä miksi minun pitäisi siinä sivussa kärsiä?

Vierailija
72/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä teille, lähden syömään, mukavaa viikonloppua kaikille!

ap

Vierailija
73/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sukulaisiin?

miehensä kanssa sukuloida niin kuin haluaa, en ymmärrä miksi minun pitäisi siinä sivussa kärsiä?

Vierailija
74/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta taisi olla. Tai sitten aika erikoinen eukko tuo ap.

Vierailija
75/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tapaa sukulaisiaan usein kun käy heilläpäin, niin eikö ole luonnollista että sukulaiset ajattelevat että vuorostansa hekin kävisivät (edes silloin harvoin) teilläpäin.

Ja jos kerran itse ette kutsu, niin he kutsuvat itse itsensä pyytämällä päästä kylään.

Vierailija
76/76 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tosiaan siltä kannalta, jos kyse olisi syntyvän vauvavasi perheestä aikanaan. Ei anoppia tarvi joka päivä tai viikko edes nähdä, mutta tietty määrä velvollisuutta kuuluu ihmisyyteen. Itse en ikinä voisi hylkiä mieheni äitiä, vaikka joskus anoppi rasittaakin. Hän on kuitenkin mieheni äiti ja lapsemme mummu, ja hän on rakkailleni tärkeä. Ja ei tosiaan tarkoita mitään pahaa hössötyksellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi