Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vastaat ihmiselle joka korostaa itseään?

Vierailija
26.04.2024 |

Päivittäin kuulen kuinka ahkera hän on ollut, esittelee uusia vaatteitaan, ilmoittaa kuinka paljon hän on liikkunut, miten hyvä parisuhde hänellä on, kuinka hän on hyvä työntekijä ym ym. Huomaa kuinka täynnä ihminen on itseään. Tuntuu että hänen on "pakko" päästä sanomaan jotai positiivista itsestään vaikka sitten kiertoteitse tai vitsillä. Olen aika täynnä tätä. Tähän saakka olen lähinnä kuunnellut tai kehunut, myötäillyt, "kiva juttu", "vautsi, ootpas tehokas" ym. En tiedä mitä vois sanoa että tuo kehuminen loppuu. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun ei sano mitään kehuminen loppuu, myös paikalta poistuminen auttaa.

Vierailija
2/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde mukaan tuohon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat kehumaan itseäsi aivan ylitsevuotavan glorifioidusti.

Vierailija
4/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastauksia: "Onhan sitä kaikenlaista". "Ompa joo". Tai "Ei tuolla (noilla) vielä kuuhun pääse!"

Vierailija
5/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot vaan pitkään säälin ja huvittuneisuudensekaisella katseella ja olet ihan hiljaa. Saa yleensä tuollaiset kiemurtelemaan häpeästä ja hiljenemään. Tuollaisia pitää vaan oppia käsittelemään.

Vierailija
6/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eräs ystävä jolle pitkän tuntemisen jälkeen nousi kusi kunnolla päähän. Piti tuntikausien yksinpuheluita kurssiarvosanoistaan ja joka hetki toi esille omaa lukeneisuuttaan ja halveksuntaansa vähemmän koulutettuja kohtaan. Se loppui sillä että lopetin ystävyyden. Terveisiä vaan Niinalle Ouluun. 🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
7/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vaan lähes yliystävällisesti että ei sun XXXXXX tarvitsisi koittaa tehdä muhun noin kovasti vaikutusta. 🙂

Vierailija
8/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota kaipaava ihminen tarvitsee itsensä korostamista tunteakseen itsensä paremmaksi. 

Vierailija
9/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että sinä et jaksa liikkua, tarkoita että kukaan ei saa puhua omista liikkumisistaan. Nyt sinun taitaa olla aika tutkia omia ajatuksiasi, miksi sinulla on niin huono itsetunto että toisten tekemiset automaattisesti tarkoittavat kuinka huono sinä olet.

Vierailija
10/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se että sinä et jaksa liikkua, tarkoita että kukaan ei saa puhua omista liikkumisistaan. Nyt sinun taitaa olla aika tutkia omia ajatuksiasi, miksi sinulla on niin huono itsetunto että toisten tekemiset automaattisesti tarkoittavat kuinka huono sinä olet.

Jos luet tarkemmin niin tässä oli kyse paljon muustakin kuin pelkästä liikkumisesta. Eikä se ollut pointti että mistä saa puhua vaan miten niistä asioista puhuu. 

Vierailija
11/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä oman kaverini kohdalla. Ollaan tunnettu yli 10 vuotta, joskus tekis mieli sanoa että ei sun tarvii mulle päteä!!!

Vierailija
12/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan yksi syy siihen, että pahaa puhutaan niin paljon ja valitetaan asioista, se että toisin tehden se vasta alkaakin ärsyttää. Soittaako joku ihmisille tuollaisia ap:n kuvaamia asioita sisältäviä puheluitakin, että aloin nyt soittaa kun tuntuu niin mahtavalta, aivan ihanaa, ostin kukkakimpunkin itselleni, kun onnistuin duunissa niin loistavasti siinä hommassa josta nyt seuraavaksi kerronkin pitkät pätkät, ai niin, sanoinko että olen tosi tyytyväinen sääriini nykyään jne?

Vierailija
13/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, joka pääsi ylioppilaaksi 60 vuotta sitten. Hän on "ylioppilashullu" .  On hyvä, kun nuori pääsee ylioppilaaksi. Tarvitseeko sitä toitottaa vielä 80-vuotiaana joka kättelyn yhteydessä. Montako ällää.  Nyt hänen lapsenlapsensa on kirjoittanut ylioppilaaksi. Voi sitä paasausta... Miehelle piti ostaa vaatteita,  kun on tulossa ne ylioppilasjuhlat. Milloin sinä kirjoitit. En milloinkaan. No, olethan sinä jotenkin pärjännyt..  Kaikkien pitäisi ymmärtää, että on muitakin tapoja opiskella kuin ylioppilastutkinto.   Vappu on tulossa. Kyllä ärsyttää, kun en kelpaa tämän ystäväni seuraksi vappubileisiin.