Onko ne kamalat suoralippaiset lippikset ainoita oikeita?
Vai vain hopparipiireissä? Mun poikani on enemmän hevigenreä, ja koska ei itse tyyleistä välitä, yritän itse pukea hänet "oikein"... Eli siis pukee päälle senmitä ostan, ja nyt pitäis ostaa uus lippis reissuun...
Kommentit (24)
ja joku pyöree tarra siinä lipan päässä on se juttu mitä ne nykyisin pitää. Hevarille bändilippis jos aurinkoon sellaisen tarvitsee.
Hellsinkishop
Toimitusaika on tavallisesti 2-5 arkipäivää maksutavasta riippuen ja onko tilaus kirje- vai pakettilähetys.
Meiltä tilaukset lähtevät ripeästi (postitukset joka arkipvä) loppu on sitten postin hallussa.Jos tilaamasi tuote on loppunut tai sen toimitus viivästyy, ilmoitamme sinulle e-mailitse.
Jos et halua odottaa, voit perua tilauksen.
EMP
Postiennakolla tilaaminen on nopeinta, sillä muilla maksutavoilla rahasiirrot/-varmennukset aiheuttavat
viivettä postitukseen. Postiennakkotilaukset lähetämme heti ja maksat tilauksesi noutaessasi paketin omasta postistasi. Postituskulujen lisäksi veloitamme 3,00 € postiennakkomaksun.Normaalisti toimitamme tilauksesi 4-6 arkipäivän kuluessa postituksesta laskien. Jos haluat että tilauksesi postitusta viivytetään haluamaasi päivämäärään asti, pyydämme tekemään tiauksen puhelimitse, jolloin voimme määrittää tilaukselle halutun postituspäivän.
Kerromme tilauksen yhteydessä tuotteen yleisten tietojen lisäksi myös sen saatavuustiedot. Muistathan kuitenkin, että saatavuustieto ei ole sitova tae toimitusajasta vaan ainoastaan arvio.
ja joku pyöree tarra siinä lipan päässä on se juttu mitä ne nykyisin pitää. Hevarille bändilippis jos aurinkoon sellaisen tarvitsee.
ap