Oletko nähnyt ikinä ns. Shadow people-hahmoja?
Eli tummia hahmoja, kaapuun pukeutunutta tai hattupäistä miestä? Tai pientä, lapsen kokoista hahmoa.
Minä olen. Monestikin. Aina päivällä/alkuillasta, melkein samoilla paikoilla. Ne näkyvät hetken (ehkä 10-15s) ja ovat poissa. Itse en ole kokenut niitä pelottaviksi vain ehkä hämmentäviksi.
Muiden kokemuksia olisi kiva kuulla.
Kommentit (41)
Onko ap:lla skitsofrenia? Oletko sairastunut joskus psykoosiin?
Itse asiassa olen nähnyt. Näin teininä sivusilmällä sen huoneeni ovella ja säikähdin helvetisti. Katsoin uudelleen ja sitä ei ollut enää tietenkään. Huomattavan pitkä hattupäinen mies, tumma hahmo. Olen aina ajatellut että jos se ei ollut joku optinen harha, se oli sukulainen tai joku entinen asukas. En tosin tiedä kuka sitten.
Käyttäjä107 kirjoitti:
Hattupäinen mies on kyllä unihalvaukseen liittyvää. Oletko ap ollut nukkumassa noihin aikoihin?
Voi niitä nähdä vaikkei ois fyysisessä kehossakaan. :)
Varjoihmiset. Voitaisiin sen verran puhua omaa äidinkieltä.
Mutta niin, eikös tuota ilmiötä ole tutkittu aika paljonkin? Luulisin, että näkökenttä yrittää havaita liikkuvia asioita ja välillä tulee noita optisia harhoja näkökenttään.
Meillä kun on kaksi tummaa kissaa, niin näen välillä silmäkulmassa toisen kävelevän lattialla, mutta eipä siellä olekaan mitään. Että niin sanotusti varjoihmisiä en näe, mutta varjokissoja kylläkin. Olen ilmeisesti niin ehdollistunut näkemään näitä katteja, että välillä silmät on havaitsevinaan niitä, vaikkei kumpikaan ole lähettyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, silloin kun kärsin pahasta ahdistuksesta ja olin vaikeasti masentunut. Muulloin en koskaan. Mielen tuotostahan nuo ovat, mihinkään yliluonnolliseen en usko.
Kannattaisi uskoa niin ei tule petetyksi. No ei. Kolmas silmä auki vaan niin näet. Sulla on sellainen. :)
En mä muutenkaan usko satuihin, joten en usko noihinkaan :) Eikä ole kyllä kolmatta silmääkään näkynyt. Tulisi kyllä joskus tarpeeseen, olisi ihan mukava jos esim takaraivoon saisi vielä yhden.
Kolmas silmä on otsassa sillä näkee. Avaa se. :)
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin, eikös tuota ilmiötä ole tutkittu aika paljonkin? Luulisin, että näkökenttä yrittää havaita liikkuvia asioita ja välillä tulee noita optisia harhoja näkökenttään.
Meillä kun on kaksi tummaa kissaa, niin näen välillä silmäkulmassa toisen kävelevän lattialla, mutta eipä siellä olekaan mitään. Että niin sanotusti varjoihmisiä en näe, mutta varjokissoja kylläkin. Olen ilmeisesti niin ehdollistunut näkemään näitä katteja, että välillä silmät on havaitsevinaan niitä, vaikkei kumpikaan ole lähettyvillä.
Avaa kolmas silmä niin näet enemmän. Kaikki ei ole optista harhaa. Silmänurkkiin joskus voi tulla jotain mikä ei ole optista harhaa, mutta yleensä kuitenkin on. Itse avaan kolmannen silmän mieluummin kun mietin mitä silmänurkissa tapahtuu. Se on sitä realismia ja näet varmasti aidon aaveenkin. :)
Voi jessus :D Sairasta, että tältäkin palstalta löytyy monta ihmistä, joka uskoo johonkin kolmansiin silmiin ja aaveisiin.
kolmesti..
ensimmäisessä omassa asunnossa näin unta odotellessa seinän vieressä kaapuun pukeutuneen hahmon, joka siirtyi lähemmäksi joka kerta kun suljin sekunniksi silmät ajatellen " ei siinä mitään ole"
kun muutimme miehen kanssa yhteen ja katsoin myöhään illalla telkkaa miehen mentyä yövuoroon, näin sivusilmällä varjomaisen hahmon liikkuvan eteisessä. jostain syystä en pelännyt vaan olin lähinnä huvittunut, hahmo kun näytti suuntaavan vessaan.
esikoisemme ollessa vuoden vanha, syötin tätä keittiössä ja siinä keskellä kirkasta päivää oviaukon ohi lehahti varjomainen hahmo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa kolmas silmä niin näet enemmän. Kaikki ei ole optista harhaa. Silmänurkkiin joskus voi tulla jotain mikä ei ole optista harhaa, mutta yleensä kuitenkin on. Itse avaan kolmannen silmän mieluummin kun mietin mitä silmänurkissa tapahtuu. Se on sitä realismia ja näet varmasti aidon aaveenkin. :)
Pidetään myös se realismin silmä auki :)
Todennäköisempää kun kuitenkin on, että nämä minunkin näkemät varjokatit ovat optinen harha, kun odotan näkeväni jommankumman katin kävelevän lattialla ja oletus tästä on niin suuri, että aivot tekevät mielenkiintoisen tepposen tällaisen optisen harhan muodossa.
Minä joka kirjoitin teininä nähneeni tuon hattupäisen mieshahmon, rupesin nyt tutkimaan tuota "hat mania". Näköjään en ole ainoa joka sen on nähnyt, outoa. Jossain sanottiin sen olevan jopa demoni. Mitään erityistä pahaa ei tuolloin tapahtunut, tosin myöhemmin elämässäni olen kärsinyt mielialaoireista, tosin en koskaan mistään todellisuudentajuun vaikuttavista. En ole myöskään tähän asti suhtautunut kauhean vakavasti tuon hahmon näkemiseen, joka tapauksessa outo sattuma ja muistan vieläkin sen kuinka sydän hyppäsi kurkkuun.
Löytäisikö joku tuota tutkimusta? Kyseessä on värinää näkökentän rajamailla. Värinä johtuu jostakin ihmissilmän fyysisestä ominaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Löytäisikö joku tuota tutkimusta? Kyseessä on värinää näkökentän rajamailla. Värinä johtuu jostakin ihmissilmän fyysisestä ominaisuudesta.
Voi hyvin johtua. Optiseksi harhaksi epäilty ei yleensä liity kolmannen silmän havaintoihin.
Sen sijaan kun avaat kolmannen silmän näet HETI kaikki paikalla olevat aaveet. Tulee paljon lisää väriä, maisema elää ja muuttuu fosforiseksi. Esineitä katoaa ja ilmestyy jopa kattoon voi ilmestyä ruumisarkku, josta roikkuu transistorijuotoksia.
Tervetuloa oikeaan elämään. Paskan aika on kohta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Minä joka kirjoitin teininä nähneeni tuon hattupäisen mieshahmon, rupesin nyt tutkimaan tuota "hat mania". Näköjään en ole ainoa joka sen on nähnyt, outoa. Jossain sanottiin sen olevan jopa demoni. Mitään erityistä pahaa ei tuolloin tapahtunut, tosin myöhemmin elämässäni olen kärsinyt mielialaoireista, tosin en koskaan mistään todellisuudentajuun vaikuttavista. En ole myöskään tähän asti suhtautunut kauhean vakavasti tuon hahmon näkemiseen, joka tapauksessa outo sattuma ja muistan vieläkin sen kuinka sydän hyppäsi kurkkuun.
Osa ihmis haamuista on vastakuolleita ihmisiä. Ei demoneita. Mutta varsinaiset hat manit on demoneita. Eli ne tosi synkän näköset tyypit.
Tavallisesti ihminen menettää energiansa oltuaan kuoleman jälkeen haamuna jonkin aikaa. Mutta sitten on niitä jotka kuoleman jälkeen rupeaa ryystämään energiaa haamuna elävistä ihmisistä. He jäävät ns. maan pintaan demoneiksi ja ottavat ihmisen hahmon. He syövät ihmisiä pysyäkseen maan salamoiden rikastamassa pinnassa. He eivät halua antautua kuoleman kieliin.
Esimerkiksi ravintoloissa, hotelleissa ja uhkapelihalleissa pyörii omia demoneitaan. Hotellidemoni in entinen liikemies, joka haluaa jatkaa liikemiehenä. Kerran kun olin nukkumassa tällainen demoni käveli salkku kädessä huoneeni läpi ja jalkakin nousi koreasti, kuin Kiinan presidentillä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin johtua. Optiseksi harhaksi epäilty ei yleensä liity kolmannen silmän havaintoihin.
Sen sijaan kun avaat kolmannen silmän näet HETI kaikki paikalla olevat aaveet. Tulee paljon lisää väriä, maisema elää ja muuttuu fosforiseksi. Esineitä katoaa ja ilmestyy jopa kattoon voi ilmestyä ruumisarkku, josta roikkuu transistorijuotoksia.Tervetuloa oikeaan elämään. Paskan aika on kohta ohi.
Suosittelen kuitenkin lämpimästi lääkärillä käyntiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan kun avaat kolmannen silmän näet HETI kaikki paikalla olevat aaveet. Tulee paljon lisää väriä, maisema elää ja muuttuu fosforiseksi. Esineitä katoaa ja ilmestyy jopa kattoon voi ilmestyä ruumisarkku, josta roikkuu transistorijuotoksia.Tervetuloa oikeaan elämään. Paskan aika on kohta ohi.
Suosittelen kuitenkin lämpimästi lääkärillä käyntiä...
Kiitos vinkistä, mutta ei kiitos. Kolmas silmä on luonnollinen osa ihmistä. Sen avulla näkee tässä meidän ympärillä uusia, outoja asioita. Joita emme normaalisti pane merkille. Ei pidä sotkea optiseen harhaan, tämä on toinen juttu. Kaikkea hyvää sinulle. You will be with the One, one's God and eternal, authentic bliss! Aja.
olen myös teininä yöllä herännyt ja nähnyt mustahattuisen ja vaaleaulsterisrn miehen.pelästyin.katsoi hetken ovenraossa ja meni portaat alakertaan.olin yksin yläkettassa. toiset kokevat näitä - toiset ei ja heidän on tosi vailea uskoa näitä asioita.olen kokenut monta monenlaista asiaa ja jotkuin ovat olleet tosi pelottavia.
Itiksen cittarissa tänään kolmekin. Kaikilla oli kokotummat burkhat päällä, ja ei siitä ottanut selvää mitä lienee kassialmoja nekin olivat
Miten kolmas silmä avataan ja miksi hahmoilla on hattu päässä?
En mä muutenkaan usko satuihin, joten en usko noihinkaan :) Eikä ole kyllä kolmatta silmääkään näkynyt. Tulisi kyllä joskus tarpeeseen, olisi ihan mukava jos esim takaraivoon saisi vielä yhden.