Oletko nähnyt ikinä ns. Shadow people-hahmoja?
Eli tummia hahmoja, kaapuun pukeutunutta tai hattupäistä miestä? Tai pientä, lapsen kokoista hahmoa.
Minä olen. Monestikin. Aina päivällä/alkuillasta, melkein samoilla paikoilla. Ne näkyvät hetken (ehkä 10-15s) ja ovat poissa. Itse en ole kokenut niitä pelottaviksi vain ehkä hämmentäviksi.
Muiden kokemuksia olisi kiva kuulla.
Kommentit (41)
kyllä sen vaihtoehdon olen joutunut hylkäämään, että
ne olisivat mielikuvituksen tuotetta.
AP
mutta kerran silmäkulmasta näin vilahduksen jotakin outoa ja todellista, kuin lankakerä joka vieri ohitseni lattian poikki. En kuvitellut tai ollut väsynyt / nautintoaineen vaikutuksen alaisena, eikä ollut varho tms. joskus silmäkulmassa vilahtava heijastuma. Mies epäili sen olevan poltergeist. Minä epäilin sekä minua että miestä hulluksi.
AP jatkaa, että satunnaisesti on nähnyt myös valoisia hahmoja muutamasti. Pienen lapsen ja kissan kokoisen olennon.
Harhat kun ovat kokijalleen toden tuntuisia... olisihan se ihan kivaa tuollainen yliluonnollinen, mutta kun ei sellaista taida olla.
tunnu harhalta vaan tuntuu todelta.
Epileptiselle harhalle on tyypillistä, että se omasta mielestä tuntuu harhalta.
No mulla tavallaan "Shadow People" varjo ihmiset on pelastanu mut.
Olin yks päivä kävelemässä kotiin, suojatien yli. Sieltä tuli auto, ja ajattelin että se hidastaa. Noh, auto ei kuitenkaan hidastanut. Pian tuntu että joku/jokin olis tönässy mua voimakkaasti eteen päin ja samalla hetkellä se auto ajo ohi.
--
Koulussa kerran kesken bilsan tuntii, luokkalaiset vaan alkaa huutaa "Molly mikä helvetti sun takana on?" Kuulemma siinä olis seisonu joku mies, nojaten takaapäin muhun.
--
Tälläsiä kokemuksia, ainakin mulla.
Niitä on paljon, mutta pitää virittäytyä astraalipuolelle. Ne on tässä maan päällä, mutta ei normaaliaistein havaittavia.
Ne on kuolleita ihmisiä, jotka ovat imemällä kuoltuaan energiaa ihmisistä jääneet maan pintaan kiinni ja varjot on niiden prokektioita.
Vierailija kirjoitti:
mutta kerran silmäkulmasta näin vilahduksen jotakin outoa ja todellista, kuin lankakerä joka vieri ohitseni lattian poikki. En kuvitellut tai ollut väsynyt / nautintoaineen vaikutuksen alaisena, eikä ollut varho tms. joskus silmäkulmassa vilahtava heijastuma. Mies epäili sen olevan poltergeist. Minä epäilin sekä minua että miestä hulluksi.
Luin näistä jokin aika sitten tutkimuksen. Eivät ole poltergeisteja eivätkä mitään huuhaa-hömppää. Muistaakseni jonkinlainen välähdys näkökentän äärirajalla, aivan normaalia, ja selitys oli tieteellinen. En googlaamalla löytänyt nyt selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin näistä jokin aika sitten tutkimuksen. Eivät ole poltergeisteja eivätkä mitään huuhaa-hömppää. Muistaakseni jonkinlainen välähdys näkökentän äärirajalla, aivan normaalia, ja selitys oli tieteellinen. En googlaamalla löytänyt nyt selitystä.
Eivät poltergeistit eivätkä nämä ole huuhaata. Ne on olemassa astraaliaistien tasolla. Kolmas silmä auki niin näet ne. Silmänrajoilla aika köpösesti voit niitä havaita, eli kannattaa avata kolmas silmä ja se on siinä.
Ne on siis kuolleita ihmisiä, jotka on kuolemansa jälkeen syöneet ihmisiä ja jääneet maan pintaan kiinni. Ne ei ole mitään mukavia tapauksia. Ne on irti normaalista kuolemanprosessista kannibalismin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät poltergeistit eivätkä nämä ole huuhaata. Ne on olemassa astraaliaistien tasolla. Kolmas silmä auki niin näet ne. Silmänrajoilla aika köpösesti voit niitä havaita, eli kannattaa avata kolmas silmä ja se on siinä.
suosittelen avamaan lääkepurkin ja se on siinä.
Olen nähnyt, silloin kun kärsin pahasta ahdistuksesta ja olin vaikeasti masentunut. Muulloin en koskaan. Mielen tuotostahan nuo ovat, mihinkään yliluonnolliseen en usko.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia?
Palstalla pyörii yksi skitsofreenikko. Yleensä ei tosin tuota noin selkeää tekstiä.
Mä näin kerran silinterihattupäisen lyhyen miehen jolla oli ns 1800-luvun vaatteet keskellä syysiltaa kirkon luona kävelemässä kävelykepin kans, kiersin kirkon toista puolta mutta ei se sitten tullutkaan vastaan. Eikä siitä minnekkään muualle päässyt. Täytynee sanoa että olin edeltävänä iltana poltellut kannabista, mutta en ole aiemmin moista kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, silloin kun kärsin pahasta ahdistuksesta ja olin vaikeasti masentunut. Muulloin en koskaan. Mielen tuotostahan nuo ovat, mihinkään yliluonnolliseen en usko.
Kannattaisi uskoa niin ei tule petetyksi. No ei. Kolmas silmä auki vaan niin näet. Sulla on sellainen. :)
Hattupäinen mies on kyllä unihalvaukseen liittyvää. Oletko ap ollut nukkumassa noihin aikoihin?
Olen harrastanut seksiä varjoihmisten kanssa. Muistuttaa hieman suljetuin silmin masturbointia.
Teininä kutsuin vaikka mitä henkiä luokseni ja pyysin paholaista näyttäytymään. Yhtä hiljainen heppu näytti olevan kuin jumalakin. Terveisin ex-saatananpalvoja, nykyinen 100% ateisti
että kuvittelet ne??