Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: tuntuiko naisesi huomattavasti paremmalta treenattuaan kuulilla alapäätään?

Vierailija
03.12.2009 |

olen itse aloittamassa kuulien käyttöä (kun aihetta siihen ON kahden alatiesynnytyksen jälkeen) ja olisi kiva kuulla miten hyvin miehet ovat tuon muutoksen huomanneet. Entä miten pian? Kuukauden jälkeen? Miten usein naisesi treenaa? Millä kuulilla? Vaikuttiko orgasmiherkkyyteen kummallakaan ja miten paljon?

Motivoisi lukea positiivisia kokemuksia, mutta onko joillakin myös huonoja kokemuksia,kun treenaus ei ole vaikuttanut juuri ollenkaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkiä aikoja treenaatte / päivä? Mulla on muutaman tunnin sisällä, enkä tunne mitään, onko se hyvä vai huono? Mitä teen väärin??

Aluksi ihan kellon mukaan 1 tunti kerralla. Sitten kokeilin pidempiä jaksoja 2-4 tuntia. Ja sen ylikin tulee (jos työpaikalla) joskus niitä pidettyä.

Kun opin pissalla käymisen kuulia poistamatta, niin ei tuolla ajalla silleen merkitystä ole.

Vierailija
22/30 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkiä aikoja treenaatte / päivä? Mulla on muutaman tunnin sisällä, enkä tunne mitään, onko se hyvä vai huono? Mitä teen väärin??

Aluksi ihan kellon mukaan 1 tunti kerralla. Sitten kokeilin pidempiä jaksoja 2-4 tuntia. Ja sen ylikin tulee (jos työpaikalla) joskus niitä pidettyä.

Kun opin pissalla käymisen kuulia poistamatta, niin ei tuolla ajalla silleen merkitystä ole.

Minulla on vain vanhat aquafleksit joita en aikanaan käyttänyt ja ohje on kadonnut. Niitä olen nyt kokeillut niin, että olen laittanut sellaisen painon, että on koko ajan tietoisesti puristettava että pysyvät sisällä. Olenko käyttänyt niitä oikein vai väärin?

En ihan varmaksi käsittänyt, minkä nimisiä ovat ne kuulat jotka toivat sekä nautintoa käytettäessä sekä selkeitä tuloksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan varmaksi käsittänyt, minkä nimisiä ovat ne kuulat jotka toivat sekä nautintoa käytettäessä sekä selkeitä tuloksia?

En heti keksinyt geishakuulia ja geishapalloja...

Vierailija
24/30 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heti keksinyt geishakuulia ja geishapalloja...

Kai riippuu käyttäjästä, mutta minulla ainakin ne narulliset (värähtelevät) pallot ja irralliset pienemmät kuulat antavat hieman kiihoitusta samalla. En voi sille mitään.

Vierailija
25/30 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei välttämättä halua moisten pallukoiden kanssa ährätä, niin erittäin hyvä tulos tulee ihan vain sillä että jumppaa lantionpohjaa ilmankin. Omalla kohdalla teen niin että kävely- ja etenkin hölkkälenkeillä käytän koko ajan lantionpohjatreeniin. Näin selkä saa lenkillä tukea, eikä kipeydy ja samalla pysyy lantionpohja kunnossa. Kuuliakin olen kokeillut ja jotenkin turhaksi räveltämiseksi niiden käytön koen, paitsi joskus ääntä pitävät kiihottavat mukavasti miestä kotitöiden ohessa... Joillekin kuulat ovat erityisen hyvät jos lihasten tunnsitaminen ja kunnollinen treenaaminen on ilman niitä vaikeaa.

Vierailija
26/30 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.Olen 43v,3 alatisynnytystä ja viimeisin -95.Alotin kegelin-harjoitukset syvien vatsalihasharjoitusten yhteydessä selkäleikkauksen jälkeen fysioterapeutin opastamana.Häneltä sain ohjeet ja dvd:n sekä henkilökoht opastuksen. Alkusyy oli siis ihan muu mutta järkytys oli mieheni kanssa SUURI! Seksuaalinen haluni ja kostumiseni jatka olivat jonnekin kadonneet tulivat rytinällä takaisin.Joten olen itse helkkarin onnellinen koska olin nimenomaan itse siitä(haluttomuudesta ja kuivuudesta)kärsinyt.Tottakai toosakin on piukempi ja mies sanoi että jos vielä enempi puristan niin poikki menee;),joten vaikutusta on ja eniten minulle itselleni.Teen ja jatkan itseni vuoksi, nautin nyt kympillä!Fysioterapeutti sanoi kuulista, että eivät ole välttämättömiä,jumppa auttaa yhtä paljon. Minä myös teen lenkillä harjoitukset,samoin nostaessa, yskiessä ja aivastaessa aktivoin.Netistä saa hyvät ohjeet.Kannattaa harjoittaa sekä nopeita että hitaita puristuksia.Muutamassa viikossa huomaa eron.Varmaan kuulkaa se mystinen G-piste tulee lähemmäksi.Yhtä smartballs uno kuulaa olen kokeillut, kivan tuntoinen.Ajattelin ostaa sellaisen missä on kaksi, nautinnon vuoksi>3.Viestini on tässä se,että tehkää lantionpohjaharjoituksia nimenomaan itsenne vuoksi.Minun elämänlaatuni on parantunut hirveästi ja seksuaalinen minäkuva kohentunut.Ryhti parantunut.Olen myös noiden harjoitusten lisäksi alkanut liikkumaan/ulkoilemaan ja ostin uusia alusvaatteita.IHANA kevät tulossa.

terkuin: Amelia

Vierailija
27/30 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo itse otti asian esille toisen lapsen syntymän jälkeen. Hän halusi aloittaa alapään lihasten treenaukset ja jatkoikin sitä ainakin vuoden ajan. Kuitenkaan en havainnut, eikä hän itsekään sen mitään vaikuttavan??

Sitten vaimon systeri innosti hankkimaan ne geishakuulat, koska hänellä hyvät pitkäaikaiset kokemukset niistä. Silloin vaimo odotti meidän kolmatta. Kuitenkin raskausaikanakin huomasin alle kuukaudessa pimpukan muutokset, joten ne kuulat ainakin vaimolla toimi hyvin.

Tästä on nyt kohta 5 vuotta, ja seksi parempaa kuin aiemmin. Myös vaimoni nauttii täysillä ja jatkaa treenausta vieläkin.

Vierailija
28/30 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta nostan kuitenkin :P

Miten olette saaneet paikat löystymään? Vai olenko minä vain luonnonoikku, kun takana kolme alatiesynnytystä 4v sisään, viimeisimmästä reilu 6kk ja tiukkuus on samaa tasoa kuin ennenkin, ja ihan ilman mitään treenejä (seksiä lukuunottamatta)? Siinä seksissä tosin olenkin aina käyttänyt alapään lihaksia ja seksielämäkin on suhteellisen aktiivinen.

Nyt silti hankin yoni egg -kuulat(3kpl eri kokoisia) mutta ihan leikkimisen vuoksi, eikä pieninkään niistä mitenkään valahda ulos ilman lihaksilla työntämistä.

Tosin kyllä lääkärikin tokaisi jälkitarkastuksessa toisen synnytyksen jälkeen, että "oho, sä oletkin muistanut treenata kunnolla", mistä lähinnä hämmennyin, kun tietoista "treeniä" en ole oikeastaan koskaan harrastanut.

Ettekö te muut käytä lihaksia itse yhdynnässä? Sehän lisää seksin nautintoa ja mielenkiintoa ja olisin luullut olevan ihan itsestäänselvää!

Tämän keskustelun myötä meninkin muistuttamaan miestä siitä kuinka onnekas hän on (iltaa ja lasten nukahtamista odotellessa :D ). Ja itse olen myös tietenkin onnekas, kun meillä vielä tässä lapsiperhearjen ja vauvavuoden keskelläkin on aktiivinen ja upea, molempia tyydyttävä seksielämä!

Vierailija
29/30 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorttopillut ja pienimunaiset keskustelee. Onneksi puolisoni kahden synnnytyksen jälkeen omaa täydellisen pillun. Ja mulla on täytettä siihen.

Vierailija
30/30 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tilaamiani kuulia. Oon tiukka, en usko että pystyn tai olisi tarvis yhtään tiuketa lisää, mutta toivon apua orgasmieni nopeuteen ja helppouteen. Todella voimakkaita ne ovat jo nyt.

Lieneekö syynä, että olen koko aikuisikäni jumpannut lantionpohjan lihaksia.

Kommentoija nro 7 on kyllä niin väärässä naisista ja seksistä kun olla voi. Rakastan seksiä ja runkkaan todella usein jos ei mies halua tai jaksa seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme