Mies: tuntuiko naisesi huomattavasti paremmalta treenattuaan kuulilla alapäätään?
olen itse aloittamassa kuulien käyttöä (kun aihetta siihen ON kahden alatiesynnytyksen jälkeen) ja olisi kiva kuulla miten hyvin miehet ovat tuon muutoksen huomanneet. Entä miten pian? Kuukauden jälkeen? Miten usein naisesi treenaa? Millä kuulilla? Vaikuttiko orgasmiherkkyyteen kummallakaan ja miten paljon?
Motivoisi lukea positiivisia kokemuksia, mutta onko joillakin myös huonoja kokemuksia,kun treenaus ei ole vaikuttanut juuri ollenkaan?
Kommentit (30)
Meillä vaimo ei ole kahden synnytyksen jälkeen reenannut, vaikka olen asiasta puhunut.
Saan kylmästi paremmat orkut vetämällä käteen. eikä vaimo millään ala minua käsipelillä hoiteleen, joten ennemmin vetelen itse käteen ennen kuin nain sitä.
Kyllä tiukka on hyvä! ellei paras...
Onpas paljon rakkautta ilmassa.
Suurella kunnioituksella puhut.
Olet varmaan itse todella upean näköinen ja isomunanen mies ?
joten ennemmin vetelen itse käteen ennen kuin nain sitä.
Tai munan koko? Saako munasta paksumman treenamalla?
Onpas paljon rakkautta ilmassa.
Suurella kunnioituksella puhut.
Olet varmaan itse todella upean näköinen ja isomunanen mies ?
Olen etsinyt vaimolle netistä ohjeita treenaukseen ja hommasin kuulat jo vuosia sitten. Eikös ne lantiopohjat lihakset ole tärkeitä vanhemmallakin iällä? Estää virtsankarkailua ja vahvistaa naisen orgasmia. Koitin näin hienovaraisesti ohjata, että olisi tärkeää pitää paikat kunnossa. No, ei ole häntä tämä homma kiinnostanut. Olisi ollut hienoa kokea kuinka rakastelu taas tuntuu joltakin, mutta ei kait se ole sitten niin tärkeää...
Uskokaa jo, jumalauta, kaksi asiaa!
1) Pohjimmiltaan naiset EIVÄT halua seksiä. Heidän mahdolliset kiihkeät hetkensäkin ovat vain seurausta tarpeesta joko saada lapsi tai ostaa hyväksyntää. Jos nainen ei halua lasta, saa tarvitsemansa hyväksynnän ja tuntee olonsa turvalliseksi sosiaalisesti ja muutenkin, hän EI halua seksiä.
2) Jos nainen näyttää haluavan seksiä eli tarjoaa itseään jatkuvasti miehelleen tai kelle tahansa kumppanille, hän ei ole turvallisilla mielin, vaan hankkii hyväksyntää jollekin vajavaisuudelleen tai kärsii jostakin traumasta.
Naisia ei perimmältään kiinnosta miesten tyydytys tai seksi sen enempää kuin koivunlehdet koiranpaskaa. Seksillä ostetaan mies. Kun sitoumus katsotaan tapahtuneeksi, seksiä on tarjolla tasan sen verran kuin nainen katsoo aiheelliseksi, että mies pysyy paikalla.
Romanttinen hömppä on tästä esimerkki: naiset haluavat vain statuksen ja hyväksynnän, mieluiten mieheltä, joka voi luopua munistaan naisensa iloksi. Kunnon mies ei enää ajattele muita naisia sankarittaren antauduttua sen ainoaksi jäävän kerran.
Näin perustein: pillun tiukkuus ei kiinnosta naista, paitsi jos hänellä on tarvis yhä sitoa miestä tai ehkäistä myöhempää virtsankarkailua.
olipas tekstiä, et taida elää kovin hyvässä liitossa :/
En kyllä allekirjoita kannanottoasi. Tietysti siellä kaukana taka-alalla on terveydelliset ongelmat, työskentelen vanhustyössä ja olen nähnyt mitä virtsankarkailu on. En halua samaan tilanteeseen.
Mutta tällä hetkellä, kun tuo vanhuus-ajatus on vielä aika kaukainen, haluan tiukemmaksi siksi, että voisin tarjota miehelleni parempaa seksiä (ajattelen asiaa kääntämällä roolimme toisinpäin: jos olisin hän) MUTTA myös siksi, että saisin kenties vielä parempia orkkuja. Rakastan miestäni ja haluan hänelle positiivisia kokemuksia kanssani, tuo osa-alue on yksi niistä.
ap
mieheni ei ole mikään huipputuloinen vaan ihan tavallinen työläinen, joten rahan takia en tässä liitossa ole enkä ole koskaan sen (rahan) perässä juossut. Menin naimisiin ihan muista syistä.
olen itse aloittamassa kuulien käyttöä (kun aihetta siihen ON kahden alatiesynnytyksen jälkeen) ja olisi kiva kuulla miten hyvin miehet ovat tuon muutoksen huomanneet. Entä miten pian? Kuukauden jälkeen? Miten usein naisesi treenaa? Millä kuulilla? Vaikuttiko orgasmiherkkyyteen kummallakaan ja miten paljon? Motivoisi lukea positiivisia kokemuksia, mutta onko joillakin myös huonoja kokemuksia,kun treenaus ei ole vaikuttanut juuri ollenkaan?
Vaimo odotti meidän toista muksua kun ostin hänelle ne geishapallot. Asiasta oltiin hieman keskusteltu jo etukäteen, joten jumppaamisen tarve oli jo tiedostettu.
Pallojen käyttö oli hänellä alussa hyvin epäsäännöllistä ja lähinnä kai vaimo vain halusi totutella liikkumaan ne sisässä. Kuitenkin parissa kuukaudessa tälläkin tavalla huomasin pimpsan uudet puristukset ja sykkeet.
Kuitenkin suurin mmutos tuli sitten synnytyksen jälkeen. Vaimo alkoi paikkojen parannuttua käyttää geishapalloja päivittäin ja pitempiä aikoja kerralla. Synnytyksen jättämät löysyydet katosivat ja pimpsalihakset tulivat "eläväisemmäksi". Vaimon orgasmit aina vaan voimakkaammiksi ja myös pitemmiksi. Joten hänellä ainakin tämä pallojen tai nyt uuden mallisten kuulien käyttö on ollut täysi 10!!
Uskokaa jo, jumalauta, kaksi asiaa!
1) Pohjimmiltaan naiset EIVÄT halua seksiä. Heidän mahdolliset kiihkeät hetkensäkin ovat vain seurausta tarpeesta joko saada lapsi tai ostaa hyväksyntää. Jos nainen ei halua lasta, saa tarvitsemansa hyväksynnän ja tuntee olonsa turvalliseksi sosiaalisesti ja muutenkin, hän EI halua seksiä.
2) Jos nainen näyttää haluavan seksiä eli tarjoaa itseään jatkuvasti miehelleen tai kelle tahansa kumppanille, hän ei ole turvallisilla mielin, vaan hankkii hyväksyntää jollekin vajavaisuudelleen tai kärsii jostakin traumasta.
Naisia ei perimmältään kiinnosta miesten tyydytys tai seksi sen enempää kuin koivunlehdet koiranpaskaa. Seksillä ostetaan mies. Kun sitoumus katsotaan tapahtuneeksi, seksiä on tarjolla tasan sen verran kuin nainen katsoo aiheelliseksi, että mies pysyy paikalla.
Romanttinen hömppä on tästä esimerkki: naiset haluavat vain statuksen ja hyväksynnän, mieluiten mieheltä, joka voi luopua munistaan naisensa iloksi. Kunnon mies ei enää ajattele muita naisia sankarittaren antauduttua sen ainoaksi jäävän kerran.
Näin perustein: pillun tiukkuus ei kiinnosta naista, paitsi jos hänellä on tarvis yhä sitoa miestä tai ehkäistä myöhempää virtsankarkailua.
Lisäksi minua vielä ihmetyttää/naurattaa se, kun naiset syyttävät miehiä esineellistämisestä. Sitä he eivät kuitenkaan huomaa että tekevät värkillään kauppaa miehen kanssa tyyliin "Saat sitten palkkioksi seksiä, kun teet kotitöitä." Eli minä lisäisin vielä tuon kauppaTAVARAN tohon kolmanneks.
oli ensimmäinen sellainen vastaus kysymykseeni jossa todella siihen vastattiin! Kiitos :). Millaiset ne ne ekat geishakuulat vaimollasi olivat, entä nämä uudemmat?
Ostin itse smartballsit, ja ilahduin, kun kolmannen kerran niitä käyttäessäni pystyin jo pitämään niitä sisällä muutaman minuutin, kun kahdella ekalla kerralla valahtivat alas jo vähänkin liikuin. Jesss, tästä se lähtee, odotan innolla kun kuulen mieheltäni ekan kerran kommentteja tilanteesta. Ja ihan höpön tuntuista niitä oli pitääkin, ikäänkuin olisi ollut kalu sisuksissa koko ajan ;D
Se mitä tulee tuohon viimeisimmän vastaajan kauppatavara-tilanteeseen...
Minulla oli lasten ollessa pienempiä sellainen vaihe, että seksi ei huvittanut yhtään, ja mielessä pyörivät väsyneessä olotilassa hyvin herkästi tekemättömät työt. Mutta jos niitä sai puolitettua (mieskin siivoili yms) niin tuli tunne, että jää aikaa muullekin -> oma olo rentoutuneempi-> seksikin mahtui mieleen.
Jos seksistä tulee VAIN pelkkää kauppatavaraa, niin silloin kyllä vedetään väärästä narusta, ja jos mies siinä tilanteessa suorittaa ensin "maksun" = tekee niitä kotitöitä, niin seksi ei ole silti mitään muuta kuin velvollisuuden täytäntö. Siinä tilanteessa pitäisi kyllä naisen katsoa peiliin. Näin ajattelen itse, en yleistä...
olen itse aloittamassa kuulien käyttöä (kun aihetta siihen ON kahden alatiesynnytyksen jälkeen) ja olisi kiva kuulla miten hyvin miehet ovat tuon muutoksen huomanneet. Entä miten pian? Kuukauden jälkeen? Miten usein naisesi treenaa? Millä kuulilla? Vaikuttiko orgasmiherkkyyteen kummallakaan ja miten paljon?
Motivoisi lukea positiivisia kokemuksia, mutta onko joillakin myös huonoja kokemuksia,kun treenaus ei ole vaikuttanut juuri ollenkaan?
Muutos tuntui ihan selkeänä tuntuman parantumisena muutaman viikon jälkeen. Aloitti treenit vuosi(!!!) synnytyksen jälkeen. Ei treenaa enää lainkaan ja sen huomaa. On treenannut sekä Aquaflexeillä että Comella. Aquaflex ei auttanut mitään, vaimo käytti vain sitä isompaa kuulaa ja pienillä painoilla. Missään vaiheessa ei siirtynyt pienempään kuulaan. Treenit jäi, koska otti ilmeisesti itsetunnolle liikaa, ettei palaudu itsestään. No hankki Comen ihan itse, treeni auttoi ihan selvästi ja kuulemma kiihottikin. Huomasin muutoksen nopeasti ja siitä mainitsin, jolloin treenit jäi pysyvästi. Synnytys vaikutti orgasmiherkyyteen vaimolla. Lyhytaikainen tiukentuminen vaikutti myös minulla orgasmiherkkyyteen jos niin voi sanoa. Saan orgasmin juuri silloin kun haluan, en silloin kun se sattuu tulemaan. Ei voi sanoa, että minulla kestää kauan laueta. Ennen synnytystä tosin oli huomattavasti vaikeampaa hillitä itseään, mikä oli häiritsevää. Vaimo ei päässyt läheskään aina orgasmiin saakka tämän vuoksi. On maininnut, että yhdynnät ennen synnytystä eivät olleet nautinnoltaan yhtään mitään verrattuna nykyiseen tilanteeseen.
-2
treenaamiseen aivan liian isot, eikös ne ole paksudeltaankin ohuen peniksen luokkaa, 3,5 cm.
geishakuulat eivät ole kuin 2 cm ja samoin Aquaflex.
Jos 3,5 cm paksu pallo ei pysy sisällä niin on aika haasteellinen lähtökohta. Miten niin iso voi edes valua ulos?
Ostin itse smartballsit, ja ilahduin, kun kolmannen kerran niitä käyttäessäni pystyin jo pitämään niitä sisällä muutaman minuutin, kun kahdella ekalla kerralla valahtivat alas jo vähänkin liikuin.
heh, ihan saatoin nähdä kysymyksen kirjoittajan ilmeen tuon tekstin perusteella :DD
No joo, arvaa naurattiko tilanne, ei TOD. ja tiesin kyllä, että alkulähtökohta on tosi huono, mutta kun ne smartballsit valui ulos niin ajattelin että ei voi olla totta. Mutta niin vaan tekivät. Eri asia sitten on, mihin saakka tästä lähtökohdasta pääsen, mutta tosi motivoitunut olen nyt.
Voin kertoa myös taustoja vähän.
Miehelläni on keskiverto kalu. Paksumpi kuin samrtballsit, mutta ei mahdottomasti. Aikoinaan seurustelin kahden miehen kanssa, joilla oli tavallista isompi vehje, siis en yhtäaikaa molempien kanssa ;DD. Saattoivat venyttää muotojani ahkerassa käytössä ;)
Jos joku nyt takertuu tähän, niin itse en tosiaankaan allekirjoita sitä, ettäkö isokaluisen kanssa olisi seksi aina parasta. Seksi nykyisen kanssa on ollut parempaa kuin heidän kummankaan saati kenenkään muuan aiemman kanssa, johtuen ehkä siitä että nykyiseni mielikuvitus ja taidot ovat olleet heti alkuunsa ihan eri luokkaa kuin kenenkään aiemman kumppanini. Jos jossain voi olla eroa niin taidossa rakastella, en olisi uskonut sitä aiemmin kun olin silloin sitä mieltä että iso/ isohko vehje on parhaan seksin tae. Mutta nykyhetkessä tosin tilanne toinen, ja siihen haluan puuttua.
No, tämä meni jo asian vierestä...mutta jatketaan.
Ennen synnytyksiä minulla oli vuosia sellaiset irtokuulat, jotkut instrun jutut. En innostunut niistä ollenkaan, olisi pitänyt tehdä jotain supistusharjoituksia yms. ohjeiden mukaan ja ne kuulat jäivät unholaan.
Ekan synnytyksen jälkeen tilanne ei huonontunut paljoa, mutta synnytys oli nopea. Toinenkin oli nopea, ja sitten jo huomasin eron ikäväkseni tosi hyvin. Molempien synnytysten jälkeen tein itse harjoituksia ilman mitään kuulia ja mies huomasi selvän eron, mutta myös minulla meni jotenkin into, kai kuvittelin että tilanne oli saavutettu. Ja se itsenäinen jumppa kyllä vaatii oman vaivansa, noilla smarteilla aloitus olisikin yksinkertaista ja vielä tuntuu hyvältä :))
Olen ollut nuoresta saakka ahkera kuntosalilla ja aerobiceissä kävijä, mutta en tiennyt sitä että lantiopohjan lihakset tulisi aina jännittää tehdessä eri liikkeitä, eli olen tehnyt varmaan aika tavalla hallaa itselleni vaikka luulin päinvastoin.
Lisäksi olen perinyt huonon lantiopohjan lihaksiston molempien vanhempieni puolelta, alapää vaurioitui jonkin verran synnytyksissä (jota olen nyt korjauttamassa muuta kautta, koska siihen ei jumpalla ole vaikutusta).
Alapääni tilanne on siis monen eri tekijän summa ja lähtökohta ei ole kaksinen, tiedän sen. Ja tokasta synnytyksestä on sentään jo 3!!! vuotta! En ole varma saanko tällä aikaan yhtään mitään, mutta nyt kun netistä toisten kokemuksia luettuani sain motivaation päälle, niin minua ei pidättele mikään.
Niitä keskusteluja lukiessa (toisilta sivustoilta) löytyi aika paljon kohtalotovereita: ei pysy kuulat sisällä alkuun ollenkaan. Siitä huolimatta ovat saaneet tuloksia, ja jos saan vähänkin tilannetta parannettua, niin ei ole ollut turhaa. Tavoitteena on jonain päivänä tietty pystyä vaihtamaan joihinkin pikkukuuliin.
Kiitos vielä sinullekin joka tarkensit vastaustasi, tässä tilanteessa nuo ihan konkreettiset kertomukset ovat motivoivia! Kun tässä menee itse sillä "patonki porttikongissa"-tilanteessa (kuten joku osuvasti täällä jossain yhteydessä kuvaili), niin kaikki kokemukset kiinnostavat ;). Yrittänyttä ei laiteta, jos ei muuten niin sitten pitää harkita leikkausta tiukkuudenkin suhteen, mutta ensin kokeilen kaiken muun mitä käytettävissä on.
treenaamiseen aivan liian isot, eikös ne ole paksudeltaankin ohuen peniksen luokkaa, 3,5 cm. geishakuulat eivät ole kuin 2 cm ja samoin Aquaflex. Jos 3,5 cm paksu pallo ei pysy sisällä niin on aika haasteellinen lähtökohta. Miten niin iso voi edes valua ulos?
Ostin itse smartballsit, ja ilahduin, kun kolmannen kerran niitä käyttäessäni pystyin jo pitämään niitä sisällä muutaman minuutin, kun kahdella ekalla kerralla valahtivat alas jo vähänkin liikuin.
Smartballsit on soveliaat 75-80% eurooppalaisista naisista. Tämä tuli esille yhdessä lääketieteen (saksalainen) lehdessä. Ja pitempiaikainen käyttö antoi apua yli 90% näitä kuulia käyttäneistä
treenaamiseen aivan liian isot, eikös ne ole paksudeltaankin ohuen peniksen luokkaa, 3,5 cm. geishakuulat eivät ole kuin 2 cm ja samoin Aquaflex. Jos 3,5 cm paksu pallo ei pysy sisällä niin on aika haasteellinen lähtökohta. Miten niin iso voi edes valua ulos?
Smartballsit on soveliaat 75-80% eurooppalaisista naisista. Tämä tuli esille yhdessä lääketieteen (saksalainen) lehdessä. Ja pitempiaikainen käyttö antoi apua yli 90% näitä kuulia käyttäneistä
Mainittu Jenkkien suosimista jade eggs-kuulista: Parhaat ja monipuoliset, mutta kalliit. Smartballsit sitten seuraavaksi suosituimmat myös jenkkilässä.
joten jos lihaskuntoa ei ole ja liukkaria on käytetty palloihin kunnolla, niin kyllä vaan valuvat ulos.
Sen verran siis kestää, että tuloksia alkaa tulemaan? Itse olen kanssa vasta aloittanut, mitään palautetta eiu ole ehtinyt tulla, innolla odotan kommentteja.
oli ensimmäinen sellainen vastaus kysymykseeni jossa todella siihen vastattiin! Kiitos :). Millaiset ne ne ekat geishakuulat vaimollasi olivat, entä nämä uudemmat? Ostin itse smartballsit, ja ilahduin, kun kolmannen kerran niitä käyttäessäni pystyin jo pitämään niitä sisällä muutaman minuutin, kun kahdella ekalla kerralla valahtivat alas jo vähänkin liikuin. Jesss, tästä se lähtee, odotan innolla kun kuulen mieheltäni ekan kerran kommentteja tilanteesta. Ja ihan höpön tuntuista niitä oli pitääkin, ikäänkuin olisi ollut kalu sisuksissa koko ajan ;D Se mitä tulee tuohon viimeisimmän vastaajan kauppatavara-tilanteeseen... Minulla oli lasten ollessa pienempiä sellainen vaihe, että seksi ei huvittanut yhtään, ja mielessä pyörivät väsyneessä olotilassa hyvin herkästi tekemättömät työt. Mutta jos niitä sai puolitettua (mieskin siivoili yms) niin tuli tunne, että jää aikaa muullekin -> oma olo rentoutuneempi-> seksikin mahtui mieleen. Jos seksistä tulee VAIN pelkkää kauppatavaraa, niin silloin kyllä vedetään väärästä narusta, ja jos mies siinä tilanteessa suorittaa ensin "maksun" = tekee niitä kotitöitä, niin seksi ei ole silti mitään muuta kuin velvollisuuden täytäntö. Siinä tilanteessa pitäisi kyllä naisen katsoa peiliin. Näin ajattelen itse, en yleistä...
Ne ensimm. geishapallot oli (kyllä vaimo niitä vieläkin käyttää) seksikaupasta ostetut silikoniset pallot narussa. Sisällä toinen kuula joka heiluu siellä pienestäkin liikkeestä.
Nämä jälkimmäiset olleet viime syksystä asti, ja tilattiin kaalimato.fi osoitteesta. Nimi oli jotain Benwa ja extra large. Mutta pienemmät ja painavammat niistä silikoni palloista.
Se "tekee höpöä" ominaisuus taitaa liittyä oleellisesti tähän lajiin. Vaimon mukaan ne tosiaan antavat pientä kiihoitusta; Tsemppiä treenaukseen sulle!!
Miten pitkiä aikoja treenaatte / päivä?
Mulla on muutaman tunnin sisällä, enkä tunne mitään, onko se hyvä vai huono? Mitä teen väärin??
Erehdyin kehumaan ja siihen jäivät treenaukset.
Ei pysy timminä ilman jatkuvaa treenausta.
Välillä on vaikeuksia laueta, kun ei vain purista yhtään ja pillu on valtava onkalo. Synnytyksestä pian 4 vuotta. Yksi synnytys sen venytti.