Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä äitejä, jotka antavat lastenvaatteita lainaan ja sitten nurisevat, jos niissä on tahroja

Vierailija
03.12.2009 |

Siis jos vaatetta käytetään ja pestään, niin tottahan se kuluu ja siihen voi tulla tahroja, jotka eivät lähde pesussa, vaikka heti pesisi.

Miksi lainaatte vaatteita, jos niitä ei ole tarkoitettu käytettävksi vaan kaapin täytteeksi?

Että pitäisi olla samassa kunnossa saatavilla takaisin - sehän on mahdottomuus!

Joo, en ikinä lainaa keneltäkään lastenvaatteita enkä itse lainaa kenellekään, ellen ole selvittänyt juurta jaksaen tyypin kanssa, että vaate SAA kulua ja ehkä tärveltyäkin. Ihan älytöntä lainailla KULUTUSTAVARAA jonka perusolemukseen kuuluu KULUminen,jos ei pysty

sitä hyväksymään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta. Mä olen antanut meidän vauvan vaatteita lainaan enkä todellakaan odota, että tulisivat takaisin priimakuntoisina vaikka suurin osa lähtikin meiltä melko hyvässä kunnossa eteenpäin. Tämän takia en annakkaan kaikkein suurimpia suosikkeja ja aitoja retrovaatteita (yleensä juuri niitä suurimpia suosikkeja) , jotka hajoavat muita helpommin. Jos itse lainaan jotakin niin kuitenkin aika herkästi haluan korvata jotenkin jos tärvelen jollain tavalla. Yleensäkin mun vaikea ihan vaan ottaa tutuilta lahjoituksina tavaraa vaan yritän kyllä jotenkin korvata vaikka itse en odota samaa kun lainaan tai annan jotain pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi