Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliittisesti epäkorrekti lapsi ja juhlat

Vierailija
03.12.2009 |

Olen järjestämässä illanistujaiset noin 10-15 hengelle. Tarjolla olisi ainakin juustavalikoima, suolakeksejä ja joku makea jälkiruoka. Myös juomat tarjotaan talon puolesta.

Ihmettelen kuitenkin sitä, että vauvan neuvolakortissa mainitaan sana poliittisesti epäkorrekti, koska lapsi ei mielestäni viime neuvolakäynnillä sellainen ollut. Joskus kotona saattaa olla, mutta nyt käyttäytyi hyvin.

Olen puhunut miehelleni asiasta, mutta hän vain hyssyttelee. Sanoo että juhlat menevät ihan hyvin, kun ei stressaa.

Mitä mieltä te ootte?

ps. vauvan ikä on 6kk

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin jo alkuperäisessä viestissä, MINUN mielestäni vauva ei ole epäkorrekti. Ainoastaan neuvolantäti on sitä mieltä. Yritin tänään soittaa ja kysyä asiaa, mutta puhelin oli koko ajan varattu. Juhlienkin kannalta olisi ollut hyvä, jos olisi sen lopullisen mielipiteen nyt saanut.

Mutta antaa olla. Taitaa jäädä juhlat pitämättä!

ap

Vierailija
2/8 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onko lapseni poliittisesti epäkorrekti" ja pohditte sitten joukolla kumpi se olikaan se epäkorrekti, vauva vai neuvolatäti vai mahdollisesti äiti joka pommittaa neuvolatätiä ongelmanaan "voinko järjestää juhlat neuvolakortin kirjoituksen takia"

:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. En nyt ymmärtänyt ollenkaan...

Miten 6 kk vauva voi olla poliittisesti epäkorrekti??

Vierailija
4/8 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kauhea räpätäti piti siellä puhetta ja lipsautti kesken puheensa "mä nyt olenkin tällainen hössöttäjä".

Juuri sillä hetkellä 1-v. päästi ilmoille oikean hörönaurun. Kaikki repesivät - lapsen suusta kuultiin taas puhdas totuus. :)

Vierailija
5/8 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa osoitellessaan muiden mahoja ja epäilleensä näiden raskautta. JUhlissamme myös aina juodaa vähän viiniä, mikä lienee myös pol. epää.

Vierailija
6/8 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliittisesti epäkorrekti...piereskelee väärässä paikassa haukkuu ulkomaalaisia rasistisin kommentein.

Itse sanoin joskus lapsen kirkkain silmin Suomen Englannin suurlähettiläälle, että tämä näyttää ihan Mr Beaniltä...ku hää on niin ilonen ja sillee!

(Mitä muuta voi sanoa lapsi, kun vasta on englantia oppinu :) ja sehän oli kohteliaisuus.)

Vierailija
7/8 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavatonta, jos puolen vuoden ikäinen rusauttaa kunnon liisterit ristiselkään asti ihan kesken eduskunnan kyselytunnin. Et vois jopa sanoa hänen tällöin toimineen poliittsesti epäkorrektisti.

Vierailija
8/8 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekemistä neuvolakortilla on juhliesi kanssa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä