Anopin luontaistuote hömpötys harmittaa!
Alkoi jo 90-luvulla, jolloin luontaistuotteet olivat kovasti muodissa, mutta jatkuu edelleen.
Kun lapset ovat kipeitä, kiikuttaa anoppi kaikenmaailman luontaistuotteita meille.
Minua ärsyttää suunnattomasti, koska itse vannon koululääketieteen nimiin, enkä luota luontaistuotteisiin (usein sisältävät mm. raskasmetalleja).
En koskaan anna luontaistuotteita lapsille, mutta en kehtaa sanoa anopille suoraan, että menevät roskiin (en halua loukata, kun hän haluaa vain auttaa).
Kommentit (2)
Meidän anoppi piti pitkiä luentoja luontaislääkkeistä ja syö niitä itsekin kovasti.
Osti lapsille jotain hiivayrttijuomaa ja Molkosan-juomaa.
Hän nautti itse lääkärin määräämien lääkkeiden lisäksi vitamiini-, hivenaine-, kalaöljy-, merilevä- ja nesteenpoisto kapseleita korkeaan verenpaineeseen.
Kunnes sai ison aivoverenvuodon juuri korkean verenpaineen vuoksi. Halvaantui ja menetti täysin puhekykynsä.
on hurahtanut paitsi kasvissyöntiin ja zone-ideologiaan, myös aromaterapiaan, akupainantaan, vyöhyketerapiaan ja hypnoosiin sekä kaiken maailman lisäravinteisiin, vitamiineihin ja antioksidantteihin.
Esim. kun tyttärelle määrättiin silmälasit, niin niitä ei olis anopin mielestä saanut hankkia vaan olisi pitänyt tehdä jotain akupainantajuttuja jotka kuulemma parantaa näköä :)