Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten ravintolakokki VOI syödä noin kuin Toni?
04.11.2009 |
Ihan kuin kolmevuotias :-O
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen toki kuullut vain puhuttavan hänen tavoistaan sekä nähnyt kirjoitelmia.
Mielestäni pilaa meidän hyvien kokkien maineen. Kokit opettelee myös puhtaanapitoa ja hygienia on tärkeässä roolissa työskennellessä ravintolan keittiössä.
Muistakaa ettei tuo poju ole kokin hommissa vaan on baaritiskin takana.
Lisäksi muistakaa että kokin koulutusta on monen tasoista, perinteinen ravintolakoulu on se paras tapa valmistua kokin ammattiin.
Entiset kurssikeskukset suoltaa kokkeja ja näistä koulutuksista olen kuullut monenlaista moitetta. Opetuksessa on puutteita ja näyttökokeilla osoitetaan osaamista, kaikissa näytöissä ei ole edes opettajien edustajat paikalla.
En tiedä mistä laitoksesta Toni on oppinsa saanut kiinnostaisi tietää. Ei ole kummoinen käyntikortti kyseisestä opinahjosta.
Muistetaan myös se että jokaisessa ammatissa on työssä henkilöitä äärestä laitaan, on niitä jotka ovat niukinnaukin selvinneet opinnoistaan läpi ja myös heitä jotka valmistuu parhain arvosanoin.
T1-T2-H3-H4-K5 oli arvosteluasteikko silloin kun itse opiskelin ja itse kuuluin pieneen vähemmistöön joka sai K5.
Työelämä loppupeleissä näyttää mihin kenestäkin on. Omat työtodistukseni ovat arvioitu kauttaaltaan kiitettävin arvosanoin.