ei tule uni...
siis mikä mättää! nyt 4 päivä kun uni ei tuu. muksu nukkuu ka mieskin, mutta ite pompin hereillä vielä 4 aikaan...! mietin että voiko toi täyskuu vaikuttaa oikeesti unirytmiin, normaalisti kumminkin saan unta jo viim 1 aikaan. ärsyttää vaan istua ja odottaa väsymystä :p
Kommentit (5)
sori ehkä tyhmä aloitus ja väärä paikka :P mutta ärsyttää vaan kun lapsi helppo ja ei kyllä väsyttäisi mutta sitten itse teen itseni väsyyneeksi ja ruikutan kun ei jaksa :P
kyllä yksi syy miksi helposto mäkin valvon, mietin tekemättömiä töitä...juuri ostettu asunto ja velka painaa mieltä vaikkakin maksu kk ei ole kovin suuri ja ei aiheuta rahahuolia, mutta ikää 20 ja pelottaa tuliko liian aikasin otettua velka ja haukattua liian suuri pala...poikkesi vähän asiasta, mutta tosiaan ei muakaan auta vaan makoilla sängyssä, pitää keksiä jotain, vaikka lähteä koiran kanssa ulos jos sellainen on.
Joskus vaan on niin että ihmisillä on erilaiset sisäiset kellot joiden mukaan nukkuisivat ja valvoisivat, mutta unta olisi saatava tarvittava määrä vaikka päivällä lyhyen yöunen lisäksi.
Anoppini oli sellainen että olisi halunut nukkua silloin kun nukutti ja valvoa silloin kun tahtoi, Valvoa välillä yöllä ja nukkua pätkiäkin päivisin. Mutta kun oli työelämässä, oli tosi väsynyt, enne kuin jäui varhaiseläkkeelle. Sitten valvoi ja nukkui miten tahtoi.
joo ehkä voisinkin nyt jäädä var.eläkkeelle :D joo no en tiedä, ehkä tää tästä...ja nyt kun ajattelin mennä nukkumaan niin joku kissa tuli raapimaan ikkunan taakse...prkl, pitäiskö ottaa kiinni vai hätistää! espoossa kumminkin asun että täällä ei kovin usein kodittomia kissoja kai ole :P lisää ajteltavaa, kiva ;)
kuten tänne nettiin, ja mennä sitten uudelleen.
Minä olen myös joskus valvonut kun alan ajattelemaan kaikkia tekemättömiä töitä ja muuta. Nousen jonkun ajan kulutua ylös sängystä, sillä sängyssä asiat paisuvat ja uni ei tule. Päivisin asiat näyttävät paljon paremmalta...
Olen tässä neulonut ja katsonut tallennettuja ohjelmia. Menen nukkumaan kun kunnolla väsyttää. Aamulla ei tarvitse nousta ylös ennen kuin haluan ja olen virkeä, ei ole lapset kouluun lähtijöinä enää.