Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin seksuaalivastaisuudesta

Vierailija
02.12.2009 |

Äitini on suhtautunut seksuaalisuuteen aina todella kielteisesti. Kun kuukautiseni alkoivat 11-vuotiaana, hän haukkui minua turhamaiseksi, kun pyysin häntä ostamaan pienempiä terveyssiteitä.

Murrosiässä hän huoritteli ja kutsui minua panopuuksi luettuaan päiväkirjaani, jossa kerroin ihastuneeni ikäiseeni poikaan. Olin kirjoittanut kirjaan myös aika rohkean fantasian siitä, mitä haluaisin hänen kanssaan tehdä. Hän luki senkin.

Vanhempana hän on mitätöinyt parisuhteeni kutsumalla niitä "kotileikeiksi". Jokaisen (kipeänkin) eron jälkeen olen kuullut millainen mitättömyys mies onkin ollut ja äitini on koko ajan ollut sitä mieltä, ettei meistä olisi pariksi.

Nykyinen mieheni on kuulema todella epämiehekäs ja lapsemme synnyttyä äitini tokaisi, että on varma, että mies pettää minua ja tulemme eroamaan.

Mitenköhän tämä on vaikuttanut minun seksuaalisuuteeni ja minäkuvaani?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Ei taida äidilläsi olla kaikkia kohdallaan. varmasti tuollainen vaikuttaa negatiivisesti omaan minäkuvaan. Sinä voit olla se joka katkaisee tuolaisen tod. näk. sukupolvien ajan pyörineen kierteen ja kohtele sinä omia lapsiasi paremmin. Älä tee samaa virhettä.

Vierailija
2/7 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa seksuaalisuuteen. Haluttaisiin pitää se oma lapsonen ikuisesti vaipoissa. Ehkä sun äidilläsi on itsellä niin kovia kokemuksia omasta seksuaalisuudestaan, että kokee kaiken siihen viittaavan jotenkin pahana ja likaisena. Toivottavasti pystyt tiedostamaan tuon äitisi trauman ja pääsemään siitä yli, etteivät omat lapsesi joudu sinun taholtasi kokemaan samaa.

t. myös eräs huoritteluja äidiltään kuunnellut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosiässä hän huoritteli ja kutsui minua panopuuksi luettuaan päiväkirjaani, jossa kerroin ihastuneeni ikäiseeni poikaan. Olin kirjoittanut kirjaan myös aika rohkean fantasian siitä, mitä haluaisin hänen kanssaan tehdä. Hän luki senkin.

t. myös eräs huoritteluja äidiltään kuunnellut

Vierailija
4/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorittelet sinulle tuntemattomia naisia? Mitä se kertoo sinusta?

t. sivusta seuraaja

Vierailija
5/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voida valita vanhempiamme. Sun äiti on epäterve ihminen. Onko se kateellinen sun elämälle?

Vierailija
6/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tommoset äidit ovat itse kokeneet esim. lapsuudessaan tai nuoruudessaan jonkin trauman liittyen seksiin. Hyväksikäyttöä, huono seksikokemus tai just tota huoraks leimaamista joltain ekalta seksikumppanilta tms.

Todella surullista, että joku voi sanoa niin omalle lapselleen :(

Vierailija
7/7 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi enää misään, en missään tekemisissä.. Siis ihan järkkyä, kaikki jaksaminen siihen suuntaan..