Vein uhmiksen päiväkodista pihalle ilman kenkiä ja hanskoja...
mitäköhän tädit ajatteli? 2v6kk lapsi sai karmivan uhmakohtauksen pukemisesta ja kun olin tapellut lapsen päälle vaatteita vartin ja lapsi oli kengät potkinut jalastaan pois kolmesti kannoin pokeristi rattaisiin ilman kenkiä... ruoskikaa nyt. Pyysi kenkiä jalkaan kyllä heti kun liikkeelle päästiin.
Kommentit (25)
Kysyn siis niiltä, joista tuo on nöyryytys, kidutusta ja lastensuojelun paikka.
Ne kengät ei tosiaankaan pysy jalassa jos lapsi ei tahdo: kuomat saa potkaisemalla pois jalasta.
ap
Kysyn siis niiltä, joista tuo on nöyryytys, kidutusta ja lastensuojelun paikka. Ne kengät ei tosiaankaan pysy jalassa jos lapsi ei tahdo: kuomat saa potkaisemalla pois jalasta. ap
Teit täysin oikein, annoit mahdollisuuden ja kun ei kelvannut niin... Ei valtaa voi antaa tuon ikäiselle.
Ja silloinhan hyvin toimittu jos meni perille.
Itsellä erityislapsi joka ei välittäisi pätkääkään eli voisin tehdä vaikka joka päivä ja häntä vaan naurattaisi.
Meillä joutuu aina kehittämään jonkinlaisen kompromissin, jotta lapsen saa toimimaan.
16v sitten vajaa 4v:n pelkissä sukkahousuissa näihin aikoihin 200 m matkan tarhaan. Aikansa tappeli vaatteista jolloin mä pakkasin ne kassiin ja tytön kainaloon ja sitten mentiin. Bussipysäkin kohdalla tyttö kirkui sydäntäsärkevästi "äiti sä et voi tehdä mulle näin....nyyyyyyyyyyyyyyh! Ja ihmiset tuijottivat perään - hyvä ettei kukaan kutsunut poliisia:D Siihen loppui kiukuttelu ja vieläkin meitä naurattaa kun muistellaan tuota joulukuun aamua.
Siskoni on päiväkodissa töissä ja on kertonut esimerkkejä jossa isä tai äiti on tuonut lapsen hoitoon päiväkotiin kylpytakissa tai korkokengissä kun "ei tuo meidän xx halunnut pukea muuta". WHAT?
Kyllä lapselle pitää osoittaa kaapin paikka. Itse en olis varttiakaan taistellut.