Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MItäs mieltä olisitte täysin lapseton Kahvila helsinkiin?

Vierailija
02.12.2009 |

siistiä ja rauhallista tunnelmaa, kannatetaan.

terveisin 4 lapsen äiti joka jos joskus pääsee kahvilaan ei halua viereensä meluavia lapsia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät olisi tervetulleita. Samantien voisi perustaa kahvilan vain miehille, vain naisille, vain avioliitossa oleville, vain valkoihoisille, vain tummatukkaisille etc. Ei kuulosta ihan toimivalta!

Vierailija
22/25 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sinkkukahvikoita on jo maailmalla! Minä en näkisi mitään pahaa siinä, että myös kahvilat erikoistuisivat, hieman baarien tapaan.

Suomessa vaan koko kahvilakulttuuri on lapsenkengissä. Mutta ei liene olisi huono idea perustaa vaikkapa urheilukahvila, jossa pöoso kenties darts-taulu ja biljadripöytä, sekä näytettäisiin erilaisia pelejä/kisoja isolta ruudulta. Kaikilla (miehillä, miksei naisillakin)ei ole mielenkiintoa ostaa maksukortteja kotiin. Kuitenkin joskus joku peli tm. saattaa kiinnostaa, mutta baariin ei kiinnosta kännilästen keskelle lähteä sitä katsomaan, ratkaisu voisi olla sport-kahvila josta ei alkoholia saa.

Samoin koirakahvila voisi olla hitti, mikäs sen mukavampaa kun käydä lenkin varrella siemaisemassa kuppi kuumaa teetä, -sen koiran kanssa. Kahvilassa voisi myös tutustua toisiin koiranomistajiin, ja ehkä saada lenkkiseuraa tai koira-infoa.

Samoin tapahtuma kahvila voisi myös toimia; baareissa kyllä on tarjolla tietovisaa ja live-iltoja, mutta jos ei huikkaaminen kiinosta jne. niin miksei joku kiva kahvila voisi tarjota ohjelmaa joka ilta esim. klo 17-21 (stand up-esityksiä, kenties musiikkia tyyliin mies&kitara, tietovisoja jne.)

Varmasti myös lapsivapaaseen kahvilaankin riittäisi tulijoita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa meluavat lapset on ongelma? Minä olen törmännyt tuollaiseen lähinnä hampurilaispaikoissa.

Ok, jossain Sanomatalon kahvilassa käy tietysti paljon äitejä vauvoineen, mutta harvoin niistäkään hirveäsi meteliä lähtee.

Vierailija
24/25 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsinkiläisenä usein kahviloissa viihtyvänä en ole juuri koskaan törmännyt mölyäviin lapsiperheisiin...Itse olen kahden alle kouluikäisen äiti ja toisinaan lapset ovat mukanani, ja osaavat kyllä ihan asiallisesti käyttäytyä.

Ongelmallisena koen kuitenkin teini-ikäisten---parikyppisten möykkäämisen, rumalla kielenkäytöllä varustettuna. Mutta pienten lasten satunnaninen itku tmv. ei todellakaan haittaa!

Vierailija
25/25 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan ehdotti lapsetonta kahvilaa Helsinkiin.

Missä helsinkiläisissä kahviloissa on lapsia häiriöksi asti? Itse en käy kahviloissa (arki)päivisin, kun olen töissä, joten en tiedä onko tälle oikeasti tarvetta. Mutta onko joku Ekbergin tai Fazerin kahvila lapsiperheiden suosikki?

Jännä ketju...En tiedä mistäpäin kirjoittajat ovat, mutta

helsinkiläisenä usein kahviloissa viihtyvänä en ole juuri koskaan törmännyt mölyäviin lapsiperheisiin...Itse olen kahden alle kouluikäisen äiti ja toisinaan lapset ovat mukanani, ja osaavat kyllä ihan asiallisesti käyttäytyä.

Ongelmallisena koen kuitenkin teini-ikäisten---parikyppisten möykkäämisen, rumalla kielenkäytöllä varustettuna. Mutta pienten lasten satunnaninen itku tmv. ei todellakaan haittaa!