Vauva kuoli rinnalle... =0/
Kommentit (14)
itse en imetä öisin sängyssä!! Oon niin uninen muutenkin, että istuminen on turvallisempaa (vähän herää, kun yöllä joutuu nousta). Kaamee tapaus silti!!!
Tuskin on maannut koneessa imettämässä.
Tuskin on imettänyt tissi paljaana. Tosi kamala juttu kuitenkin :(
olen nukahtanut monta kertaa kesken imetyksen. Ihan istualleni.
Nukahtanut kesken imetyksen???
Mä ainakin nukahdin aina yöllä imettäessäni.
Minäkin olen nukahtanut öisin imettäessäni monen monta kertaa! Ja olempa imettänyt makuultanikin vielä!!
Ihan kamala tapaus:(
miksei voisi nukahtaa? Mä ainakin nukahdin aina yöllä imettäessäni.
Jos nukahtaa niin voi helposti kallistua vauvan päälle
ihmettelen silti tuota, miten voi istuallaan nukahtaa..no tämä tapaus antaa ajattelemisen aihetta
olen se, joka nukahtaa usein imettäessään istualleen. Itse en kumarru nukahtaessani eteenpäin, vaan ainoastaan pää retkahtaa. Itse pelkäsin tuossa aluksi sitä, että vauva putoaa, jos kädet menevät veltoksi. Jotenkin sitä kuitenkin unen läpikin tietää pitelevänsä.
Vauvani otti yhteen aikaan päiväunensa ainoastaan rintaa imien. Niinpä minäkin ajoitin uneni tuohon samaan hetkeen. Eikös sitä aina sanota, että äidin pitää nukkua silloin, kun vauvakin nukkuu...
Pystyn mainiosti nukkumaan istualtani myös muuten kuin imettäessäni :).
ihmettelen silti tuota, miten voi istuallaan nukahtaa..no tämä tapaus antaa ajattelemisen aihetta
se vähän minustakin kuulostaa.
Olisiko tuo kuitenkin ehkä kätkytkuolema?
se vähän minustakin kuulostaa.
Olisiko tuo kuitenkin ehkä kätkytkuolema?
ja tukehtunut sitten siihen. Happivajauksen ei tarvitse olla suuri kun vauvalta pysähtyy sydän :(
Ja jos äiti nukkui, luultavasti vielä se vauva siellä kaavun alla, niin ei ole edes kuullut että vauva kakoo tms.
menossa näyttämään sukulaisille uutta vauvaa ja vauva kuoleekin matkalla.