Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas kaamea nainen!

Vierailija
02.12.2009 |

Olimme kaupungilla ja toinen lapseni piti minua kädestä ja toinen 4-vuotias käveli ihan edessäni hänen vieressä käveli 55-65vuotias nainen. 4-vuotias tyttäreni kompastui ja otti kiinni tämän naisen laukusta jotta ei olisi mennyt täysin turvalleen niin tämä nainen riuhtaisi kassinsa pois ja sanoi lapselleni helvetti sentään! Ihanaa aikuismaista käytöstä!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei yhtään yllättänyt että olet lastenhoitoalalla :) Näemme monesti asioita paremmin lasten näkökulmasta :)

Vierailija
62/66 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi rämähti maahan ja kun menin auttamaan ylös niin nainen oli jo mennyt menojaan USKOKAA JO!!

lapses rattaisiin niin ei tolleen kompuroi ja kaatuile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä aina olleet avopotilaat vapaana. Sitähän se etuliite avo- siinä tarkoittaa, ettei olla sairaalahoidossa vaan avohoidossa, siis kotona. Kuka tahansa meistä voi joskus olla avohoitopotilas ja yleensä hoitoa tarvitsevista ihmisistä paremmin voivat ne, jotka käyvät siellä avohoidossa kuin ne, jotka eivät käy.

Vierailija
64/66 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästedes käyttäydyt hyvin kuten muutkin, etkä törki muita ostoskärryillä tai edes ajattele sellaisia. On nimittäin oma vika jos vastapuoli kumauttaa sinua takasin kärryllä kahta kovemmin. Oletan sinut fiksuksi ja otat vaarin neuvoistamme. Lippalakkinen karvaturpa saattoi hyvinkin olla vaarallinen avopotilas joka ei ota vastuuta teoistaan jos häntä provosoidaan etenkin kun hän vain haluaa suojella lastaan.

Ihan sama, mä olin ja olen suomessa.

Jos olisi sota tai joku muu kriisi tilanne niin käytöksestäsi saattaisit menettää pääsi. Kannattaa pitää se käytös nöyränä myös rauhan aikana. Tuollaisella käytöksellä et olisi hengissä vaikkapa Afrikassa tai Venäjällä.

Yks päivä kaupassa otin kärryjä siitä jonosta. Lähdin vetämään niitä pois päin ja muhun törmään ukko, yhtään ei väistänyt vaikka varmasti näki minut, mullahan ei silmiä takaraivossa ole. Lapsi sillä oli kärryissä istumassa, mutta silti tokaisin kuuluvalla äänellä "perkele". Äijä vaan jatkaa matkaansa. Olis tehnyt mieli työntää kärryt sen kintuille takaapäin, mutta en nyt sentään.. Oli muuten ihan saatanan ruma äijä. Nykäsfarkut jalassa ja takkina pilottitakki, lippalakki päässä ja kauhee parransänki, laiha.

Joten kannattaa vähän varoa ketä törkkii tai ainakin anteeksi pyytää.

Minä olen oikeassa ja sinä ilmeisen avona tahdot saada viimeisen sanan? Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei loukkaannu pienistä tai haudo kostoa saati haaveile ostoskärryillä törkkimisestä.

Ja koston hautominen on ihan eriasia kuin että käy pikaisesti mielessä se että minäpä törkkään tota jalkoihin, varsinkin kun en niin tehnyt. Miten te pidätte puolianne ylipäätään, annatte kohdella itseänne miten tahansa vai? Ja on ihan ok, olla pyytämättä anteeksi jos toista satuttaa? Uskomatonta.

Sinänsä mulle ihan sama, jos olet sitä mieltä että olen avo tai huonolla itsetunnolla varustettu, niin olkoon niin sitten. Itse tiedän totuuden ja se riittää.

Vierailija
65/66 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi rämähti maahan ja kun menin auttamaan ylös niin nainen oli jo mennyt menojaan USKOKAA JO!!

lapses rattaisiin niin ei tolleen kompuroi ja kaatuile.

Vierailija
66/66 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuli tätä minuksi. Nainen alkoi potkimalla ravistella lasta irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan