Tuleeko veronpalautukset perjantaina? paljoko teille napsahtaa tilille?
mulle 300€, laskujen maksuun ja joululahjoihin menevät.
Kommentit (35)
tulee aina 4.12. joka vuosi eli perjantaina tänä vuonna.
Vähän yli 50€ tulee tänä vuonna. Miehelle tuli maksua 150...
Pidemmälle en tiedä,
mutta ainakin lauantaina ostan kaljaa ja suoritan maailman helpoimman elinsiirron.
(p*rseet olalle)
pelastaa loppuvuoden finanssikatastrofilta... Ihanaa.
suoritan maailman helpoimman elinsiirron. (p*rseet olalle)
Taidan tehdä saman :D
Auton huoltoon menee varmaan iso osa:(
Pidemmälle en tiedä, mutta ainakin lauantaina ostan kaljaa ja suoritan maailman helpoimman elinsiirron. (p*rseet olalle)
etkö sinä saanut lapsen vähän aikaa sitten?
ja osan laitan normaaliin käyttöön, suurimman osan säästöön.
Pidemmälle en tiedä, mutta ainakin lauantaina ostan kaljaa ja suoritan maailman helpoimman elinsiirron. (p*rseet olalle)
etkö sinä saanut lapsen vähän aikaa sitten?
Sain. 2kk sitten.
Mulle rapsahtaa 2490 euroa ja miehelle 1700 euroa. Saunaremonttiin, joululahjoihin, vaatteisiin ja säästöön on budjetoitu nuo manit.
ja kaikki menossa koko perheen etelänmatkaan :D
Taisi olla jotain 150-500 välillä.
Tuli mieleeni, miten teillä, joille tulee useampi tuhat euroa palautuksia? Onko se ihan "tarkoituksella" vai jostain muusta syystä. Tietysti on mukavampi saada hieman kuin maksaa, mutta 3000 tonnin laina verottajalla 1,5 vuotta tuntuu aika isolta, varsinkin kun (pientä) korkoa saa vain osalta ajalta.
olin puolet vuodesta äitiyslomalla ja olin ilmeisesti unohtanut muuttaa veroprosenttia loppuvuoden osalta.
15
asuntolainan vanhempien, korkeampien korkojen takia ja koska vero% pyydän aina hiukan yläkanttiin.
ja ihan tarkoituksella ollaan maksettu isompaa veroa. Mielummin otetaan "pakkosäästönä" tuo iso raha ja tehdääb täydellinen Joulu, kuin maksellaan mätkyjä.
mikä on LOISTUJUTTU! Juurikaan mistään muualta ei tällaisina aikoina olisi saanut samaa 2,5% korkoa! Loistav sijoitus siis!
Tuollaisena talousnerona varmaan osaat itsekin laskea, että tämän vuoden palautuksille maksetut korot ovat ihan huippuluokkaa jopa määräaikaisiin talletuksiinkin verrattuna - puhumattakaan nyt rahastosijoituksista :-D
Taisi olla jotain 150-500 välillä.
Tuli mieleeni, miten teillä, joille tulee useampi tuhat euroa palautuksia? Onko se ihan "tarkoituksella" vai jostain muusta syystä. Tietysti on mukavampi saada hieman kuin maksaa, mutta 3000 tonnin laina verottajalla 1,5 vuotta tuntuu aika isolta, varsinkin kun (pientä) korkoa saa vain osalta ajalta.
mielummin isompi veroprosentti kuin mätkyjä jota tulee kuulemma ens vuonna, melkein koko vuoden ollu äitisrahalla.
Ja kyllä vihastuttaa..
tulee reilut 16 000€, mutta sanottakoon että minulla on toiminimi enkä viitsinyt viime vuonna alkaa muuttamaan ennakkoveroa kun olisi pitänyt tehdä välitilinpäätös.
Ei ole mitään käyttökohdetta. Varmaan osan laitan säästötilille ja osalla ostan vaatetta itselleni ja lopuista en tiedä.
päivää en muista. vähän yli 800 ja taitavat mennä joululahjoihin ja uuteen kännykkään(vanha meni eilen rikki)
Helsingin reissuakin suunnittelin. :)