Tuleeko veronpalautukset perjantaina? paljoko teille napsahtaa tilille?
mulle 300€, laskujen maksuun ja joululahjoihin menevät.
Kommentit (35)
Ja sillä remontoidaan huone, maksetaan laskuja, ostetaan joululahjat ja sitten kahellaan.
Maksan luottokortit pois ja ostan joululahjat :)
Jipii :)
Olin osan vuodesta virkavapaalla.
Remonttisäästötilille, pahanpäivänvaratilille ja koruihin olen aikeissa laittaa rahat :-).
En tee mitään tavallisuudesta poikkeavaa, naurettava summahan tuo on.
pilluaan ajelemattomana ja ajeltuna täällä av.lla?
Pidemmälle en tiedä, mutta ainakin lauantaina ostan kaljaa ja suoritan maailman helpoimman elinsiirron. (p*rseet olalle)
etkö sinä saanut lapsen vähän aikaa sitten?
mikä ihana veroton summa mutta käyttöä onkin.
pilluaan ajelemattomana ja ajeltuna täällä av.lla?
Pidemmälle en tiedä, mutta ainakin lauantaina ostan kaljaa ja suoritan maailman helpoimman elinsiirron. (p*rseet olalle)
etkö sinä saanut lapsen vähän aikaa sitten?
Just se. So?
ja mulle lisäksi parisataa eli jotain 3200e meille kahdelle yhteensä.
Huolehditaan aina että veroprosentti varmasti riittää. Tuo "pakkosäästö" verottajalla on ihan kiva pahanpäivän vara. Kun koskaan ei voi tietää mikä perheen taloustilanne on joskus parinvuoden kuluttua.
Nyt menee jouluun, säästöön ja ylimääräiseen asuntolainan lyhennykseen.
Enkä löydä koko verotuslappua mistään. Kaipa ne sitten laskuja lähettelee myöhemmin perään jos en maksa.
Miten voi olla näin huono muisti?
Juu, korotettuja laskuja, kannattaisi hakea uusi. Miten joku voi hukata verolaput?
en muista kumpi se oli noista se summa :-) mennee tilille, ei tarkempaa kohdetta
Mies saa matkakulut yms ja kumpikin saa täydet kotitalousvähennykset. Lisäksi multa peritään liikaa veroja, kiitos kelan, joka korottaa aina 2% niitä veroprossia. Olen saanut kovia palautuksia jo viisi kotonaolovuotta.