mikä moccamaster kahvinkeittimistä paras?
meinasin kotiin joululahjaksi ostaa, mutta niitä onkin useita.. osaisiko joku suositella, mikä niistä olis paras. esim netanttila.fi sieltä niitä malleja katsoin.. minkähän niistä tilaisin?
Kommentit (7)
sillä kun otat kannun niin suodatinosa tulee mukana. Tätä kyseistä mallia myydään nyt joka paikassa hintaan 99 euroa. Omassani on suodatinosa kiinni itse koneessa, joten kannun voi helposti ottaa pois. Omassani on se huono puoli että siinä on juuri tuo mekaaninen tippalukko, sitä ei meinaa millään muistaa kun edellisessä keittimessäni oli automaattinen tippalukko. Sain nykyisen Moccamasterini lahjaksi, joten en itse päässyt valistsemaan toimintoja.
Se ei ole kätevä, monesti joku on ottanut kahvia suodatuksen lopussa, laittanut siis tippalukon päälle ja jättänyt se päälle ja seuraavalla kerralla se kuka keittää kahvia ei huomaakaan tarkistaa sitä ja kahvit tulee yli suodattimesta..
Omassani on se huono puoli että siinä on juuri tuo mekaaninen tippalukko, sitä ei meinaa millään muistaa kun edellisessä keittimessäni oli automaattinen tippalukko.
www.konebox.fi on laajempi valikoima moccamastereita ja halvemmat hinnat. Itse sieltä harkitsin jotain, en enää muista mitä. Ei kuitenkaan kannata ostaa sitä, missä on mekaaninen tippalukko, itse taisin harkita sellaista, jossa on automaattinen tippalukko. Itse en ehkä myöskään ostaisi sitä, jossa se suodatinteline on kiinni kannussa, on käytössä hankala.
ja miksi se mekaaninen on huono? onko muita mielipiteitä?
mekaaninen tippalukko siitä huono, että se on itse laitettava päälle, jos haluaa ottaa kesken kahvia.
Meillä ei vielä ole moccamasteria ole, mutta alla linkki, jonka aion itse ostaa, tosin valkoisena, mutta siitä ei ole kuvaa tuolla
https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=100…