Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja tehokas deodorantti, antakaa vinkkejä!

Vierailija
01.12.2009 |

En tiedä mikä haisukausi mulla on menossa, mutta tuntuu siltä että hiki alkaa haista jo kun on suihkusta astunut pois.

Deodorantin jätin kokonaan pois, kun se alkoi haista vielä pahemmalta kainaloissa kuin hiki. Pesen kainaloita pari kertaa päivässä tai aina, kun joudun lähtemään kotiovesta ihmisten ilmoille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

dödöjä. Minä olen tuoksuallerginen, mutta hiki haisee kamalalle, joten joudun ostamaan apteekista tuoksuttomia antiperspirantteja. Aina ne eivät toimi, ja hiki haisee. Kamalaa.

Vierailija
2/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kalliimpi kuin rexonat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI kalliimmat

ja Laadukkaammat dödöt on parhaita.

esim cliniq, dior biotherm, lancome

Vierailija
4/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kausi, n. puoli vuotta, johon ei auttanut muu kuin Absolut Torr. Tietääkö joku mistä tuommoinen hikoilukausi johtuu? Kilpirauhasesta, hormoneista?

Vierailija
5/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava tuote. Itsellä hiki haisee kuin kissan pissa talvisi :D Ainoa mikä on auttanut eikä tarvi edes dödöä laittaa. Maksaa siinä 10e ja riittää vaikka kuin moneen käyttökertaan. Pitää kainalot yli viikonkin täysin kuivina :)

Vierailija
6/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi käyttää kuin pari kertaa. Rexona minulla paras, kaikki kalliimmat merkkidödöt alkaa tuoksuun aina ikävälle. ja toisten täytyy vaihdella merkkiä säännöllisesti.

Vierailija
7/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voide deudorantti. loistavaa :)

Vierailija
8/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi käytän apteekin bats rollonia joka päivä. Eikä haise hiki eikä kainalot ole märät.

Vierailija
9/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä aine! Minä käytän sitä 2-3 krt/vkossa ja kainalot pysyy kuivina.

Vierailija
10/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen ollut niin tokkurassa etten muista.

Mutta kiitos vastaajille, aion kokeilla noista kaikkia niin kauan kuin sopiva löytyy. ap

Vierailija
11/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käyttänyt vikat 3v ja eipä tarvitse laittaa alun jälk kuin 3-4x/vkossa iltaisin puhtaalle iholle ja kyllä pitää.

Apteekista.

Vierailija
12/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

apu Vichyn tuoteperheestä. Se 72 tunnin voidemainen dödö on tehokasta. Laitan sitä joka päivä, vaikka sitä ei tarvitse laittaa kuin muistaakseni joka 4. päivä.

Samaan tuotesarjaan kuuluu myös 24 h:n död tuoksuttomana tai tuoksulla. Sekin pitää, mutta ei ole niin tehokas kuin tuo 72 h. Hintakin on jotain 12 euroa.

Vierailija
13/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tyytyväinen Oscar de la Rentan käyttäjä, mieto tuoksu, toimintavarma ja kokeilemistani ainoa, joka ei tahraa vaatteita vaan jäämät oikeasti irtoaa pesussa. Eli loistava tuote ja pitkäkestoinen eli todellakin hintansa (reilu 20 euroa) arvoinen!

Vierailija
14/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamulla ihan mikä vaan tuoksultaan miellyttää. Kestää muutaman päivän kun alkaa kunnolla vaikuttaa, mutta sitten toimii hyvin.

Vierailija
15/15 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolakividödö musta ainakin tosi hyvä. toimii. itsekkään voi tuoksutettuja enkä alkoholipitoisia käyttää... deodoranttikivi.net ainakin näitä saa. vissiin apteekista kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän