Auttakaa mua vähän, jooko?
Kysykää miehiltänne, kumpi partakone on parempi; pyörivät terät vai sellainen levy ja miksi.
Mies tarvitsisi uuden partakoneen ja ajattelin ostaa joululahjaksi. Yritin itse kysellä ohi mennen ja sain sen verta selville, että hänellä ei ole koskaan ollut partakonetta, jossa on pyörivät terät.
Suuuuuuurkiitos!
Kommentit (9)
että vaikea oppia ajamaan toisella, jos on toiseen tottunut.
Noh. Viime viikolla mies osti sellaisen pyörivän Philipsin, vaikka sillä on aina ollut sellainen littana aiemmin. Vielä ainakin on naama ehjä.
tai on sielä sisällä pyörivät terät siinäkin.
Uusi kone on aina uusi kone, älä kuitenkaan osta sellaista josta tulee jotain mömmöä iholle, sellainen osottautui ihan paskaksi.
Muutamaa erilaista käytän päivittäin ja olen kuule nainen, tiedän partakoneista enemmän kuin mieheni.
Mikä niistä olisi järkevä? Miehelläni vahva parta ja kasvaa aika nopeasti eli mikään rimpula se ei voi olla.
Arkikäyttöön tulisi tuo kone. Höylä on ns parempaa ajoa varten.
ap
Philips, Partakone HQ7380/17 ladattava/parranajokone .
Philips, Partakone HQ7380/17 ladattava/parranajokone .
Kiitos :o)
ap
on luotettava ja hyvin palvelee päivittäisessä peruskäytössä. tarvittaessa myös reissussa latauksensa ansiosta.
on luotettava ja hyvin palvelee päivittäisessä peruskäytössä. tarvittaessa myös reissussa latauksensa ansiosta. #2
Voi vitsi miten ihana lukea aamukahvin kera viestiä jossa näkee fiksuja vastauksia ja että joku mieskin täällä seikkailee. :)
vaivalla saa jollekin hyvän mielen.
Itsellänikin aamukahvi menossa :)
jos konetta on hommattava niin philipsin pyöriväteräinen 3kpl pyöreätä terää.