Söin tuttia vielä 6-vuotiaana, pistä paremmaksi.
Kommentit (30)
Äiti ei antanut tuttia eskariin, mutta kotiin tultua oli kiire tutille. Taisi jäädä pois tuon eskari syksyn aikana.
Mulla oli aina kaksi tuttia, toinen suussa ja toinen kädessä siltä varalta, että suussa olevalle tapahtuisi jotain kamalaa..
lopetin kun kamut kyseli miksi mun sormet oli niin ryppyiset
Mulla oli aina kaksi tuttia, toinen suussa ja toinen kädessä siltä varalta, että suussa olevalle tapahtuisi jotain kamalaa..
Tutin lisäksi mua myös syötettiin ainakin hoidossa, kunnes menin kouluun. Hoitotäti on naureskellut lepsuuttaan.
Ja kiitos kysymästä, olen osannut seitsenvuotiaasta lähtien syödä itse ihan hyvin enkä ole enää kaivannut tuttia.
2 pullollista maitoa 4- vuotiaalle.
mutta mina (eika poika) valitetty. sitten yht akkia sanoi etta en tartte tata enaa (ja tosiaan kaytti sita vaan nukkumaan mennessa). on nyt 7 ja viela nakyy paljon sormia imevia luokallaan jotka varmaan vieroitettu vaaraan aikaan.
Meillä ainakin tuli helvetillinen haloo kasvatus-ja perheneuvolassa kun 2-vuotiaamme söi tuttia.
Itse asiassa heitin sen harakoille päivää ennen koulun alkua, kun pelkäsin koulussa kiusattavan. Parin viikon päästä siitä täytinkin jo 7.
Tuo kahden tutin taktiikka oli myös tuttu. Etenkin öitä varten tarvittiin aina varatutti tai vaihtotutti. En tarkkaan muista sen kädessä pidetyn tutin funktiota...
Pikkusiskoltani pöllin aina tutin. olin tosi kade pikkusiskolle, kun hällä oli tooooooooosi monta tuttia roikkumassa ketjussa joka oli kaulassa. :D
väkivaltaisesta alkoholisti-isästäni huolehtimiseen, me lapset olimme aivan omillamme. Ja lohduttihan se tutti kun yöllä kuunteli känniporukoiden mekkalointia peiton alta piilosta.
olisko ketään imettävää nuorta tai ehkä hieman vanhempaa äitiä , joka suostuisi antamaan rintamaitoa minulle , kun en ole sitä saanut imeväisikäisenä? Joka samalla suostuisi siihen
että asiasta tehtäisiin vaitiolovelvollisuus lupaus. Eli kukaan ulkopuolinen ei saisi tietää asiasta mitään. Jos tämmöinen henkilö löytyy , saa olla vaikka yksinhuoltajaki kunhan vaan maitoa riittää hänen lapselleeen ja minullekki. tässä sähköpostiosoite suora84@hotmail.fi johon voi ottaa yhteyttä joka päivä.
te kaksi pervoa voitte unohtaa pyyntönne.
Mielenkiintoista, että kun joku aika sitten kyselin, minkä ikäisenä ihmisten lapset on luopuneet tuteista, sain vastauksia vain niiltä jotka olivat vieroittaneet tutista jo yksivuotiaana tai olivat pärjänneet ilman tuttia kokonaan. Siinä kun joutuu tunnustamaan omasta vanhemmuudestaan jotain. Tässä tulee paljon rehellisempiä vastauksia, kun ei ole omista kasvatustaidoista kyse :)
Sillä varmaahan on, että näitä pitkään tuttia imeviä on vaikka kuinka paljon. Niistä ei vaan kehdata puhua.
ei taida lopettaa koskaan.
Mun mielestä on kamalaa katsoa jtoain 3-vuotiasta tutti suussa!
vielä 9-vuotiaana illalla nukahtaakseni. Tuttia en huolinut koskaan. Peukusta on terkkarinkin todella paljon vaikeampi päästä eroon kuin tutista.
söin tuttia ehkä 5-vuotiaaksi, hammaslääkäri piti äidilleni kovan puhuttelun, että nyt on tutti jätettävä heti. Äitini sanoi, että hän on katunut sitä, että otti tutin sitten niin väkivalloin pois, olisi kuulemma pitänyt toimia pehmeämmin. Mä oon sitten sanonut äidille, että mä olin hei VIIS.
Kyllä mä muistan, että se oli kamalaa ja lohdutonta. Mä en nukkunut päiväunia, lopetin ne 2-vuotiaana, ja mulla oli tapana mennä aina lepäämään sänkyyni ja syöään tuttia.
aika usein iltaisin tissi suussa.