Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin tuttia vielä 6-vuotiaana, pistä paremmaksi.

Vierailija
01.12.2009 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naapurin tyttöä imetettiin vielä 6-vuotiaana"

Vähän ennen koulun alkua lopetin. Mutta tuttia en syönyt päivääkään. :D

Vierailija
22/30 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi pidin (märkää)rättiä korvalla. Juu, traumaattinen lapsuus...

Mut näin perheneuvolan työntekijänä en voi olla ihmettelemättä missä penessä on melskattu 2v:n tutin käytöstä - ainakin meillä on työskentelyn kohteena paljon isommat asiat - onkohan tullut väärinkäsitys??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin ilmoittautumassa kouluun eli olin juuri täyttänyt 7v.

Hirveä haloo ja haukkuminen mun hampaista jotka on edestä vähän ristissä ja etukenossa mutta yllätys yllätys - 2 omalla lapsella ihan samanlaiseet hampaat vaikkeivät ole syöneet tuttia ollenkaan:D

Vierailija
24/30 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli. Toinen oli tutti ja toinen varatutti :). Tosin imin tuttia "vain" 3,5-vuotiaaksi ja vain ennen nukahtamista ja nukkuessani.

Mulla oli aina kaksi tuttia, toinen suussa ja toinen kädessä siltä varalta, että suussa olevalle tapahtuisi jotain kamalaa..

Minä sen sijaan nukuin satunnaisesti vielä 9-10-vuotiaanakin vanhempieni vieressä.

Vierailija
25/30 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35 vuotta ja aamuisin herään peukalo suussa.

Vierailija
26/30 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin turvaton lapsuus oli, totta tosiaan. Peukun imemisen seurauksen hampaat töröllään kuin maaoravalla :-/

Vierailija
27/30 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aio ikuna luopua vaipasta.

Kun kysyin, pitääkö koulussa opettajan sitten vaihtaa vaippaa niin tuo sanoi ettei aio mennä kouluun vaan opiskelee kotoa käsin.

Isommat ovat kertoneet, että kotonakin voi opiskella... Tuota vaippaa tyttö alkoi käyttää taas uudelleen, kun nuorimmainen syntyi vajaa vuosi sitten. Alkuun ajattelin sen hölmöilyn menevän ohi, mutta edelleen pitää kaikki tehdä vaippaan (ja nuorin opettelee potalle...)

Vierailija
28/30 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä kun kävin ilmoittautumassa kouluun eli n kuukautta ennen 7v synttäreitä. Hammaslääkärit pitivät hirveää melua mun etuhampaista ja yllättäin mun 3 lapsella on ihan samanlaiset vaikka jättivät tutin jo 2v:nä....

Vierailija
29/30 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pian 5v tyttö ei aio ikuna luopua vaipasta.

Kun kysyin, pitääkö koulussa opettajan sitten vaihtaa vaippaa niin tuo sanoi ettei aio mennä kouluun vaan opiskelee kotoa käsin.

Isommat ovat kertoneet, että kotonakin voi opiskella... Tuota vaippaa tyttö alkoi käyttää taas uudelleen, kun nuorimmainen syntyi vajaa vuosi sitten. Alkuun ajattelin sen hölmöilyn menevän ohi, mutta edelleen pitää kaikki tehdä vaippaan (ja nuorin opettelee potalle...)

Vierailija
30/30 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

85-vuotiaanakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän