Loukkaantuisitko? uudesta miehestä...
tapasin n. 3vkoa sitten miehen ja tänä viikonloppuna vietettin ensimmäiset yhteiset yöt. Ja oli todella todella paljon seksiä.
Muutaman kerran ei ollut kumia aluksi, ja jossain välissä mies sanoi, ettei "kerinnyt ulos ihan heti", mutta kun on juuri kuukautiset multa loppunut, en osannut huolestua / jatkaa asiaa sen enempää.
Mulla ei siis ole pillereitä tms., kun nyt vasta suhde alkanut, ja olen ollut yksin pitkään. ja kumia oli tarkoitus käyttää, ja kaikkina muina kertoina käytettiinkin, mutta oli sitten se lipsahdus, että mies tuli "vähän" mun sisään.
Eilen piti sitten nähdä (elokuviin), mutta mies soitti ja kysyi että jos voisin hakea jälkiehkäisyn, ihan kaiken varuiksi. Hän ei ole mitään muuta osannut kuulemma ajatella koko päivänä ja on huolesta soikeana sen asian suhteen. Sanoin että haen apteekista ja nähdään illemmalla. Sitten illemmalla hän laittoi viestiä, että on erittäin kauhean pahoillaan, mutta nähdäänkö joku ilta, kun meneekin veljen (vai naapurin vai mikä se nyt oli..) kanssa kahville, kun tämä mies on nyt paikkakunnalla käymässä jne jne jne. Selitystä selitystä ja anteeksipyytelyjä....
Olin että ok, vaikka pettynyt olin..
Tänään ei ole kuulunut mitään.
Summa summarum: tarkoitus ei ole itsekään lasta hankkia tällä tavoin, mutta aika halpa olo nyt tästä kaikesta.
Ja ikää meillä on 30 molemmilla, minulla on lapsi, hänellä ei.
jotenkin meni maku tästä miehestä...
Kommentit (25)
muutaman viikon tuntemisen jälkeen valmis isäksi tai ainakin harva on! Oli aika fiksu mies, että pyysi ne katumuspillerit hakemaan. Vielä teidän jutusta voi tulla jotakin, kun vähän odottelet ja se ehkäisy kuntoon, ettei heti ole taakkana mahdollisuus raskauteen.
MIssä vastuu. Hän ei osanut käyttää kondomia.
Ympäri korvia pitäsi kys. miestä vedellä. Ja putkaan yöksi miettimään.
Olisiko ollut parempi, että AP olisi pamahtanut paksuksi jollekin tyypille, jonka on tuntenut muutaman viikon? Joka olisi vaikka paljastunut ihan hirveäksi myöhemmin? Jos teidät on tarkoitettu yhteen, teette varmasti myöhemmin sen lapsen sitten. Nyt en suoraan sanoen keksi mitään syytä, miten mies olisi toiminut väärin.
ja sillä selvä.pelkää varmaan ees tulla sun luo kun menee sekstailuksi eikä ehkäisyä.
ole nainen ja hae se pilleri!
Senkin manipuloiva neiti-ihminen, joka näkee vaaleanpunaista jo ENNEN KUIN edes tunnet ihmistä. Ei tuollainen mies ole mistään kotoisin, vaikka niin olet kuvitellut. Enkä minä ikinä haluaisi seurustella ihmistä, joka OSAA KÄSITELLÄ MINUA. Minä en sellaiseen alistu ja kävisi alta aika yksikön tuollainen päälle päsmäröinti harmittamaan.