Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on paketti seitä ja purkki (2dl) kevyt ranskankermaa. MIllaisen ruuan saan niistä?

Vierailija
01.12.2009 |

Moi!

Eli mitä mausteita sei ja ranskankerma kaipaisivat seurakseen..? Minulla ei ole käytettävissä nyt mitään vihanneksiakaan, ei juustoraastetta eikä muutakaan... Eli saako noin köyhistä aineksista minkäänlaista sapuskaa aikaiseksi?

Pitääkö se ranskankerma muuten laittaa kalan kanssa uuniin heti alusta saakka, vai kaataa kalan päälle vasta myöhemmässä vaiheessa? On minulle ihan uusi tuote.

Kiitti jos neuvot avutonta :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan sein vuokaan ja suolaa+tilliä päälle jos on, ja teen valkokastikkeen eli jauhoja+voita ja maito päälle ja kaadan sein pääälle ja uunissa 60min nam.

ranskankermaa voi myös käyttää, laita vaan heti päälle.

Vierailija
2/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs joku sitruunapippuri?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista kala ihan pannulla paloina tai fileinä, mausta suolalla ja sitruunapippurilla. Tarjoa sen kanssa ranskankermaa, jonka joukossa esim. raastettu omena ja mätitahnaa, tai yrttejä tai mitä nyt sattuu olemaan.

Vierailija
4/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"avuttomalle" vastaisen varalle. Osta kaappiin kunnollista, sokeritonta eli Dijonsinappia ja kun käyt vihannesosastolla, niin osta pari sitruunaa, pese ne ja käytä ruuanlaittoon. Heitä se sitruunapippuri sitten pois.

Mutta nyt, mausta ranskankerma suolalla ja mustapippurilla, kata kala sillä ja uuniin. Jos sulla on perunoita, pese ja halkaise ne, suolaa ja pippuroi ja laita kalan ympärille.