Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**KOLMOSTEN JOULUKUU**

01.12.2009 |

Avaan meille uuden ketjun uuden kuukauden kunniaksi :).

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille. Toivottavasti saamme paljon plussia tässä kuussa!!

Misu78, kp 7/26-28

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa äipätys ja jes os ja tervemenoa odotuspuolelle mahdollisimman pian! Plussaonnea!

Ekstrasuperhypermahtava peukutus saaralahille ja magdaliinalle, saaralah: ihan haamulta kuulosti tuo sun testi! Peukutusta!!!!

Esittelyt olis kiva, mä olen niin käsi näissä konehommissa, etten edes tarjoudu päivittäjäksi... vai tarvitaankp sellaista...

Emmulin miehelle oikein vauvamaisia suloisia tuhisevia hellyyttäviä ajatuksia, jospa se kuume yllättäisi miehenkin...

Misulle ekstrajemppis, jaan tuon saman liikaa tunteen. Välillä kun yritän ajatella, että miltä se plussa sitten mahtaisi tuntua, ei oikein pysty edes enää kuvittelemaan. Välillä on niin pessimistinen olo. Nyt varsinkaan en halua liikoja toivoa...piinaviikko alkamassa, vaikka toisaalta kuvittelin tai en, toivoin tai en, pettymys on silti iso tädin tullessa paikalle.

Oikein railakasta vuoden vaihdetta kaikille ja nyt pullia uuniin ensi vuodeksi!!!!

minnis kp20/27-28 ja olispa viimeinen yk

Vierailija
82/90 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Pikku3nen (kai se nyt sä olit!!? oon niin onneton näitten nickien kanssa!)! ihanaa! :))))

ja olikos Saaralah, joka oli saanu lupaavan kuulosen haamun?? tuu heti kertomaan kuin kävi!

tervetuloa uudet. toivottavasti ette viivy kauaa.

Emmuli: joo, minähän se oon, joka täällä vaan fiilistelee muitten yritystä, kun ei omasta oo vielä tietoa... säälittävää, tiedän. :D paitsi että tällä erää on päädytty odottelemaan kesäkuuta. voi TUSKA. miten sitä sinne asti jaksaa kuulkaa odottaa...?! onneks (tai no, onneks ja onneks...) on toi koulu. se pitää niin tosi kiireisenä, ettei paljon huomaa ajan kulumista ja kohtahan se kesä varmaan jo sitte koittaa. tässä kyl nyt vähän ihmetellään, että millähän ton ehkäsyn hoitais, kun ei nää renkaat nyt oikein sovikaan. kierto ihan vinksin vonksin, käämit palaa jatkuvasti, finnejä puskee jne jne. eli ihan kun ois teini jälleen! :D no. tää nyt ei varsinaisesti kuulu tänne vauvakuumepalstalle! ;)

oikein ihanaa uutta vuotta kaikille! t.VM, päivistä viis, kun ei oo yritystäkään käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset!

Täällähän on jänniäkin uutisia... Pidän peukkuja kaikille! :)

Mulla täällä siis eka clomi-kierto menossa ja näyttää vähän heikolle. Nyt on kp 14 ja mitään viivan tapaistakaan ei ole ovistikuissa havaittavissa...

Seuraavaan kiertoon kai sitten tupla-annoksella, jos ei nyt sitten vielä yllättäen pamahda ovis vähän myöhässä...

Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille, palataan ensi vuonna asiaan! :)

Vierailija
84/90 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testin tein just ja negatiivista näytti :(

Jotain hyvääkin kuitenkin: eilen illalla huomasin, että nännit on arat! Jos tästä voisin jotain päätellä niin kohta on koko rinnat kipeänä ja tavallisesti nämä oireet alkaa n. viikkoa ennen kuukautisten alkua. Kierto kun on erittäin epäsäännöllinen niin nyt voisin positiivisesti ajatellen arvailla, että tämän viikon alavatsakivut on ollu jotain kiinnittymisjuttusia ja viikon päästä voisin tehdä positiivisen testin tai vaihtoehtoisesti täti saattais tulla kyläilemään (joka on sekin parempi kuin odotella yli pitkän kierron ajan).

Joko Saaralah teki uuden testin? Jos oli viimeksi haamu niin parissa päivässä pitäis muuttua vahvaksi plussaksi. Ilahduta nyt meidän uuden vuoden aattoa plussalla :)

Hyvää Vauvarikasta Uutta Vuotta 2010 meille kaikille!!

Magdaliina kp 32/3? yk 1

Vierailija
85/90 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa taas uusille kuumeilijoille!

Saaralah, mikä on tilanne? Toivottavasti tulee plussa :). Pahoittelut negasta Magdaliina. Toivottavasti sieltä tulisi plussa kuitenkin!

2poj@näiti: meillä on kierto melkein prikulleen samanlainen, yhden päivän heitolla :). Mulla siis menossa kp 10/26-28 tänään! Vaikeeta arvata milloin olis se otollisin hetki kun kierto on välillä niin lyhyt. En ole koskaan kokeillut ovistikkuja, mut jos ei nyt tärppää niin taidan hankkia niitä.

Oikein plussarikasta ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Vierailija
86/90 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa testattu siis täälläkin ja nyt alkoi punertava vuoto, huomenna varmaan menkat alkaa kunnolla. Siinä yhdessä testissä oli varmaan joku naarmu.

Tervetuloa uudet!

Magdaliina: Pahoittelut! Älä kuitenkaan vielä luovuta.

Toivottavasti plussia tulisi ja onnellista uutta vuotta kaikille.

Saara kp 33/28 yk 1

Vierailija
87/90 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Saaralah:lle ja Magdaliinalle! Negan saaminen testistä on niin kurjaa, tiedän kokemuksesta.

Mä oon nyt kaks päivää tikuttanut ovista. Eilen tuli ihan haamuviiva ja tänään melkein samanvärinen viiva kuin kontrolliviiva. Eli jospa huomenna saisin vielä tummemman viivan. Tuli tosi hyvät fiilikset, kun oon jo epäillyt, että tapahtuuko koko ovista edes. Ja selvästi testit toimii eikä ole mitään huijaustavaraa. Samalla kun kattelin niitä kahta viivaa, mietin miltä tuntuisi, kun ne olisi raskaustestissä... Oishan se niiiiiiiin ihanaa :)

Hauskaa vuodenvaihteen juhlintaa jokaiselle ja plussaonnea ensi vuoteen! Mä vielä muutaman päivän pyörin viestittelemässä ja sitten lähdetään parin viikon reissuun etelän lämpöön. Toivottavasti tuun plussan kanssa takaisin Suomeen :)

kinuski 19/34-37, yk4

Vierailija
88/90 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testiin piirtyi haaleista haalein viiva! Mieskin sen näkee eli ei voi olla pelkkää mielikuvitusta :)

Luin kuopuksen odotuksen aloitusaikaista päiväkirjaa ja siellä kyllä kaikki oireet täsmää tämänhetkiseen, kuten haamutestausaikakin kierronpäivien mukaan.

Aika jännää... Testailen vielä myöhemmin uudestaan!

Magdaliina kp 34/3?

Vierailija
89/90 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menkat sitten alkoi :(. Mutta niinhän mä arvasinkin. Nyt vaan uutta yritystä.

Magdaliina: Onnea hirmuisesti!

Saara kp 3/28 yk 2

Vierailija
90/90 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vuotias kahden pojan (-02 ja -05) työssäkäyvä äiti,joka aviomiehensä kanssa haaveilee siitä kolmannesta..

Vähän taustaa... Kesäkuun lopussa jätin pillerit pois ja "aloitettiin yritys" sillä mielellä että tulee jos on tullakseen. Minä kun oon oppinu edellisistä kerroista että turha stressaaminen vaan pitkittää raskautumista. Tai siis minulla ainakin vaikuttaa stressi ihan valtavasti hormonitoimintaan..

6.12 testasin vahvan plussan ja olimme erittäin onnellisia siitä. :) Mieskin ihan täysillä mukana odotuksessa heti alusta lähtien. :)

Eka neuvola-aika oli aatonaattona, eli 23.12. (rv 9+5) sitä odotin innolla,mutta silti oli jonkinlainen pelko persiissä.. Neuvolatätsy oli ihana ja niin mukana minun onnessani,kunnes ultrattiin... Ei näkynyt sykettä,ei... :'( se oli tosi kova pala meille... no,kelleppä ei joka lasta haluaa.. siitä alkoi meidän joulu,keskeytyneestä keskenmenosta joka oli tapahtunut ihan äskettäin.. passitettiin sairaalaan ja sieltä takaisin kun eivät voineet tehdä enää mitään ennen joulua.. Joulu meni ihan ok,vaikka pitikin omalle äidille ja muille läheisille kertoa ilouutisen sijasta suru-uutinen.. Joulun jälkeen maanantaina taas sairaalaan,odottelin lääkäriä puoli tuntia kunnes tultiin sanomaan että lääkäri ei ehdi ottaa vastaan ja tiistaina uudestaan sinne. ti päivä taas sairaalassa,jossa todettiin ettei sitä sykettä tosiaankaan ole. rv 9-10 oli menehtynyt..sain esilääkityksen ja uudenvuodenaattona aamulla osastolle tyhjennykseen. Onneksi tyhjennys tapahtua kivuttomasti ja nopeasti ja pääsin illaksi kotiin. Nyt on alkanut henkisestikin helpottamaan ja tässä nyt odotetaan että jälkivuoto loppuisi ja ekat menkat tulisi. Sitten saa alkaa yrittämään uudelleen. :)

Tulipas siitä pitkä stoori,sorry...

Kaikille Paljon Onnea ja touhukasta tätä vuotta! ;)

toivottaa: Mimm@