Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**KOLMOSTEN JOULUKUU**

01.12.2009 |

Avaan meille uuden ketjun uuden kuukauden kunniaksi :).

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille. Toivottavasti saamme paljon plussia tässä kuussa!!

Misu78, kp 7/26-28

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, et Misu aloitti uuden pinon.. ehkä oli aika jo :) Ja toivotaan, et plussia tulee ja paljon!!

Meillä tai mulla siis on vauvakuumetta vasta ilmassa, yritystä ei ja viime pinossa jorisin, et oon siirtänyt ne ajatukset kevääseen.. niin ou nou, mut nyt se iski taas kauheena pakkomielteenä, et haluaa nyt vauvan tai siis raskaaks!

Vaikka tuo meidän kuopus siis kohta 10 kk vasta, mut kun haluis pienen ikäeron ja ikinä ei tiedä koska ees tärppäis.... Mut nyt siis tämmösii mietteitä, on tää naisen mieli vaihteleva ;)

Täti nyt kylässä, joten ehkä senkin takia meittii tulevaa ovulaatioo ja raskautumista.. niin se vaikuttaa ja sitten tuli noita raskaana olevia ihailtua, on se maha vaan niin ihana! ..vaikkakin raskas ;)

Eli taidan tänne tulla purkaan mun vaihtelevia ajatuksia useemminkin :) Se kevätkin tulis nopeesti, mut kun haluu nyt.. No katsellaan nyt mitä elämä tuo tullessaan..

Nyt hetkeks telkun ääreen, kun lapset meni isän kaa ulkoileen.. pitäis kait nuita kotihommiakin tehä, mut kerkeehän niitä huomennakin..

Emmuli

Vierailija
2/90 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi pino oli todellakin tervetullut, kun päästiin jo joulukuun puolellekin (ei kyllä uskois sään puolesta ainakaan täällä Keski-Suomessa!) Olispa ihana saada paras mahdollinen joululahja positiivisen testin muodossa. :) Minäkin siis toivon joulukuun plussia kaikille kuumeilijoille!

Pikku3nen kp8/28?, yk1 (Musta kyllä tuntuu, että olis menossa jo vähintään yk2, kun ne ekat luomumenkat antoi odottaa itseään niin helkkarin kauan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos uuden pinon aloittamisesta! Ja tervetuloa mukaan uudet tulokkaat! Kävikö meille tosiaan niin, ettei kukaan plussannut marraskuulla? Kyllä joulukuun plussat olisi täysin ansaittuja joululahjoja tälle joukolle.

ON: Edellisessä viestissä hehkutin, kuinka lämmöt on koholla ja ovis varmaan tapahtunut. Just joo. Seuraavana aamuna ja tänä aamuna lämmöt oli taas alhaalla. Eli saapa nähä, tapahtuuko tässä kuussa mitään. Kierto varmaankin on vieläkin pidempi kuin yleensä, plääh. Vähän rupes kyllästyttämään hetkellisesti jo koko touhu... Mut periksi ei kuitenkaan anneta, vaan edelleen yritetään. En ole koskaan ennen tikuttanut ovista, mut nyt tekis mieli hankkia niitä. Ja yksityiselle yritän saada lääkäriajan, jos tässä kuussa ei tärppää.

Toivon muille enemmän onnea oviksiin ja lämpöihin sekä paljon plussia!

kinuski kp 26/34(tai siis paljon enemmän), yk3

Vierailija
4/90 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmuli: Meidän kuopus täytti juuri 10 kk (27. pvä), milloin teillä kuopus on syntynyt?

Meillä vauvakuume roihahti liekkeihin uudestaan jo varmaan synnytyssalissa :D. Mies on ainakin kovasti toivonut lisää perheenlisäystä ja että mun maha alkaisi taas kasvaa. Ehkäisyä ei olla käytetty ollenkaan ja nyt vasta alkoi menkat ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Imetyksen lopetin pari kuukautta sitten.

Yritän olla "innostumatta" liikaa, ettei kauheasti pety aina kun menkat alkaa. Haluaisin tulla mahdollisimman pian raskaaksi, mutta tiedän että se taas kestää.

Mulla on toinen munanjohdin mahdollisesti tukossa, mutta sen ei kuulema pitäisi haitata. Ja kohtu on täynnä arpikudosta sisältä (4 kaavintaa jättänyt jälkensä), mutta pysyypähän pikkuinen paremmin kyydissä :D. Istukka tosin heittäytyy hankalaksi, mutta siitäkin onneksi pääsee eroon :D.

Saara kp 5/28

Vierailija
5/90 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos näin on niin liityn joukkoon :)

Taustaa sen verran, että lapsia siis 2, esikoinen kohta 7- vuotias eskarilainen ja kuopus pian 5.

kolmannesta lapsesta kuumeiltu enemmän ja vähemmän innokkaammin reilun vuoden verran, mutta työ- ja asuntoasiat on hiukan hidastanut tätä toimeen ryhtymistä.

Näillä näkymin joulukuun lopulla alkaa se varsinainen yritys, mutta pessimistinä (ja kolme keskenmenoa kokeneena) epäilen raskauden alkavan aikaisintaan kevättalvella.

Kuopusta odottaessa kirjoittelin täällä vauvalla enemmänkin, mutta pääasiassa tykkä(i)sin kirjoitella esim. suljetulla foorumilla. Silloin 5 v sitten oli msn groupsit, mutta niitä ei kai enää ole?

No, en jaarittele tän enempää tällä kertaa!

-Polluxia

Vierailija
6/90 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on päästy sitten jo joulukuun puolelle ja ei ole pitkä aika enää jouluaattoon. :)

Minulla on antibioottikuuri päällä (virtsatientulehdus), joten saako haaveet yrittämisestä heittää taivaan tuuliin.. ? Oletettu ovis tosin vasta ensi viikon puolivälissä. Mutta vaikuttaako antibioottikuuri jotenkin tähän.. sitä en tiedä. Ärsyttää... :/ No, joka tapauksessa puhuttiin miehen kanssa, että yritetään vielä tämä kierto. Tulevasta en sitten tiedä. Kaipa tässä on mentävä vaan kuukausi kerrallaan.

Kaikille tsemppiä ja jaksamista! :)

Kp9/n.28, yk 27??

Vierailija
7/90 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille ja tervetuloa uusille!!!

Vähän on apeat fiilikset. Taas ihme kipuja ja tuntemuksia oikealla puolella. Ne on sellaisia mulle tyypillisiä ovulaatiokiputyyppisiä tuntemuksia (tai siis mitä ennen olen ajatellut oviskivuiksi). Ehkä hieman voimakkaampia tosin. Ja taas ihan omituisiin aikoihin. KP 12 oli ovis tuntemuksia...kp19 taas ihmeellistä kipuilua. Kesällä oli tälläsiä kiertoja. Joten nyt on sitten sellanen olo, että se tästä kierrosta sitten. Mä NIIIIN kovasti haluaisin sellaisen ihanaisen pienen jouluyllätyksen.

Kinuskin kanssa vissiin piinaillaan. Piina viikko alkakoon. Jemmpistä rouvat, lykkyä pyttyyn ja jouluyllätyksiä kehiin!!!

minnis yrittää olla laskematta KPtä huonolla menestyksellä...kp20

Muokkausta: Eikun nyt luin tarkemmin Kinuskin viestin ja no voi krähmä...mä en ole oikein itte koskaan osannu mittailla noita lämpöjä...peukutan nyt sulle kuitenkin hulluna!!

Vierailija
8/90 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Polluxia mukaan joukkoon! Ei oo sulla pitkä aika enää tositoimiin. Toivotaan, että tärppää pian!

Taitaa olla joulukiireitä kaikilla, kun on näin hiljaista viestien suhteen. Mä niin odotan sitä viestiä, jossa joku meistä täräyttää plussan!

Kiitos Minni tsempeistä! Mä peukutan sulle kans! Luultavasti mullakin on piinaviikko meneillään. Lämmöt kohos sitten uudestaan, mut voi olla, että ovis tapahtu myöhemmin kun piti. Ja voi olla, etten mäkään osaa lämpöjä mittailla oikein. Varsinkin, kun pitäis aamuisin odotella puoli tuntia heräämisen jälkeen rauhassa. Tosi helppoo työssäkäyvälle kahden lapsen äidille :) Mut tää lämpöjen mittailu on ollu mulle toivoa antava juttu, kun olen epäillyt, etten ovuloi. Ilmeisesti se kuitenkin tapahtuu, jee!

2poj@näiti: En osaa sanoa, onko antibiooteilla vaikutusta ovulaatioon tai raskaaksi tuloon. Toivottavasti ei. Jospa ne lisäis mahiksia, kun tuoteselosteissa aina mainitaan, että voi heikentää ehkäisyä :)

Piinailua siis täällä. Ensi viikko näyttää, mitä tulevan pitää tässä kuussa.

Tsemiä kaikille!

kinuski kp 29/34 (tai pidempi), yk3

Vierailija
9/90 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnis ja Kinuski tsemppii piinailuun, teiltä plussii nyt sit!!

Saaralah: Meidän kuopus siis syntynyt helmikuun puolessa välissä, la oli kyl tammikuun lopussa.. et anto sitten odottaa itteensä vielä lisää :)

Ja mun kuume vaan nousee, oon nyt miehelle puhunut, et eikös tähän perään ois se yks vie hyvä.. sano vaan, et tuskin se mulle riittää, et mulla on taas sit uus kuume heti.. Mut ei tai siis voi olla ;) mut kyl kolme lasta ois hyvä määrä.. kun se kolmas vie suotais!

Mutta siis täällä vasta lämmitellään tuota miestä siihen kolmanteen :/

Emmuli

Vierailija
10/90 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että kierukan poistoon sain ajan ens viikon perjantaiks. Ensin mietittiin, että ootellaan (ja ehkästään) muutama kuukausi, mutta nyt päätettiin että vauva on tervetullut vaikka heti.

Joten yritys siis alkaa vajaan viikon päästä...HUI!!!

Hiukan hektinen voi tulla ens kesästä, kun on jonkun verran noita pakollisia työhön liittyviä koulutuksia. Vaikka eipä sitä tiedä, onko viä ens syksynäkään raskaana :O

Hauskaa Itsenäisyyspäivää kaikille!!

-Polluxia

Vierailija
11/90 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy sanoa, että juuri nyt piina viikko tuntuu lähes liian pitkältä. En voi yhtään, tai siis en luota yhtään minkäänlaisiin tuntemuksiin, sen verran moneti olen nyt tämän 8kk aikana pettynyt. Mutta inhottavaa on, kun on oireet ja täti sitten kuitenkin tulee. Ekast yrityskierrosta oireet olivat todelliset, mutta tosiaan alkio ei ollut löytänyt tietään kohtuun. Kaksi kertaa tuon kesäisen tapauksen jälkeen olen ollut sata varma, että nyt täytyy olla raskaana...ja ei...täti on tohottanut paikalle. Nyt en kyllä todella halua uskoa mihinkään, vaikka toivo on tietysti taas korkealla ja korkealta sitten taas tiputaan, jos tiputaan.

Mites Kinuski? Mitkä tunnelmat? Joko olet testannut? Voi kun me päästäis vielä elokuisten kööriin!!! Niin ja saatais se maailman paras ja ihanin joululahja.

Onko muita piinailijoita?

Ei muutakun lykkyä pyttyyn ladies!!! Ja toivon joulupukilta meille kaikille sitä parasta lahjaa!!!!!

minnis kp24/28

Vierailija
12/90 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Polluxia, että pääset tositoimiin! Se tunne, kun jättää ehkäisyn pois on niin ihana ja jännittävä!

Emmuli: Tsemppiä miehen lämmittelyyn! Listaa kaikki vaaviin liittyvät plussat, niin jospa vaikka suostuis :)

Minnin kans jännäillään. Kyllä tuntuu piinaviikko myös täällä pitkältä ja piinaavalta. Viime kierrossa mulla ei ollu mitään raskautuntemuksia, edellisessä oli sitäkin enemmän. Nyt taas oon kehitellyt selvät raskausoireet, joten jos täti saapuu, putoan jälleen korkealta ja kovaa. Mua palelee koko ajan, mahaa juilii, tänään on ollu paha olo koko päivän ja lauauntaina tuli sohvalta noustessa kauhea repäisykipu. Mut mut... kun nää kaikki voi olla mitä vaan ja keksittyä. No sitä repäisykipua en voinu keksiä, mut saattoi johtua pitkään samassa asennossa olemisesta ja äkkinäisestä nousemisesta ylös. En tiedä. Muissa kierroissa mulla alkaa tiputteluvuoto muutama päivä ennen kunnon vuotoa, joten sitä odottelen koko ajan. Voi kun ei alkais!

Mä niin toivon, että Minni päästään yhdessä odottelemaan elokuista kääröä. Pidetään toisemme ajantasalla ja lippu korkealla. Jännää! Ja tsemppiä meille kaikille!

kinuski kp32/34 (tai enemmän), yk3

Vierailija
13/90 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin hassua miten ihminen keksii kaikenlaisia oireita kun haluaa niin kovasti olla raskaana :). Mulla on sama homma joka kuukausi... nyt kyllä palelen, nyt on vähän huono olo, väsyttää jne. Mut sieltä se täti aina saapuu :/

Tässä eletään ovisaikoja. Kovin hyvin ei ole hyödynnetty vielä, joten pitäisi laittaa vähän vauhtia päälle ennen kuin on myöhäistä. Mies vaan on niin hirveen väsynyt iltaisin.

Tervetuloa vielä uusille kuumeilijoille!

Vierailija
14/90 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun minäkin kiireiden keskeltä. Tämä kierto meni harakoille, kun ollaan vuoron perään sairaita. Tänään ehkä päästään peittoja heiluttamaan, mutta kp jo 17/28, joten liian myöhäistä arvatenkin. Ovislimoja olin eilen vielä bongaavani, mutta taitaa silti olla toivo mennyttä.

Raskausoireiden kuvittelussa olen myös mestari, kuvittelen oireet itselleni varmaan tässäkin kuussa, ei pitäisi itseään moisilla asioilla turhaan kiusata.

Mielenkiinnosta kyselen teidän muiden ovisajankohtaa? Mulla se on näiden suuren kolmen kierron perusteella aika tarkalleen 14-15 päivän tietämillä. Mutta voisikohan meillä kuitenkin olla pientä toivoa...

Tsemppiä piinailijoille! Yritän lopettaa turhat kuvitelmani ja jatkan töitä.

Rusettiina, kp 17/28, yk 3

Vierailija
15/90 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisplussa tuli siis tänään... Päivää aikaisemmin kuin yleensä. No viimeksi kierto olikin vaan 27 päivää. Eilen oli puoliksi vahvempi viiva, joten mietin vaan, että olisiko munasolu irronnut jo eilen illalla kun jotain tunsin tuolla alavatsassa. Ja eilen oli vielä ovislimaa enemmän (sori) ja tänään ei.. Hitsin hitsi, hermothan tässä kohta menee kun ei tiedä mikä on se oikea päivä puuhailuun.:/ Mutta harjoiteltu on jo viime sunnuntaina kp 12, joten sittenhän simppojen pitäisi säilyä hengissä 2-3 päivää ja sehän oli kait ihan normaali aika. Sen takia tässä hermoilen kun tämä kierto on luultavasti viimeinen ennen tähystystä missä yritetään. Jos nyt ei sitten satu tärppäämään.. ? Mutta toisaalta tämän minun ovisplussan hermoilu huvittaa itseäni... Mitenhän sitten ennen vanhaan on saatu lapset alulle..? :) Ilman ovistestejä siis.

rusettina: minulla yleensä osuu oviplussa kp 14 aikaan. Jos sinulla on ollut ovisplussa kp 15, niin sittenhän minun ymmärtääkseni sinulla on pieni mahdollisuus raskautua jos peittojen heiluttelu tapahtuu tänään kp 17. Korjatkaa joku jos olen väärässä. :)

Tsemppiä kaikille! :)

Kp 14/n. 28, yk yli 2 vuotta

Vierailija
16/90 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skipatkaa tämä, jos ette halua kuulla marinaa...

Nyt ollaan taas hakemassa aallon pohjaa. Tänään on ollut niin EI RASKAANA olo kun vaan voi olla. Tuttuakin tutummat PMS-äkäkiukkuräyhäykset käynnissä ja muut merkit (mulla muuttuu valkovuoto sellaiseksi kellertäväksi ja limaiseksi, ei kirkkaaksi niin kuin oviksen aikaan, sorppa vaan limaspustukset...) ilmaantuneet. Nännit oli vielä eilen niin kipeet, että suihku tuntui epämielyttävälle, tänään ei enää juurikaan. Mieliala täysin maassa.

Tämä on niin masentavaa ja tuntuu niin surulliselta. Pettymys on niin iso joka kuukausi, vaikka kuinka yrittää järkeillä ja rauhoitella ja ajatella ties miten realistisesti. Mutta kun niille kyynelille ei voi mitään eikä sille pahalle mielelle. Mä niin haluaisin, että tämä vauva-asia ei täyttäisi kaikkia ajatuksiani, mutta kun se täyttää. Tuntuu, että tässä on pelissä muutakin kuin vaan se, että mä haluan vauvan.

Kyllä se mieli tästä taas kääntyy nousuun, kun pääsen siitä tädistä yli.

Hirmuisesti jemppistä kaikille aivan sama miten pitkään yrittäneille, ihan kaikille! Ja ihan sydämeni pohjasta asti toivon, että niitä plussia alkaa ropista ja että mieluummin ennemmin kuin myöhemmin kaikki pääsisimme tuonne odotuspuolelle!!!

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin

minnis tätiä odotellen kp25728

Vierailija
17/90 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja välillä pitää tietty kurkata mitä tänne kuuluu :)

Peukutuksia piinailijoille ja toivon erityisesti 2poj@näidille kovasti joululahjaksi plussaa, onhan tuo pari vuotta jo kohtuuttoman pitkä aika odotella :/

Täällä tosiaan paketoidaan joululahjoja ja mietitään yhä kolmannen lapsen kohtaloamme. Nyt jos pistäis töpinäksi niin hyvällä lykyllä voitas saada ensi syksynä käärö, jonka kanssa saisin kotona olla ekaluokkalaisen tukena. Itse asettamani takaraja meidän perheen kasvulle on siis käsillä ja yhä vaan epäröin... Saa nähdä, sanoin miehelle, että hän saa nyt päättää ehkäiseekö vai ei. Ilman vauvaa emme ole vähemmän onnellisia, mutta vauvan kanssa olemme varmasti enemmän onnellisia...

Ihanaa joulun odotusta toivottavasti monelle myös vauvan odotusta toivottelee

Magdaliina kp 8/3?

Vierailija
18/90 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Misu-78, Rusettiina ja 2poj@näiti ovisaikaan! Oon tullu siihen tulokseen, että ovisajankohta saattaa yllättää, joten kaikki on mahdollista.

Voi Minni älä vaivu epätoivoon! Niin kauan, kun verta ei näy, me taistellaan, jookos! On se niin väärin, kun ovisoireet, PMS-oireet ja raskausoireet on niin samantapaisia. Sitten elätellään toiveita ja täti saapuukin. Mutta ei luovuteta!!!

Mä täällä odotan ja odotan tiputtelua, mitä ei oo kuulunu vieläkään. Tosi matalalla profiililla yritän mennä ja päivä ja tunti kerrallaan. Jos kävisi niin hyvin, että perjantaiaamuun selviäisin, niin sit käytän kaapissa olevan testin. Perjantaina on nimittäin lähtö pikkujoulureissuun. Mut perjantaihin on vielä piiiiiiitkä matka.

Tsemppihalit naiset!

kinuski 33/34 (tai sitten enemmän, kun oviksen ajankohta jäi epäselväksi), yk3

Vierailija
19/90 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Minni! Kyllä sä sieltä vielä nouset! On se vaan niin masentavaa joka kuukausi kun täti tulee paikalle. Tiedän sen epätoivoisen tunteen ja itse tulen tosi huonolle tuulelle aina. Sit kun ovisaika koittaa sitä onkin paljon paremmalla tuulella taas. Ja joka kierto sama homma jatkuu, ylämäki ja alamäki...

Toivon kaikille tasapuolisesti plussaa! Pidetään peukkuja oikein urakalla!

Vierailija
20/90 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnosta. Inhottavaa tuntea oma kroppa näin hyvin, mutta ensimmäiset vaaleanpunaiset merkit viittaavat nyt vahvasti tätiin. Täytynee taas koota palaset ja kääntää katse seuraavaan kiertoon...

Mites Kinuski?!?! Toivottavasti sä aloitat nyt sellaisen plussa-aallon!!!!!

minnis kp26/28