Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**KOLMOSTEN JOULUKUU**

01.12.2009 |

Avaan meille uuden ketjun uuden kuukauden kunniaksi :).

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille. Toivottavasti saamme paljon plussia tässä kuussa!!

Misu78, kp 7/26-28

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia voisi kyllä tähän pinoon pikkuhiljaa tulla!

Usko omaan plussaan on koetuksella kun meihin iski hiiva ja paikat on kummallakin niin kipeet ettei pysty puuhailee mitään :( Oletettu ovis olis oletetun kiertoni mukaan ihan näinä päivinä (mä en tunnista noita limajuttuja tms ollenkaan)... HARMITTAA!!!

Vauvahaave on kuitenkin vahvistunut nyt yrityspäätöksen myötä eikä yritys jää varmastikkaan kohdallamme tähän yhteen kuukauteen.

Magdaliina kp 19/3?

Vierailija
42/90 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minni: piinailut on juuri menossa... Mutta luulenpa, että menkat kuitenkin alkaa, sen verran on jo menkkajomotuksia. :/

En ole juurikaan ehtinyt kirjoittaa tänne, mutta nyt jotain ihan "pähkinänkuoressa":

Luulen siis että täti saapuu ajallaan... TAAS.. ! :( Menkkajomotukset voimistuu päivä päivältä. Kp 20 oli aika kovat jomotukset ja sitten helpotti, joten luulin jo, että olisiko ollut kiinnittymiseen liittyvää (oviksesta siihen n. 6 päivää). Mutta nyt tosiaan jomotukset kovenee ja kohdunnipukka on aukeamassa. :( Minu piti lopettaa yrittäminen tähän kiertoon, mutta jos nyt vielä sitten sitten seuraava kierto ensi vuoden puolella ja sitten onkin se tähystys tammikuun lopussa.

Olipas tänä aamuna pakkasta täällä etelässäkin: -19 astetta! Hrr...

Ja jouluun on enää 5 päivää...:))

Hyvää viikonloppua ja mukavaa Joulun odotusta! :)

Kp kp 24/n. 28 (menkat kivasti Jouluna..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityskerta 4 pärähti näinollen käyntiin päivää liian aikaisin.

Eipä siinä sen kummempaa, tsemppiä muille piinailijoille.

Rusettiina kp 1/28-29, yk 4

Vierailija
44/90 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Rusettiinalle halit* Katseet siis syyskuuhun.

2pojanäiti, mikä tilanne, entä äitykkäinen, saaralah, Misu? Joko Polluxia piinnailee, entäst Magdaliina?

Täällä keskikiertoa odotellessa. En tiedä onko greippimehulla osiitta asiaan, mutta vessassa on juostava jatkuvasti.

Jemppistä ja peukutuksia kaikille!

minnis k 10/27-28

Vierailija
45/90 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas harmillisen paljon tuttuja nimiä täällä! nyt hus hus tonne odotuspuolelle kaikki! ;)

tänne ei kuulu siis mitään uutta. samaa ollako-vaiko-eikö-olla -jahkailua edelleen. helmikuussa alotetaan yritys. tai sitten ei. voi olla että odotetaan kesäkuulle asti. tai sitte ei. voi olla että odotetaan syksyyn asti. toivottavasti ei kuitenkaan niin pitkälle. tää on niin tätä. en tiiä mikä ois hyvä, miten päin sitä olis. toi koulu imee kaiken energian, yhtään en jaksais enää. ens kesän työpaikkaakin pitäis miettiä. en oo ees sitä ehtiny, kun on ollu niin järkyttävä kiire koulujuttujen ja kaiken muun kanssa. perjantaina oli vika tentti. yhteensä niitä tais olla 6 neljän viikon aikana. kahteen jäi kokonaan lukematta, eli uusintoja odotellessa sitte vaan...

ja oon aina kyllä tykänny joulusta, mutta nyt se tuntuu jotenkin tavallistakin ihanemmalta. en tiiä. on jotenki ollu ihan p*ska syksy. oli se km ja kaikkea muutakin kurjaa, niin jotenkin tuntuu siltä, et tää joulu tavallaan nollaa kaiken, ja saan alottaa puhtaalta pöydältä kun tammikuu alkaa ja kevät tulee.

tämmöstä. eli voi olla, että aika pian päästään jo yrittämään. :) ihanaahan se ois! toi KOULU vaan... arks. lisäks vähän jännittää, kun oon käyttäny nyt tässä välissä tota nuvaringiä, et miten kierto mahtaa toimia sitte alkuun... nyt on nimittäin ihan sekasin. mitään tiputtelua/tuhrua mulla ei oo ikinä ollu, mutta nyt se alkaa jo viikkoa ennen tyhjennysvuotoa. varmaan just ehtii tasottua sinne helmikuuhun mennessä, ja sit sitä omaa kiertoa saa taas hakea...

no, ihanaa joulunaikaa kaikille. ja kiitos ja anteeksi, meni taas vähän avautumisen puolelle. ;) t.VM

Vierailija
46/90 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta huomasin, että tosta palstalta oli VIHDOINKIN poistettu se tammikuisten ketju! siis se, joka roikku siinä ylimpänä tän sivuston päivityksestä asti. jos nyt kukaan muu on sitä ees noteerannu mitenkään, mua se jotenkin ärsytti. :D

Vierailija
47/90 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti saapui tänään.... Ja vielä etuajassa.. Kierron pituudeksi tuli 26 päivää. Täh..?? Mutta seuraava mahdollinen ovis sattuukin sitten viikonlopuksi. :) Ns. ennustusuneni siis oli vaan jotain mielikuvituksen tuoetta tai toiveajattelua.

En ehdi nyt muuta.

Plussaonnea kaikille!:)

Kp1/26-28

Vierailija
48/90 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut 2poj@näiti taas kerran! On tää niin vaikeeta tämä tohu! Kyllä tänne pitäis jo plussia saada pikku hiljaa että mieliala kohenisi. Siitä on jo liian kauan!

Täällä eletään vielä piinaviikkoa. Kp 27/26-28 menossa ja toiveet aika laimeat. Tulihan sitä puuhailtua oviksen aikaan, mutta jotenkin en jaksa enää uskoa kun sitten tipahtaa niin kovaa pilveltä alas. Rinnat ovat vähän arat, kuten aina ennen tädin tuloa. Eli sekään ei tarkoita mitään. Oletan että täti saapuu 23.12. Lähdemme silloin matkalle joulunviettopaikkaan. Jos sattuis niin mukavasti että täti ei saavukaan pääsen testailemaan aikaisintaan sunnuntaina tai maanantaina. Mutta toiveet ovat siit melko matalalla.. Hyvää Joulua teille kaikille kuitenkin!

Vierailija
49/90 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun tulee joulu. Olen niin jouluihminen ja ihana vähän aikaa ajatella jotain muuta, kun tätä raskautumista.

Rusettiinalle ja 2poj@näidille pahoittelut. Saakelin täti, kun tuntuu piinavan meidän koko joukkoa.

Misu-78: Nyt jännäillään sua. Oisitkohan sä ensimmäinen? Pakkohan se eka plussa on joskus tulla. Antaa kyllä odottaa itseensä aika kauan.

Minni: Mikä tuo greippimehujuttu on? Parantaako se raskautumismahdollisuuksia vai miten? Mäkin tahdon kokeilla, vaikka veikkaan että ei oo kovin hyvää.

Me lähdetään parin viikon reissuun tammikuun alussa. Jospa siellä sais kiireet ja stressit unohtumaan ja vielä parempaa olis, kun täti ei tulis häiritsemään pulikointia.

Mukavaa joulun- ja plussienodotusta!

kinuski kp9/34-37, yk4

Vierailija
50/90 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahuksen täti, se peevelin apina. 2pojanäidille pahoittelut. Jättäis nyt meidät kaikki rauhaan, siis täti.

Misulle peukutan ihan hulluna. Vaikka tiedän tuon tunteen, ettei halua liikaa toivoa. Mieluummin etsii niitä syitä, miksi ei olis raskautunut. Ja sit kuitenkin se toivo läikkyy jossain ja...mutta nyt peukutusta!!!!

Kinuski: mäkin olen lähes "toivoton" jouluihminen...mutta siihen greippimehuun...sen uskotaan happamana foolihappoa runsaasti sisältävänä hedelmänä vaikuttavan limakalvoihin ja niihin kuuluisiin limoihin suotuisasti. Ymmärtääkseni se parantaa siittiöiden kulkua ja oleilua. Tiedä sitten, mitään kovin tieteelliseen tutkimukseen en ole törmännyt, mutta kovasti moni on sitä mainostanut, että toimii...pakko se on kokeilla...

Hyvää joulua kaikille, peukutuksia piinailijoille!

minnis kp...12 kaiten

Vierailija
51/90 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Ajattelin hypätä mukaan minäkin... Mulla on ensimmäinen clomi-kierto lähtenyt nyt käyntiin, tänään taitaa olla kp 5 ja kolmas päivä clomia. Parin viikon päästä pitäisi siis toivottavasti oviksen tulla! Mä olen pco-tapaus ja olemme olleet ilman ehkäisyä jo yli kymmenen vuotta. Kerran olen tullut spontaanisti raskaaksi, reilu vuosi sitten, mutta se päättyi keskenmenoon, oli tuulimuna.

Nyt on siis haaveissa kovasti kolmonen, esikoinen on pian 6 ja tosikoinen pian 4, eli vähän pidempi ikäero olisi luvassa... Toisaalta aika mukavaa, kun isommista olisi jo jotain apuakin ehkä vauvelin kanssa. Jos siis nyt vaan ensin onnistuttaisi saamaan se vauveli edes alulle. ;)

Oikein hyvää joulua kaikille ja paljon plussasäteitä!

Vierailija
52/90 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1 :/

Vierailija
53/90 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Misu-78... Ikävä pettyä vielä näin joulun alla. :( Ehkäpä uusi vuosi tuo kuitenkin tullessaan iloisen yllätyksen. Uskotaan niin!

Mä olen luultavasti parin päivän sisään ihan yhtä pettynyt, vaikka ihmettelenkin nyt, miten täti ei oo vielä tullut. Viime viikon loppupuolella oli kaikki merkit siihen, että täti kurvaa paikalle päivän-parin sisään, mutta sitten ennakko-oireet loppuikin kuin seinään. Nyt ei oo pariin päivään tapahtunut mitään. No, ei kai auta muuta kuin odottaa. Tuskinpa tässä kuitenkaan raskaana ollaan, vaikka joku pienenpieni toivonkipinä siihenkin vielä syvällä sisimmässä elää (haaveillahan aina saa...)

Niin ja tervetuloa mukaan töpsy! Meillä on 6- ja 4-vuotiaat tytöt ennestään, joten aikalailla sama ikäero tulis meille kuin teillekin, jos molemmilla tärppi kävis. :)

Touhukasta joulun odotusta kaikille!

terkuin pikku3nen kp28/28?, yk1

Vierailija
54/90 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelet niille, joilla menkat alkoi :(. Kurjaa näin lähellä joulua.

Ja tervetuloa mukaan töpsy!

Täällä ei sen ihmeempiä, normaalia joulukiirettä. Mahaa turvottaa melkoisesti iltaisin ja olen tosi väsynyt, mutta kroonista väsymystä taitaa olla kaikilla pienten lasten äideillä. Jouluna mahdollisesti tulen ilmoitteleemaan kuulumisista, katsotaan nyt.

Saara kp 25/28, yk 1

Vierailija
55/90 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralahille ja Pikku3selle kovasti peukutuksia! Jännittävää!!

Ja pahoittelut tädin kohdanneille :(

Me ollaan nyt kuitenkin hiivasta huolimatta puuhailtu säännöllisesti eli toiveita on! Päätettiin, että nyt kyllä yritetään ihan kympillä kun näin kauan on yrityksen aloittamista venytetty ja tuskin kovin pitkään kolmosta yritämme jos ei nopeasti tärppää. Täällä siis juodaan greippimehua ja kuulostellaan kohtua, sekä pohditaan pojalle nimeä (tytölle nimi onkin ollut jo vuosia valmiina).

Ihanaa kuumeilla miehen kanssa yhdessä ja pitää tämä toiveemme meidän salaisuutenamme :) Vain parhain ystäväni tietää teidän lisäksi yrityksestämme.

Magdaliina kp 23/3? yk 1

Ps. Meinasin testailla ekan kerran jo jouluaattona, mut toisaalta tuskin näkyy vielä siinä vaiheessa... Ehkä uutenavuotena testiin voisi piirtyä jo kaksi viivaa ;)

Vierailija
56/90 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon mukaan Töpsy! Mulla on kans 6- ja 4-vuotiaat lapsukaiset. Olispas ihana päästä pikästä aikaa elämään taas vauva-arkea :)

Voi että Misu78! Mä en ymmärrä tätä! Meitä on näin iso joukko äitejä, jotka on jo saanut kaksi lasta ja ei olla mitään ikäloppujakaan. Mistä kiikastaa? Missä pirussa on meidän plussat??? Peukutan Saaralahille ja Pikku3selle kovasti ja kaikille muille perässä tuleville!

Tosta ikälopusta tuli mieleen, että olisikos paikallaan päivittää meidän tietoja, kun mä en ainakaan muista ikinä, minkä ikäisiä te äipät tarkalleen olette ja minkä ikäisiä lapsia kenelläkin on. Eli täällä 31v. äippä ja 6v. tyttö ja 4v. poika.

Mies osti tänään greippimehua ja nyt on sitä sitten maistettu. Ei ollu mitään maailman parasta, mutta parempaa kun kuvittelin. Kertokaahan Minni ja Magdaliina, että juotteko mehua joka päivä vai vaan ovisaikoihin ja kuinka paljon päivässä? Tää mehujuttu oli mulle ihan uus tieto, joten sen takia kyselen tarkkaan. Kiva saada uutta toivoa tähän kiertoon mehun avulla :)

Täällä jouluvalmistelut on hyvällä mallilla. Kuusi tuodaan vielä huomenna sisälle ja sitten voi joulu alkaa. Lapset on jo aika täpinöissään.

Jännää aikaa...

kinuski 10/34-37, yk4

Vierailija
57/90 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuski: Tunnustan, että olen aika keltanokka "poppakonstejen suhteen" ;) Ekaa kertaa toi greippimehu testissä täältä lukemani perusteella ja hörppäsen lasillisen päivässä oletetun oviksen ajan (ja koska kiertoni on hirrrmu epäsäännöllinen ni hörppäilen reilu viikon ajan).

Täällä muutenkin äidit ovat tosi taitavia tutkailemaan limojaan ja tunnustelemaan kohdunnipukoita, jne! Minä en niistä ymmärrä mitään... Munasarjat tunnen ulkoa päin tunnustelemalla ja niistä jonkinlaisia päätelmiä teen turvotusksen ja tuntemusten perusteella.

Voi että mua NIIN jännittää tää yritys vaikka päätin olla jännittämättä!

Magdaliina -82, tytöt -00 ja -03

uusi tulokas -> kp 24/3? yk 1

Vierailija
58/90 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tänäänkään ei vuotoa alkanut kuulua, niin en malttanut olla testaamatta ja kyllä yllätyin: PLUSSA TULI!! Olin aivan täysin valmistautunut ottamaan negan vastaan, vaikka haaveissa se plussa siintikin. Nyt on aivan epätodellinen olo... Joulupuuhat jatkuu hymyssä suin ja se parhain joululahja on jo saatu. :) Kunhan vaan kaikki menis hyvin tästä eteenpäin...

Plussatuulia ja rauhallista joulun aikaa kaikille toivottaa hämmästynyt Pikku3nen

Vierailija
59/90 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletön joululahja, oikein kylmät väreet sait tännekin aikaan.. on se plussa vaan niin ihana tunne :) Onnea!

Ja hyvää Joulua kaikille!!!!

Emmuli, jolla ei vielä yritystä, mut haaveilee :) Menkkakipuja nyt, joten jouluna alkaa menkat :(

Vierailija
60/90 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno joululahja! Mukavaa, että tässä pinossa välillä tulee plussauutisiakin!

Täällä greippimehut myös ostettu. Itse tykkään mausta, joten ajattelin juoda sitä nyt vaikka joka päivä ainakin ovikseen asti.

Hyvää joulua ja plussatuulia kaikille!

Rusettiina, kp 5, yk 4