Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**KOLMOSTEN JOULUKUU**

01.12.2009 |

Avaan meille uuden ketjun uuden kuukauden kunniaksi :).

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille. Toivottavasti saamme paljon plussia tässä kuussa!!

Misu78, kp 7/26-28

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea pikku3nen! Aivan mahtava joululahja! Sun plussa tuo uskoa myös meille muille, että se on ihan mahdollista :) Nautihan nyt hymyssä suin joulusta.

Ostin tänään greippimehua lisää varastoon, joten taidanpa myös nauttia sitä lasin päivässä tästä lähtien.

Rentouttavaa ja mukavaa joulunaikaa koko meidän porukalle ja hedelmällistä uutta vuotta 2010!

kinuski 11/34-37, yk4

Vierailija
62/90 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea täältäkin pikku3nen! Toivottavasti saan samat uutiset kuukauden päästä täräyttää... :)

Ja tsemppiä kaikille muillekin ja oikein ihanaa ja tunnelmallista joulua! Syökää hyvin ja koittakaa unohtaa yrittäminen. :) (mä en kyllä unohda, nämä hormonit tekevät sen täysin mahdottomaksi; aamulla on pahoinvointi, päivällä vituttaa ja illalla pukkaa kuumat aallot...;)

Mutta nauttikaa lastenne kanssa joulusta!

:)Töpsy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää joulua! :) en ehtinyt eilen sitä toivottaa.

Vierailija
64/90 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pikku3nen!!! no nyt se plussahana aukesi, vai mitä naiset!!!! Ihana joululahja!

Peukutusta piinailijoille ainakin saaralah ja magdaliina!!!! Lisää plussauutisia!

Misu: halaus, I so know!

Kinuski: mä olen juonut sitä greippimehua lasillisen päivässä tädin häivyttyä. Nyt ovis (tuntemusten mukaan) ja ajattelin, että jos nyt sitten vielä viikon ainakin jois. Varmuuden vuoksi ;-)

Rauhallista joulunaikaa!!

minnis kp 15/27-28

Vierailija
65/90 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on edelleen epätodellisen onnellinen olotila päällä... Tein varmuuden vuoksi vielä toisenkin testin ja plussaahan sekin näytti. :) Hassua, että laskettu aika osuu kuukautisten mukaan täsmälleen samalle päivälle kuin meidän pikkukakkosen la ainakaan oli (eli 31.8, silloin mentiin kyllä huimat 16 päivää yliajalle).

Joulu on sujunut täällä rauhallisesti. Tytöt on leikkineet pääosin nätisti yhdessä ja jaksoivat odottaa pukkiakin kiitettävän maltillisesti. Nyt alkaa kuopus vähän väsähtämään, kun valvoivat aattona pitkään, joten luultavasti saadaan pienempi neiti kohta jo petiin.

Mutta mikä on saaralahin tilanne?? Jännittää kovasti sun puolesta... Peukut on pystyssä ja usko lujana siihen, että tulet sinäkin kohta tänne ilmoittamaan plussasta. :) Ja magdaliina sitten pian perässä!

Terkuin pikku3nen (Joka ei varmasti osaa ihan heti hypätä täältä kuumeilupuolelta odottajiin...)

Vierailija
66/90 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku3nen: Onnea oikein paljon! Olen kyllä ihan kade:) Ihanan joululahjan saitte:)Nettipimennossa olen taas ollut kun kotona ei netti toimi,tylsää! Täti saapui maanantaina ja vähän vieläkin masentaa:( mut uuteen kiertoon vaan uudella innolla, ainakin yritetään. Ihana joulu on ollut vaikkakin aika vauhdikas ja tänään aamulla vasta ehdin vähän rentoutumaan telkkarin äärellä ennen kun piti taas lähteä kyläilemään. Ja toi se pukki äidillekkin pari ihanaa pakettia:)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja hirmuisesti onnea uuteen kiertoon!

jouluterveisin äitykkäinen kp5/28-29 yk3

Vierailija
67/90 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku3nen: Onnea ihan mielettömästi!!!!

Täällä odotellaan yhä, huimannut on viime päivinä ja iltaisin turvottaa mahaa (enemmän kuin normaalisti). Enempää en oireita uskalla kehitellä, kyllähän niitä aina löytäisi vaikka kuinka paljon.

En uskalla toivoa plussaa, jotenkin pelottaa, että menkat alkaa pian. Ovis taisi olla myöhemmin kuin oletin, joten ehkä menkatkin alkaa myöhemmin.

Saara kp 28/28 yk 1

Vierailija
68/90 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Onnea Pikku3nen plussasta!

Saaralah joko siellä on testailtu??

Pahoittelut kaikille joilla uusi kierto taas käynnissä ja ehdottomasti tsemppiä kaikille tähän kiertoon!

Itse olen ollut hiljaiselossa tämän kuukauden lähes kokonana. Välillä viestejä käynyt kyllä lukemassa.

Meillä viime kierto meni pieleen kiitos sairasteluiden ja työmatkojen ja muiden työkuvioiden.

Noh tätä uutta kiertoa katsellaan rauhallisin mielin. Ja on saanut tässä kuukauden aikana taas pohtia että haluaako sitä yhtä nyyttiä vielä ja onko nyt oikea aika sille.. vastaus tuntuu vieläkin paremmalta ja varvemmalta - Kyllä

Ihanaa loppu Joulua kaikille!! Tänään vielä herkutellaan

Viuhti: kp 3/28-31 yk3

niin ja minulla on siis 6 ja 7,5 vuotiaat tyttäret ja itse olen 33 :) ei siis vielä ikäloppu

Vierailija
69/90 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanaa lukea plussauutinen!!

Niin, jokos Saaralah on testaillut? Jännää, niin jännää!

Tämä hätähousu testasi typeryyksissään jouluaattona negaa, vaikka tiesin ettei se voi positiivista vielä silloin näyttää :/ Seuraavan testin aion tehdä uudenvuoden aattona, vaikka tuskin näkyy silloinkaan vielä mitään kun tissit eivät ole yhtään turvonneet, eikä kipeät vielä. Tavallisesti viikko ennen menkkoja nuo oireet alkaa.

Hitsi kun mun kierto on niin hemmetin epäsäännöllinen, että voi venyä vaikka kuukaudella, huoh :(

Omaa napaa tuli taas...

Joulunjatkoja,

Magdaliina kp 27/3?

Vierailija
70/90 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja nega tuli eilen. Joten nyt vain odotellaan menkkoja :(. En tosin olettanutkaan, että tulisin heti raskaaksi, mutta olisihan se ollut ihanaa. Ovis taisi olla oletettua myöhemmin.

Saara kp 30/28, yk 1

Vierailija
71/90 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joulut juhlittu ja huomenna taas työt kutsuu ja arki alkaa. Ihana oli kyllä edes muutama päivä hengähtää ja myönnän, etten joulun päivinä ajatellut raskautumista.

Saaralah: Pahoittelut negasta. Mut voihan olla, että raskaus ei vielä näy testissä, varsinkin jos ovis oli myöhempään. Jos menkkoja ei ala kuulua, niin uutta testiä vaan putkeen.

Kiva Viuhti, että olet taas remmissä mukana! Niin se taitaa mennä, että kukin kirjoittelee ja ylipäätään miettii tätä raskautumisjuttua välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Tädin kohdanneille pahoittelut ja tsemppihalit!

Pikku3nen: Mä en varmaan kans osais hypätä odottajien puolelle, jos plussan saisin, vaan haluaisin ainakin vähän aikaa fiilistellä täällä tutussa porukassa. Nyt toivotaan lisää plussia, jotta voitais isolla porukalla loikata sinne.

Mukavia välipäiviä!

kinuski kp 15/34-37, yk4

Vierailija
72/90 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans kovasti (tai vielä mulla, mies hitaasti lämpenevä ajatukselle) mutta kolmannesta haaveillaan.

Meidän esikoinen 5v poika ja kuopus 3v poika. Juuri kävin otattamassa kierukan pois, että sittenpä aletaan vain odottelemaan =)

Vierailija
73/90 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussasta Pikku3nen. Tulihan se jouluplussa tähän pinoon! :).

Tädin kohdanneille pahoittelut taas kerran :/. Uudella innolla kohti uutta kiertoa, eikö?

Äipätykselle tervetuloa!

Ja Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille! Plussia ropisee varmasti kohta :)

Misu78, kp 8/26-28, yk liikaa, lapset 4v ja 2 v

Vierailija
74/90 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipätykselle tervetuloa ja Saaralahille yhä peukkuja; niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa plussasta! Uutta testiä vaan kehiin!

Mä en tiedä mikä mua vaivaa kun kohdun seutu on ollut ihan "liekeissä" (kuumottaa ja jomottaa) ja repäisykipua myös on, etenkin jos öisin erehtyy asentoa vaihtamaan.Mieli on tosi herkkänä ja eilen iski ahdistus, että olenko sittenkään varma, että haluan aloittaa kaiken alusta taas ja ennenkaikkea, että nyt on enää hiukka myöhäistä pohtia tuollaista...!

Rinnat ei kuitenkaan vieläkään ole kipeät, joka on aiemmista raskauksista ollut varma merkki (kuten kuukautisten alkamisestakin), joten mietityttää nyt todenteolla mitä kohdussani oikein on tekeillä??

Finnejäkin puskee, mutta se nyt voi johtua vaikka joulusuklaista ;)

Yritän nyt vielä malttaa olla testailematta muutaman päivän vaikka testit polttelee kaapissa...

Magdaliina kp 30/3? yk 1

Vierailija
75/90 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa äipätys!!

Magdaliina: Kuulostaa lupaavalta :)

Täällä yhä odotellaan menkkoja. Tein eilen testin ja se taisi olla viallinen. Kontrolliviiva tuli normaalisti, mutta testiviivan kohdalle tuli sellainen haaleanvaalea raita, siis ihan ohut raita, ei mikään viiva. Plussaksi en sitä missään nimessä määrittelisi, jotenkin viallinen testi taisi olla (joku naarmu?).

Parin päivän päästä testaan uudestaan, jos menkat ei ole alkanut. Olisin kyllä niiiin iloinen, jos plussaa tulisi, mutta yritän pysyä realistisena.

Selkeitä pms-oireita ei ole (yleensä on ja kestää 2 viikkoa), väsyttää (mikä tosin ei ole ihme kahden pienen lapsen äidille), turvottaa iltaisin, välillä huimaa ja aftat kiusaa (aikuisiällä niitä on ollut mulla vain kun odotin tyttöämme).

Saara kp 32/28 yk 1

Vierailija
76/90 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä on odottavan aika, valitettavasti nyt ei kuitenkaan odotusaika...

enpä juuri kiertopäiviä oo laskeskellu, mutta ilmeisesti nyt olis sitten ovulaatio ohi (nipistelyistä päätellen) ja kaikki tehty mitä nyt voi tehdä ;) joten pari viikkoo ilmeisesti sitten täytyis odotella.

vauvakuume nousussa, millähän täs malttaa odotella :)

-Polluxia kp 16/?

p.s

yritin ettiä kolmosten esittelypinoa, mutten löytänyt.

onko sellaista ja onko joku halukas sitä päivittämään??

77/90 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin liittyä seuraanne. Meillä takana kuukausi kolmannen yritystä, mut ei heti tärpännyt. Täti vierailulla. Meillä on tyttö ja poika, jotka ovat 5,5 vuotta ja kohta 4 vuotta. Ja itse olen 32 vuotta.

Vierailija
78/90 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin purkaan hiukan tuntojani eli aivan järkyttävän hirveä kuume nyt päällä ja tahtoo siis vauva heti. Miehen suostuttelu siis käynnissä, monia perusteluja kolmannelle löytyy... No katotaan nyt, täti nyt vierailulla, et jos sitä alkais uusi vuosi uusilla kuvioilla ;)

Sain tän kuumeen taas valloilleen, kun katoin Sairaalaa eilen ja siinä synty se pikkunen söpöliini poika, on ne ihania!!

Esittelyt ois toisaalta ihan kivat, kun en ikinä muista, et kuka oli vasta kans haaveileva ettei yrittävä tässä joukossa.. olikos VadelmaMama vai aloitittekos sittenkin yrityksen..?

Uusille tervetuloa! Pahoittelut negoista ja tsemiä meneillä olevaan kiertoon jokaiselle! Ja etenkin onnellista Uuttavuotta plussien merkeissä!!

Emmuli kp 2/28-31.. vaikka eipä vie yritystä vaan yrityksen aloittamisen yritystä ;D

Vierailija
79/90 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on viestejä pukannut hyvää tahtia. Hienoa, että meillä on aktiivinen joukko! Oltais kyllä kaikki plussamme ansaittu! Ja ansaittu oltais myös esittelypino. Mä en Polluxia myöskään löytäny meiltä sellaista. Oliskos joku oikein himoinnokas päivittämään?

Ja tervetuloa Äipätys ja Jes Os mukaan! Kiva saada uusia remmiin!

Jännätään nyt Magdaliinaa ja Saaralah:ia... Tuliskoshan sieltä nyt toinen ja kolmas plussa meidän pinoon. Olisi niin hienoa :)

Emmuli81: Tsemppiä miehen suostutteluun. Mä suostuttelin varmaan puoli vuotta ja sitten kun jätin asiaa vahän taka-alalle, niin mies rupesikin itse kinuamaan :) No sitten vielä odoteltiin puolisen vuotta ja laitettiin yritys käyntiin. Nyt jälkikäteen harmittaa, kun olis pitäny heti käydä tositoimiin, kun tuntuu kestävän tämä raskautuminen. Sähän voit vedota miehellesi, että muillakin on kestänyt pitkään yritykset. Jos vaikka sitten alkais suostumaan.

Misu-78: Olit kirjoittanut, että yk liikaa. Niinpä. Toivon todellakin, että tässä kierrossa voit poistaa koko yk:n ja laittaa tilalle raskausviikot.

ON: Ovis lähestyy. Limoja on paljon ja tissit kipeät. Huomenna teen ekan ovistestin. Jännittää... Jospa edes johonkin testiin sais plussan :)

Tsemiä!

kinuski 17/34-37, yk4

Vierailija
80/90 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovisajat käsillä, tai siis parin päivän päästä. Kierrot vaan lyhenee koko ajan, joten lyhyenkö mukaan sitten puuhailee ja laskee sitä ovista..? On mulla noi tikutkin käytössä, mutta ei nyt oikein jaksaisi. No, täytyy puuhailla silloin kun huvittaa.

Tsemppiä kaikille! :)

Ja hyvää uudenvuoden vaihdetta ja onena vuodelle 2010! :))

Kp 10/n.26-28