Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen huono äiti :(

Vierailija
01.12.2009 |

en tajua mikä mua vaivaa. menen klo.00 nukkumaan ja en pääse ylös aamulla. nukun ihan koomassa klo.12-13 asti.

esikoinen (5v) herää kymmeneltä, mies laittaa aamupalan kun on lähdössä kouluun ja sitten esikoinen kattoo dvd:tä siihen asti kunnes herään. siis monta tuntia :/

vauva herää syömään 1-2 kertaa yöllä. syö ja jatkaa uniaan. aamupäivällä otan viereen nukkumaan ja laitan vaa tissin suuhun että voin jatkaa unia.

en tajua miks oon tämmönen. koko päivän olen väsynyt. kestää tunti ennen ku herään kunnolla. veri-arvot ovat ok.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaan hemppaa...

Vierailija
22/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan jätä tuon ikäisiä keskenään, ilman aikuisen valvontaa, niin että äiti nukkuu? Ei ole kiva herätä kun onkin sattunut jotakin kamalaa..

Ap olet onneksi tiedostat itsekkin väsymisen! nyt vain vitamiineja ja raitista ilmaa ja kova tsemppi päälle !!

Mä eroan ap:sta siinä, että en nuku "koomassa" ollenkaan, vaan kuulen mitä lapset touhaa, ja tätä kun on jo jatkunut jonkin aikaa, niin tiedän että ne katsovat melko paljon telkkua. Sitten mä nousen viimestään, kun semmoset ohjelmat loppuvat mitä ne ei katso. Ja kyllä lapset käy välillä mun vieressä mammiskelemassa ym. Mulla se on enemmänki lepäilya, eikä nukkumista. Eli lapseni eivät ole yksin, eikä meillä ole sellaisia "vaaranpaikkoja" mitä pitäisi pelätä, lisäksi asuntomme on aika pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tämä marraskuu on tosi hankalaa ja väsyttää. Ehkä tarvitset vain valoa?

Vierailija
24/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa jos syön. yritän kuitenkin syödä yhden lämpimän aterian päivässä. Kirkasvalolamppu olis niin ihanaa, mut miehen mielestä se on ihan humpuukia. syön raskaus/imetys multitabsia.

-ap

Vierailija
25/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu mut mul on vasta yks 4 kk vauva. se on iha hirveetä ku vaa väsyttää ja aamusta vasta nukun sikeemmin. Ei pysty niinku mihinkää.

Vierailija
26/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko kirkasvalolamppu? Nyt on niin masentavan pimeää ettei aamulla herätessään teidä onko yö vai vai aamu, ellei katso kelloa. Itsellä ei tosin lampusta ole kokemusta, onko muilla?

Tsemppiä! Et ole huono äiti:)

Vierailija
27/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samanlaisia tunteita ku sulla. kaikki on tutkittu ei mitää vikaa ole. testistä neuvolassa sain 11 mut ei ne mitää siel noteerannu sitä paitsi mulla on sellanen vanha neuvolatäti joka ei kyl ymmärräkkää tollasest mitää ja en edes haluis mitää mas. lääkitystä ne vasta väsyttääki ja lihottaa.

Vierailija
28/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ajasta kii. mua väsyttää ympäri vuoden AINA... t. 26

Vierailija
29/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul ainaki vireys alkaa tulla kun vaan nousee

kokeile

Vierailija
30/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaankin masentunut. juttele neuvolassa asiasta. apua on saatavilla

Vierailija
31/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon liikuntaa ja tuntia aikaisemmin nukkumaan, älä syö liian raskaasti vaan paljon vitamiineja. Testauta sokeriarvosi, liika makea unetta itseäni aivan mahdottomasti. Jos vielä tämän jälkeen väsyttää niin mene tosissaan lääkäriin, masennus tai jotain vakavampaa.

Vierailija
32/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu Antti Heikkilän kirjoihin ja/tai www-sivuihin anttiheikkilä.com. Olin itse todella väsynyt viime kesänä yöheräilyihin ym, ja olin kuin koomassa pojan ollessa 7-8 kk. Syksyllä kokeilin siirtyä vähähiilihydraattiseen& ravinteikkaaseen ruokavalioon ja nyt ei minulla ole ikinä ollut näin paljon energiaa vaikka heräillään vieläkin öisin. Olo on virkeä ja kuin uudesti syntyneellä. Liiat hiilarit väsyttää ja turruttaa pään, masentaa ja tukkii koko elimistön. Nälkää ei tarvi nähdä, vaan näin voi myös aidosti iloita ruuan mausta ja laadusta! Lisäksi A D E sekä C ja B vitamiinit, miel. luonnollisia vitamiineja, imeytyvät paljon paremmin kuin multitabsit ym synteettiset. Luontaistuotekaupasta kysy. Tsemppiä, tiedän miten kauheaa on olla väsynyt monta kuukautta.

Vierailija
33/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku katoin hintoja netistä

-ap

Vierailija
34/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en vedä pelkää hiilareita.

-ap

Vierailija
35/35 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne näin kahden lapsen äitinä ja kun tuo pienempi vielä vauva, vaikkakin 9 kk. Mä nyt kyllä herään lasten kaa, mut leikkii ne tunninkin joskus keskenään, et saan nukuttua... sitten kyllä kerhoillaan ja ulkoillaan. Minä oon siis ihan kuolemanväsynyt tällä hetkellä! Vauva vieläkin herättelee ja syö, esikoinen herättää kerran.. joten mulla ainakin vaikuttaa tähän väsymykseen se, että yöt on rikkonaisia ja ollut jo siis niinkin kauan kuin 9 kk.

Tähän asti oon jaksanut sillä, että olen ajatellut, että lapset kuitenkin terveitä.. mut nyt on tullut stoppi vastaan.. apua olen sitten vähän pyydellyt, enemmänkin tarvis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi