Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hääpuvussa käydään pissalla? :)

Vierailija
01.12.2009 |

Ja missä välissä, kun kirkosta suoraan kuvaukseen ja sitten juhlapaikalle, jossa ihmiset heti vastassa? Aaargh!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo paljon. Ja kyllä siinä kuvauksen ja juhlapaikan välillä on takuulla vessa.

Helmat syliin vaan ja tarkastus ettei mitään roiku pöntössä. Onnea!

Vierailija
2/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus paikalla jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä.

Vierailija
4/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätään helmat nätiksi mytyksi kainaloon ja syliin, riisutaan alushousut ja sukkahousut (stay upit tai muut sukat on tässä taivaaan lahja). Sitten laskeudutaan varovasti pöntölle, katsotaan, ettei mikään osa pukua ole pöntössä ja annetaan lirua...

Juhlapaikalla kannattaa mennä takaovesta ja käydä vessassa muutenkin tarkistamassa meikki yms. Tai sitten jo kuvauspaikalla ennen lähtöä.

Vierailija
5/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mä oon ihan varma, et mua pissattaa hirmusesti silti. voi että, no pitää vaan toivoa, et helmat ei kastu pönttöön sitten, haha!

Vierailija
6/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaason mukaan vessaan pissattamaan (lue: auttamaan helmojen pitelyssä) :).

Me kävimme kuvauksessa hyvissä ajoin ennen kirkkoa, joten tuossa kohtaa ei ehtimisongelmia tullut.

Vierailija
7/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puku oli sen verran kapea, ettei ollut mikään ongelma. Pikkasen kyllä hymyilytti kaverin häissä kun jännättiin, että mahtuuko se morsiamen vannehame sinne pieneen koppiin ollenkaan. Helmat myttyyn syliin ja pakittamalla pöntölle.

Vierailija
8/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vielä samaan koppiin tunkin siskoni tyttö, joka oli silloin 3-vuotias, oli niin lumoutunut hääpuvustani että halusi vessaankin mukaan :D

Vierailija
9/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut helmoja pitelemässä kun puku-unelman kanssa ei muuten onnistunut. Kävihän se niinkin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä