Eikö joku nainen oikeasti kääri sidettä vessapaperiin?
Kommentit (21)
Muutenkin usein sen seuraavan rätin muoviin. SIIS HYI HELVETTI SENTÄÄN, olenpas minä nyt ällöttävä. En myöskään ajele alapäätäni ja käytän vessapaperia ja minulla on vessassa roskis!
AV-palsta se osaa! Enpä olisi tätäkään koskaan hoksannut ajatella ihmisyyden mittarina.
käärin seuraavan siteen suojamuoviin.
avoimena vaan roskikseen vai?
liimata peiliin.
käytetyn siteen siihen vessakopin oven kahvaan. Kiva käytännön pila konttorirotille.
Se kuuluu liimata peiliin.
Siellähän ne on roskapussissa, ei siivoja käsittääkseni itse roskiin joudu koskemaan.
Ne käärimättömät ovat siivoojille aikamoinen riesa.
mielellään siihen siteen muovikuoreen
-10-
ympäriinsä ja joutuu repimään niitä käsin. Ei se pussi aina pidä. Lisäksi alkavat nopeammin haista. Hyvin vastenmielisiä käsitellä... eikä sitä verta ole kiva itsekään katsella siellä roskiksessa kun kannen avaa.
vaan kuukuppia! Olo on koko ajan paljon raikkaampi ja puhtaampi kuin siteen kanssa. Välillä unohdan pitkiksi ajoiksi, että mulla on menkat! =)
Ne käärimättömät ovat siivoojille aikamoinen riesa.
mielellään siihen siteen muovikuoreen
-10-
kunhan on kääritty.
käytetyn siteen siihen vessakopin oven kahvaan. Kiva käytännön pila konttorirotille.
Se kuuluu liimata peiliin.
Mä liimaan otsaan! Kyllä ne ruokalassa saa siitä joka kerta hyvät naurut!
Menet yleiseen vessaan,jossa ei ole kopissa käsienpesuallasta. Miten toimit?
käsienpesualtaaseen.
Vai kysyitkö kuukuppilaiselta? Sitä mäkin olen ihmetellyt. Huljutteleeko ne niitä kuppejansa siinä vessan yhteisillä käsienpesulaareilla? Hyi....
jos ei mahdollista niin putsaan kupin vessapaperilla
vaan siihen seuraavan siteen muoviin, siksihän siinä on se teippikin että sen saa kätevästi suljettua.
ja miksi niitä pitäisi kenenkään siivoojan erotella muiden roskien seasta?
ja kuukuppilaisen ei tarvitse tyhjentää kuppiaan joka vessareissulla, siksi käsienpesualtaattomatkin vessat käyvät, näin olen ymmärtänyt.
vessan roskapusseja ei välttämättä joka siivouskerralla vaihdeta, etenkin jos niissä on vain 1-2 kuivaa roskaa, roskat vain kipataan jätesäkkiin.
Näin säästetään luontoa ja myös rahaa.
Jos käytetty side on käritty paperiin tai muoviin se voidaan kaataa pussista roskasäkkiin mutta jos side rötkottää avonaisena niin pussikin pitää vaihtaa.
Nuo roskapussit ovat yllättävän iso kuluerä kuitenkin.
Kaksi kertaa vuorokaudessa tyhjennys riittää. Eli aamulla ja illalla. Ja sen teen ihan kotona.
olen huomannut töissä naisten vessatavat yllättävän oudoiksi. Vessa vetämättä, paskarantuja pöntössä ja mikä siinä onkin, ettei se perhanan käsipaperi löydä tietään roskikseen vaan lattialle pitää nakella.