geishakuulat vai Come?
onko kokemusta kumpi on parempi? apteekista saa Come nimisen jutskan joka vahvistaa lantionpohja lihaksia, mutta kumpi sit on tehokkaampi/käytännöllisempi se vai geishakuulat?
Kommentit (23)
Eukolla 47v oli LP-lihasten puristusvoima tuntuvasti huonontunut, joten hommasinpa hälle Comen - olin vähän mainoksen uhri. Hänpä olikin sitä mieltä, että Come on seksiväline, jollaista hän ei tarvitse. Ei edes tutustunut asiaan, mutta ehkä myöhemmin tulee järkiinsä. Onko muilla vastaavia tyrmäyksiä?
Siis ei seksiväline! Vaan ihan lantionpohjajumppaa varten tehty. Olen kuullut muutamilta ystäviltäni pelkkää hyvää tästä. Itselläni Smartballs kuulat on olleet tähän asti toimiva keino lihasten ja etenkin "ilolihasten" vahvistamiseen.
mitään ulosvetonaruja ja toimivat loistavasti. sopivat minulle paljon paremmin kuin isot Smartballsit. Ei ne irralliset mihinkään katoa. Ne saa helposti ulos ja sisään, eikä ole hankaavia naruja. Parantaa myös hygieniaa kun ei ole saumoja ym. Eikä sisällä pysyvyys tunneissa kerro aina hyvästä lihaskunnosta; voi myös olla tiukka aukko ja sen jälkeen onkaloa, mutta pallot pysyy tiukan aukon takia. Kannattaakin kokeilla onko ne siinä suulla vai saatko pidettyä ne ylhäällä pimpissä. Smartballsit ei välttämättä sovi kaikille, jos on esim. taaksepäin kallistunut kohtu (kuin minulla). Ja isotkin on kuin mitkä. Itse en tahtonut saada niitä menemään/pysymään sisälläni. Mutta tällaiset yksittäiset, pienet ja painavat kyllä menevät ja pysyvät, joten ei ole kyse väljyydestä. Niitäkin on moneen kokoon ja makuun, joten testatkaa useammanlaisia jos joku ei sovi.
Ihan vain järkyttyä. Jollei ollut itse tajunnut tarvetta(si) paremmille lihaksille. Ostitko vain vai pehmittelitkö yhtään?
En tiedä, mutta voisin kuvitella että olisi vähän sama jos vaimo töksäyttäisi miehelleen että "aikas pienihän tuo on, et sitten millään sais sitä tuntuvammaksi..." Eli yllätettynä voi ensin tulla loukkaantunut, vai en kelpaa-reagtio.