Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

geishakuulat vai Come?

Vierailija
30.11.2009 |

onko kokemusta kumpi on parempi? apteekista saa Come nimisen jutskan joka vahvistaa lantionpohja lihaksia, mutta kumpi sit on tehokkaampi/käytännöllisempi se vai geishakuulat?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni mukaan hieman hankala kapine alussa , mutta siihenkin tottuu. Kuitenkin hän paljasti geisha-pallot mieluisammaksi, ja helpommiksi.

Vierailija
2/23 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok.. kiitos vastauksesta =) ja taitaa olla kyl halvemmatki ne kuulat =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko muilla kokemuksia?

Vierailija
4/23 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

geishakuulat ovat hyvä vaihtoehto, kunhan käyttää/treenaa kork.20min päivässä.

ps Niistä saa (myös miehen mielestä) ihanan nautinnon, kun käyttää seksin aikana.

jos olet synnyttänyt(lähiaikoina) suositellaan suurempia kuulia, jotka ovat suuremmat, kevyemmät, ja joissa on naru.Ne ovat yleensä myös edullisemmat. Normaalit pienet kuulat ovat todella painavat ja vaativat harjoittelemista. Kun homman osaa, voi kokeilla käydä vaikka kaupungilla niiden kanssa;) jännää!

Vierailija
5/23 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

geishakuulat ovat hyvä vaihtoehto, kunhan käyttää/treenaa kork.20min päivässä. ps Niistä saa (myös miehen mielestä) ihanan nautinnon, kun käyttää seksin aikana. jos olet synnyttänyt(lähiaikoina) suositellaan suurempia kuulia, jotka ovat suuremmat, kevyemmät, ja joissa on naru.Ne ovat yleensä myös edullisemmat. Normaalit pienet kuulat ovat todella painavat ja vaativat harjoittelemista. Kun homman osaa, voi kokeilla käydä vaikka kaupungilla niiden kanssa;) jännää!

Tarkoitit varmaan minimi 20 min(kerta..?

Käytännössä se pitoaika venähtää monestikin useaksi tunniksi. Ja kaikki se on ollut hyödyksi ((:

Vierailija
6/23 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lasiset kuulat Sin Citystä, siinä on 2kpl niitä kuulia ja kumpikin siis sisään. Tai sitten sen lasipallon voi ottaa siitä irti ja tunkea yksinään sisälle, tosin myyjä varoitti sellaisesta harvinaisesta piirteestä mikä naisella voi emättimessä olla eli jokin pussukan tapainen klo tms mihin se voi solahtaa ja sitten saa kaivellakin aika urakalla että saa sen pois...

Nuo painaa 50g/kpl, mulla oli ne tänään ekaa kertaa "päällä" ja n.1h ajan, hyvin pysyivät.

Onkohan nuo "asiansa ajavat", hassu minä jotenkin "pettynyt" tms kun ei ollut edes vaikeata pitää niitä sisällä...

-äitix2-

Vierailija
7/23 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lasiset kuulat Sin Citystä, siinä on 2kpl niitä kuulia ja kumpikin siis sisään. Tai sitten sen lasipallon voi ottaa siitä irti ja tunkea yksinään sisälle, tosin myyjä varoitti sellaisesta harvinaisesta piirteestä mikä naisella voi emättimessä olla eli jokin pussukan tapainen klo tms mihin se voi solahtaa ja sitten saa kaivellakin aika urakalla että saa sen pois... Nuo painaa 50g/kpl, mulla oli ne tänään ekaa kertaa "päällä" ja n.1h ajan, hyvin

pysyivät. Onkohan nuo "asiansa ajavat", hassu minä jotenkin "pettynyt" tms kun ei ollut edes vaikeata pitää niitä sisällä... -äitix2-

Ovatko 2 irrallista metallista kuulaa? Siis 1 tunti on ekalla keralla tosi hyvin.

Vierailija
8/23 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat siis ihan lasia. Lasikuula jonka sisällä jokin kaunis valkoinen kukka:D

Ja niitä on jotka yhdistettynä toisiinsa, n.1-2cm välimatkaa ja sellaisen lasipallon saa siitä myös irroitettua jos haluaa vain 1 pistää sisäänsä.

Mutta se 1 on sitten siellä sisällä ilman mitään "poisvetonarua" tms joten siksi en taida uskaltaa sitä sisääni yksinään tunkea.

Tosin kyllähän tuo mies varmaan kaivaisi sen mielellään pois ;)

Vierailija
9/23 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa näyttää melko kummalliselta tuo laitteen muoto/käyttö? Luulisi tuon tuntuvan häiritsevältä vaikka ihan kävellessä..?

Vaikka olen joskus kokeillut pientä hieromasauvaa kondomissa pitää pimpassa. Onnistuu jos saa pidettyä kokonaan sisällä ettei tule häpyhuulien väliin.;

Vierailija
10/23 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tota comea olis kukaan synnyttänyt testannu?! Millainen oli käyttää ja tuottiko tulosta?

Vierailija
11/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla harvinaista, että joku synnyttämätön tällaisia kokeilisi, dorka.

eikö tota comea olis kukaan synnyttänyt testannu?! Millainen oli käyttää ja tuottiko tulosta?

Vierailija
12/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö jäi muutaman viikon mittaiseksi. Onnistuu vain kotioloissa ja silloinkin se 6 min. En jaksanut kellosta tarkkailla aikaa..

Geishapallot ja -kuulat otin sitten taas käyttöön ja Comen sain myytyä systerilleni. Hän ei ole kommentoinut sitä sen jälkeen.

Vierailija
13/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö jäi muutaman viikon mittaiseksi. Onnistuu vain kotioloissa ja silloinkin se 6 min.

Vierailija
14/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta synnyttäneenä suosittelen COMEa lämpimästi! Kuulilla treenatessa en ole vuosienkaan harjoittelulla saanut vastaavia tuloksia kuin COMElla! 6 minuuttia iltaisin TV:tä katsellessa ei ole paha uhraus siihen nähden mitä sillä saa aikaan ja ihan "normaaliluokassa" olin ennen COME-harjoitteluakin. Mies ei valittanut aiemmin, mutta kiittelee vuolaasti nyt ;)

Vierailija
15/23 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla harvinaista, että joku synnyttämätön tällaisia kokeilisi, dorka.

Miksi näin epäilet? Itse ostin ekat geisha-kuulani 16-vuotiaana ihan vain siksi, että halusin pitää itsestäni huolta jo silloin. Jos minulla ei olisi lapsia olisin siltikin varmasti kokeillut COMEa, koska oma terveys, nautinto ja miehen nautinto kiinnostavat siinä määrin ;)

Käyttö jäi muutaman viikon mittaiseksi. Onnistuu vain kotioloissa ja silloinkin se 6 min.

Syy tähän on kaiketi siinä, että COME voi tuntua hankalalta kuulien jälkeen, kun täytyy oikeesti jumpata 6min. Kotioloissa ehkä siksi, että harvalla se pysyy sisuksissa samoin kuin kuulat. Itse ainakin jouduin aluksi pitämään sormin sitä paikallaan, ettei luistanut ulospäin, vaikka kuulat pysyivät sisällä helpostikin. COME on myös aika kovaa materiaalia, eli melko epämiellyttävää se käyttö kodin ulkopuolella voisi olla.

Vierailija
16/23 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen apteekki tilasi (ei ollut hyllyssä) Comen kun kävin kyselemässä. Kun saan kokemuksia kommentoin lisää. Tähän mennessä olen pärjännyt värähtelivillä geishapalloilla. Niistä kokemusta 6v, joten mielenkiintoista verrata.

Vierailija
17/23 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä voi tehdä missä vaan. Vaikuttaa tehokkaalta.

Vierailija
18/23 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naidessalypsää kullia nopeesti jonku aikaa toistaen tai sit hitaasti tai stattista voimaa pitäen puristuksisa

Vierailija
19/23 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukolla 47v oli LP-lihasten puristusvoima tuntuvasti huonontunut, joten hommasinpa hälle Comen - olin vähän mainoksen uhri. Hänpä olikin sitä mieltä, että Come on seksiväline, jollaista hän ei tarvitse. Ei edes tutustunut asiaan, mutta ehkä myöhemmin tulee järkiinsä. Onko muilla vastaavia tyrmäyksiä?

Vierailija
20/23 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näitä käyttää raskausaikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän