Normaalia käytöstä miesystävältä? (seksistä)
Tapaamme 1-2 kertaa viikossa, puhelimitse olemme yhteydessä päivittäin. Joskus meillä on aikaa nahdä vain n. 20 min. Tällöin juttelemme muutamalla sanalla kuulumiset ja loppu aika kuluu toistemme kimpussa. Onko siis normaalia, että mies haluaa käyttää tuon lyhyen ajan seksiin eikä keskusteluun?
Ehkä ihan älytön kysymys, mutta itselläni on joskus tällaisen "pikapanon" jälkeen sellainen olo, että kävinpähän antamassa... Mietin, välittääkö mies minusta oikeasti vai pitäisikö olla vain iloinen, että mies silminnähden haluaa minua.
Kommentit (26)
usko, mitä se mies sanoo, älä kuuntele av-mammoja, ja nauti siitä, että miesystäväsi haluaa sinua.
Mun mieheni esimerkiksi on sanonut mulle olevansa mun kanssa lähinnä siksi, ettei jaksaisi muuttaa, ja koska on kivempaa tulla kotiin kun joku on jo laittanut ruuan valmiiksi eikä tarvi sitä ite laittaa, eikä tarvii käydä kaupassa eikä pestä pyykkiä tai siivota. Ja seksikin on helpompaa näin, kun ei tarvii lähteä baarista hakemaan. Seksiä ei todellakaan ole juuri koskaan, ei puhettakaan mistään läheisyydestä, keskustelusta tai yhtään mistään. Eli kaikki se, mitä säkin aloitusviestissäsi listasit, puuttuu.
Kyllä mä vaihtaisin lennossa johonkin 20 minuuttia seksiä ruokatunnilla -suhteeseen tästä, ei tarvis olla mikään ilmainen kotiorja.
mikähän minun mieheni on minulle :) 20 v. yhdessä, asutaan samankaton alla, ei ehditä juurikaan syvällisesti keskustella kuin lapsista, molemmat aina töissä ja se 20 min illalla käytetään seksiin...
pikatapaamiset ruokatunnilla aiheuttavat sinussa epävarmuutta ja tuskastumista, niin lopeta ne. Keskity "kunnollisiiin" tapaamisiinne ja nauti niistä. Käviskös tämmönen?
Minua ei käytetä hyväksi, minä annan käyttää itseäni koska haluan seksiä.
näkisin vain pari kertaa viikossa niin kyllähän minäkin se ajan seksiin käyttäisin! Keskustellahan voi puhelimessakin...
Kyllä tuo "testi" oli tarpeeton silloin kun seksi ei ole ollut moraalisista syistä mahdotollinen. Nyt kun on ja pitäisit parin kk tauon, niin ehkä pääsisit keskusteluyhteyteen. Kyllähän te tarvitsette aikalisän tilanteen normalisoimiseksi, koska tilanne selvästi häiritsee sinua.