Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Specsaversin laseista?

Vierailija
30.11.2009 |

Ootko ollut tyytyväinen? Ne on näköjään superedulliset verrattuna muihin!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon lasien istuvuuteen tulee, niin onkohan se nyt sitten specsistä kiinni istuuko joku malli päässä vai ei....

Heillä kun on tuo 30 päivän vaihto/palautus oikeus jos ei ole laseihinsa tyytyväinen, senkun vie takaisin ja valitsee uudet tilalle, eikä tarvitse edes perustella miksi haluaa vaihtaa.

Vierailija
2/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimattomat sangat itelles ottanu... ihme vinkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti tarvii kaksia laseja?

Vierailija
4/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla tosi, mutta sama ketjuhan se on joka puolella.

Itse tykkään vaihtaa rillejä vaatteiden mukaan, joten on kiva, kun on kahdet. Ostan uudet rillit noin joka toinen vuosi.

Vierailija
5/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin ollaan tyytyväisiä.

Meillä kaikilla on tavalliset lasit (mulla kahdet) ja aurinkolasit vahvuuksilla. Toisiksi laseiksi voi ottaa aurinkolasit. Mulla on kahdet tavalliset lasit siksi että mulla on tosi paineherkkä iho ja tyynyt painaa ihon rikki. Laseissa on tyynyt eri kohdilla ja niitä vaihtelemalla paineen kohdistuminen vaihtelee ja iho pysyy ehjänä. Lisäksi niissä on eri väriset sangat, joten niitä voi vaihdella vaatteiden mukaan.

Vierailija
6/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samaan hintaan sai kahdet lasit.

Hmm... en voi sanoa olevani tyytyväinen. Tai nämä toiset ovat ok. Sellaiset kekkulat, eivät tukevat. Ja näen niillä hyvin.

Mutta noita toisia en ole koskaan voinut käyttää. Niihin on vaihdettu linssit, niitä on väännetty ja käännetty, mutta ei. Pää tulee aina vain kipeäksi.

Luulen, etten toiste enää ole Specsaversin asiakas. Haluan parempaa laatua.

Vierailija
7/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee niistä hirveä päänsärky, jos yritän katsoa lähelle. Kauas näen niillä hyvin. Onneksi otin toisiksi laseiksi lukulasit. Siellä oli ainakin viime kesänä hirveän pitkä toimitusaika. Lasit luvattiin kolmessa viikossa, mutta neljä viikkoa meni ennen kuin ne oli valmiit. En osta ikinä enää Specsaversiltä.

Vierailija
8/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatteko te niitä 9 euron laseja, vai miksi tämä laatu aina tulee esille? Onhan siellä ihan merkkikehyksiäkin, eivät eronne mitenkään muiden optikkoliikkeiden kehyksistä?

Vierailija
9/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, minun kehykseni ovat kalleimmasta ja toiseksi kalleimmasta hintaluokasta. Nuo kalleimmat eivät istu.

Yhteensä kahdet lasit tulivat siis maksamaan yli 400 euroa ohennuksineen ja pinnotteineen. Tuolla hinnalla olisin saanut muualta vain yhdet lasit. Harmittaa, kun kävin sovittamassa Bossin laseja, jotka olivat tosi jämäkät, mutta pihinä himoitsin kakseja laseja...

Vierailija
10/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasit kovapinnalla 180 egee. Kaveri osti specsaversilta kahdet lasit kovapinta linsseillä 350 euroo. Ja tää liike 80 kmn päässä hieman isommassa kaupungissa

Eli mä olisin saanut kahdet tuohon hintaan ihan tavis kaupasta. Ja paikallisessa huolto pelaa ilmaiseksi.

Vierailija
11/11 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova hinta, kun laseista pystyn käyttämään vain lukulaseja. No, monitehoja käytän telkkaa katsellessa. - 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan