Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäviä PetShoppeja

Vierailija
30.11.2009 |

Mulla on inhottava tapa, että aina kun tiedän jotain olevan hukassa niin asia vaivaa mua. Äskenkin siivottiin lastenhuonetta ja osa petshopeista jäi kadoksiin. Jossain ne on täällä ja tiedän, että ne kohta löytyy mutta mua asia vaivaa siihen asti kunnes ne löytyy.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA kaikkein parasta välillä myös leikin niillä. ;D Mitä vikaa???

Välillä aikuinen voisi mennä lapsen tasolle ja unohtaa olevansa aikuinen ja LEIKKIÄ!!!

Laskettekste oikeesti lastenne leluja? Leikitte varmaan niillä myös...

Vierailija
2/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä niitä muuten mieti, mutta silloin kun teen perusteellisemman siivouksen lastenhuoneeseen.

Ja minulla on kolme lasta eli ei johdu siitä, että ois vain yksi lapsi jonka lelut muistaisin.

Minkäs teet, kun muistat. Enkä minä itseasiassa muista, että montako niitä petshoppeja on vaan muistan että millaisia ja "näen" mikä puuttuu.

Harmi ettei tämä piirre koskaan korostunut koulussa. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaa laskea ne ja pitää huolta niistä.

Vierailija
4/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän likalla on vain 6 ja niistä on 2 hukassa. Ei viitti etsiä, enkä muuten viitsi minäkään. Joten - uusia ei tule. Ei ne kyllä enää kiinnostakaan. Jos kiinnostaisi, olis kai nuo kadonneet etsitty jo..

Vierailija
5/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa hänelle 6 lisää joululahjaksi.

Vierailija
6/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en tiärä tommosista - vielä ainakaan - yhtään mittään. Likka on vasta vähä reilu 2 vee. Minkäsikäsille semmottia "kuuluuu" hankkia?

Vierailija
7/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii ehkis mennä villitys ohi...Ärsyttävää krääsää, jolla on harvinaisen tyhmä nimi.

Mää en tiärä tommosista - vielä ainakaan - yhtään mittään. Likka on vasta vähä reilu 2 vee. Minkäsikäsille semmottia "kuuluuu" hankkia?

Vierailija
8/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii ehkis mennä villitys ohi...Ärsyttävää krääsää, jolla on harvinaisen tyhmä nimi.

monta tuntia päivässä ei häiritse tätä mammaa yhtään.

Vierailija
9/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kamalinta on se, että huomasin yhden lapseni kavereistä varkaaksi. Olen niin tarkka, että huomasin ja vaadin myöhemmin takaisin.

Vierailija
10/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ulkoa kuran seasta tallattuna. Tyttö oli tosi iloinen, kun löysi kauan kadoksissa olleen lemmikkinsä.

Vierailija
11/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni ponilinnaan niin yksi niistä petshopeista ei pysy pystyssä. Sillä vaan on niin julmetun iso ja painava pää että se kaatuilee aina ja kaataa muitakin mennessään... Isot on ongelmat :))

Vierailija
12/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettekste oikeesti lastenne leluja?

Leikitte varmaan niillä myös...

Vierailija
13/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettekste oikeesti lastenne leluja?

Leikitte varmaan niillä myös...

Mulla vain sattumalta on aika hyvä muisti ja ilman laskemistakin tiedän, jos jotain on kadoksissa. Myös lapsilla on hyvä muisti ja sanovat kyllä heti, kun jotain puuttuu.

Mua on aina ärsyttänyt se miten tarkkaan muistan pienimmätkin jutut noista lasten leluista. Kun meillä oli vain tuo esikoispoika niin minä muistin joka ainoan pikkuautonkin mikä pojalla oli ja tarkkana ihmisenä sitten etsin ja etsin aina niin kauan, että kaikki oli aina tallella. Onneksi lapsikin on itse tarkka. :D

Ja ei - en ole mikään ylisiisti äiti, joka ei tee muuta kuin siivoaa. Päinvastoin. Mutta olen tuommoisista vain tarkka. En saa mielenrauhaa jos tiedän, että joku onneton petshoppi on karkuteillä. :D

ap

Vierailija
14/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin taitaisinpa olla jo hermoraunio. Ovat aika vilkkaita tapauksia ja järjestävät äkkiä jos jonkinlaiset leikit mihin päin taloa tahansa. Ja pienenpieniä tavaroita heillä on satamäärin!

Ihminenhän tietysti muistaa sellaiset asiat joista on ylipäätään kiinnostunut. Minä en voi enkä halua puuttua lasten leikkeihin ja leluihin. Vaativa työ ja aika paljon muutakin pohtimista.

Mutta jos on paljon aikaa järjestellä petshoppeja niin mikäs siinä... En mitenkään osaa kuvitella sellaista elämää.

Mulla vain sattumalta on aika hyvä muisti ja ilman laskemistakin tiedän, jos jotain on kadoksissa. Myös lapsilla on hyvä muisti ja sanovat kyllä heti, kun jotain puuttuu. Mua on aina ärsyttänyt se miten tarkkaan muistan pienimmätkin jutut noista lasten leluista. Kun meillä oli vain tuo esikoispoika niin minä muistin joka ainoan pikkuautonkin mikä pojalla oli ja tarkkana ihmisenä sitten etsin ja etsin aina niin kauan, että kaikki oli aina tallella. Onneksi lapsikin on itse tarkka. :D Ja ei - en ole mikään ylisiisti äiti, joka ei tee muuta kuin siivoaa. Päinvastoin. Mutta olen tuommoisista vain tarkka. En saa mielenrauhaa jos tiedän, että joku onneton petshoppi on karkuteillä. :D ap

Vierailija
15/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan lasten leluja jätesäkillä huomenna. Vanhat roinat lähtee jätelavalle niin että heilahtaa. Uutta krääsää on jouluna taas tulossa.

Lattialla pyörivät nippelit kolisee imuriin tai lentää roskikseen heti kun kohdalle sattuu.

Vierailija
16/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin lapset siivoavat itse rojunsa. Voisi vaikka norsu (oikea) puuttua ilman että huomaisin:)

Vierailija
17/17 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako PetShoppia meidän tytöllä on! :D Aika paljon niitä kyllä on, mutta en millään voi muistaa kaikkia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan